Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-19@10:28:23 GMT

تدفین پیکر نوربخش در حرم حضرت عبدالعظیم

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۸۵۲

مراسم تشییع پیکر سید محمدتقی نوربخش، رییس فقید سازمان تامین اجتماعی بعد از ظهر جمعه در میان خیل عظیم جمعیت در حالی برگزار شد، که اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و نیز عده زیادی از مسئولان کشوری، کارمندان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی، بستگان، آشنایان و عموم مردم قدرشناس در آن شرکت داشتند.

بعد از برگزاری مراسم تشییع که در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)  و در بیمارستان میلاد برگزار شد، پیکر نوربخش در دارالرحمه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر عبدالرحمن تاج الدین معاون فقید سازمان تامین اجتماعی نیز قرار است، فردا شنبه ۲۶ آبان ماه در اصفهان تشییع و خاکسپاری شود.

بر اساس این گزارش، روز گذشته خودروی «سید تقی نوربخش» و «عبدالرحمن تاج الدین» در سفر وزیر تعاون به استان گلستان دچار سانحه شد و آن ها در بیمارستان گرگان فوت کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی اسحاق جهانگیری رییس جمهور بیمارستان خاک معاون تامین اجتماعی اصفهان استان گلستان فوت رییس جمهور سازمان تامین اجتماعی معاون اول تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو توسط بنیاد ۱۵ خرداد

یاسر اشراقی، خاطر نشان کرد: ۴ خوابگاه دخترانه با ظرفیت یک‌هزار و ۱۲ دانشجو و زیربنایی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع در مناطق غرب کشور ساخته شده است.

وی گفت: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای ساخت این خوابگاه‌های دانشجویی در شهرهای سنندج، همدان و اراک ۲ هزار و ۷۷۶ میلیارد ریال هزینه کرده است.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در تشریح دیگر اقدامات این بنیاد در منطقه ۸ کشوری شامل استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان گفت: در حوزه سلامت، ۲ هزار و ۳۱۰ کمک‌هزینه درمان به مبتلایان سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در استان‌های غربی کشور پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: همچنین یک‌هزار و ۲۷۷ کودک کم‌شنوا و ناشنوا در این مناطق برای درمان و کاشت حلزون و خدمات پس از کاشت تحت حمایت قرار گرفته‌اند.

اشراقی ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۸۱۲ زوج را در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان برای دریافت تسهیلات درمان ناباروری به بانک‌های عامل معرفی کرده است. همچنین کمک‌هزینه خرید عینک به ۴۸۳ کودک مبتلا به تنبلی چشم در این استان‌ها پرداخت شده است.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به مناسب‌سازی مسکن ۲۰۰ معلول در منطقه غرب کشور یادآور شد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انواع تجهیزات توان‌بخشی از جمله واکر، تشک مواج، عصای جسمی حرکتی، عصای نابینایان، تشک و ویلچر را در قالب پویش‌ «مثبت حرکت» به یک‌هزار و ۲۶۶ معلول در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان اهدا کرده است.

اشراقی در تشریح اقدامات بنیاد ۱۵ خرداد در حوزه جوانی جمعیت در مناطق غرب کشور گفت: تا به امروز یک‌هزار و ۳۴۵ بسته لبخند مادری شامل اقلام ضروری و مورد نیاز نوزادان تا یک‌سالگی، کارت هدیه برای مادر به ازای هر فرزند و ۶ ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال گذشته تاکنون در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان صاحب فرزند چندقلو شده‌اند، اهدا شده است.

وی افزود: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همچنین با هدف ترویج فرزندآوری و فرزندپروری، یک‌هزار و ۲۳۱ خانواده‌ در این استان‌ها را که دارای بیش از سه فرزند هستند و جزو جامعه هدف طرح «ایرانِ جوان» محسوب می‌شوند و از سال ۱۴۰۱ به بعد صاحب فرزند سوم شده‌اند، علاوه بر اهدای کارت هدیه به ازای هر فرزند، برای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه معرفی نموده است.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد در توضیح دیگر اقدامات این بنیاد در حوزه عمران اجتماعی در غرب کشور نیز عنوان کرد: ۳۷۱ مدرسه با یک‌هزار و ۲۲۴ کلاس درس و زیربنایی به مساحت بیش از ۷۰ هزار مترمربع در استان‌های کردستان، کرمانشاه، مرکزی و همدان ساخته شده است.

اشراقی خاطرنشان کرد: ۳۷ خانه بهداشت نیز در مناطق محروم و روستایی این استان‌ها احداث و تقدیم مردم شده است.

بر اساس این گزارش، بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف چابک‌سازی و سرعت‌بخشی به اقدامات و خدمات چندگانه خود در حوزه‌های جمعیت و خانواده، سلامت و عمران اجتماعی، استان‌های تحت پوشش را به ۹ گروه و منطقه تقسیم کرده است تا خدمات‌رسانی در هر منطقه با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشییع باشکوه پیکر شهید مرزبان در جیرفت
  • برنامه‌های تحویل سال در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • خداحافظ سرباز بلندبالای وطن
  • مراسم تشییع و تدفین مرزبان شهید در شهرستان جیرفت برگزار شد
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • توزیع ۴۶۰۰ بسته معیشتی در مناطق کم برخوردار استان
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • ساخت خوابگاه برای ۱۰۰۰ دختر دانشجو توسط بنیاد ۱۵ خرداد