Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی؛ مسابقات شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر از امروز در الجزایر آغاز شد و سه نماینده کشورمان با هدایت پیمان فخری موفق شدند به جدول اصلی مسابقات راه یابند.

بنا بر این گزارش محمد رهبری در جدول مقدماتی مقابل حریفانی از کشور‌های لهستان، آلمان و ژاپن به پیروزی رسید و به حدول اصلی راه یافت و پس از آن در حدول ١٢٨ نفر حریف امراینی را با نتیجه ١٥ بر ١١ شکست داد و برای ورود به جمع ٦٤ نفر مقابل اسپیر جف امریکایی تنها با یک ضربه اختلاف ١٥ بر ١٤ بازی را واگذار مرد و حذف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزاد باهر ارسباران دیگر نماینده کشورمان با توجه به شکست تمامی حریفان خود در جدول مقدماتی از کشور‌های امریکا، تونس، ژاپن، کلمبیا، رومانی و روسیه و تمام برد شدن در جدول مقدماتی مستقیماً به جدول ٦٤ نفره مسابقات راه یافت.

نیما زاهدی نماینده جوان کشورمان که جایگزین مجتبی عابدینی در ترکیب تیم ملی شد در جدول مقدماتی با پنج برد مقابل امریکا، انگلیس، اکراین، شیلی و بلژیک به جدول اصلی راه یافت و با توجه به پنج برده شدن در دور اول مسابقات جدول اصلی با قرعه استراحت رو برو شد و در دور بعد برای حضور در جمع ٦٤ نفر برتر مسابقات ژوهان شاینبرگ امریکایی را ١٥ بر ١٤ از پیش رو برداشت.

علی پاکدامن دیگر نماینده کشورمان نیز پیش از این به دلیل رنکینگ بالای خود و حضور در جمع ١٦ بازیکن برتر رنکینگ جهانی مستقیماً به جدول ٦٤ نفره مسابقات راه یافته بود.

مسابقات جدول ٦٤ نفر فردا پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عملکرد قابل قبول شمشیربازان ایران در جاکارتا

انتهای پیام/

نتایج جام جهانی شمشیربازی الجزایر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون شمشیربازی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید

میکس ریکرو ایران شکست خورد.

طرفداری | تیم میکس ریکرو ایران از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های کاپ جهانی تیراندازی با کمان باز ماند.

به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه 6 بر 2 مقابل تیم هلند به پیروزی رسید و در یک‌هشتم نهایی با نتیجه 5 بر یک از سد فرانسه، تیم دوم مسابقات گذشت.

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی ‌ با نتیجه 5 بر 4 مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند‌.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • تیم میکس ریکرو از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • رکورد تیمی ریکرو ایران شکست
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای