Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@17:09:03 GMT

قتل پسر 8 ساله در اتوبوس+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۹۴۱

قتل پسر 8 ساله در اتوبوس+عکس

رکنا: راننده اتوبوس متجاوز در منچستر به اتهام قتل یک پسر 8 ساله دستگیر و زندانی شد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، یک راننده اتوبوس در منچستر به اتهام تجاوز Rape و قتل Murder یک پسر 8 ساله در اتوبوس دستگیر شد.

متهم، دارن ویکر که به تازگی ازدواج کرده بود قربانی را که مسافر اتوبوسش بود مورد آزار و اذیت قرار داد و با کوباندن سرش به شیشه او را به قتل رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پلیس، شاهدان عینی که در آن مکان حضور داشتند زمانی که متوجه درگیری و ناله پسرخردسال شدند با اداره پلیس Police تماس گرفتند و گزارش این اتفاق را به ماموران دادند.

طبق گزارش پزشکی قانونی، قربانی با چندین بار کوباندن سرش به شیشه دچار خونریزی مغزی و کشته شد.

همچنین روی صورت متهم اثراتی از خراشیدگی دیده شده که نشان می دهد متهم حین ارتکاب جرم Crime مورد حمله قربانی قرار گرفته بود.

در حال حاضر دارن ویکر به صورت موقت در زندان Prison است تا اولین جلسه دادگاه او به زودی برگزار شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! درخواست واردات جگر گوسفند از خارج ! رشوه ۳۰۰ میلیون دلاری ریاض به رضا پهلوی لو رفت تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم راننده خودروی نوربخش و تاج الدینی دستگیر شد +عکس عکس جنازه خونین زن چادری وسط کوچه / مرد عصبانی چرا همسرش را در خیابان امام کشت؟ کشته شدن یک یوز ماده جوان در جاجرم + عکس گفتگو با عروس ترکیه ای ملی پوش ایرانی! / بلایی که 3 روز قبل از نامزدی سر مهران آمد! + عکس حجاب چگونه در ایران اجباری شد / حسن روحانی چه نقشی داشت؟! +فیلم تلخ ترین آگهی از یک مردتبریزی روی دیوار + عکس عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز Rape قتل Murder پلیس Police پزشکی جرم Crime زندان Prison اخبار حوادث اتوبوس پسر عکس منچستر راننده اتوبوس عکس ایران فیلم اعدام حادثه تهران رئیس آپارتمان پلیس ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از شینهوا، مسؤولان بنگلادش روز دوشنبه گزارش دادند که تاکنون چهار نفر به دلیل گرمازدگی در دو روز گذشته در کشور بنگلادش جان خود را از دست داده اند.

روز گذشته کار در برخی از محل‌های ساخت‌وساز در هوای آزاد با توجه به گرمای طاقت فرسا در داکا پایتخت این کشور متوقف شد. گرمای شدید قیر جاده‌ها را نیز ذوب کرد.

برای مقابله با گرمای طاقت فرسا، دولت این کشور تمامی مدارس، دانشکده‌ها و مؤسسات آموزش فنی در سراسر کشور را از ۲۱ تا ۲۷ آوریل تعطیل اعلام کرد.

اداره هواشناسی بنگلادش پیش‌تر «هشدار موج گرما» صادر کرده بود.

دمای هوا در داکا روز یکشنبه به ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش یافت. با این حال ترکیب گرما و رطوبت باعث می‌شود که افزایش دما بیش از آنچه دماسنج نشان می‌دهد احساس شود.

کارشناسان هشدار داده‌اند که میلیون‌ها نفر در این کشور در معرض تأثیرات ناشی از گرما هستند و شروع زودهنگام تابستان شدید ناشی از این تغییرات آب و هوایی است.

کد خبر 6085797

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل
  • سیل در جنوب چین قربانی گرفت؛ بیش از ۱۱۰ هزار نفر آواره شدند
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • راز مرگ پسر ۲۲ ساله گمشده برملا شد