Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه سنگر با بیان اینکه امام زمان (عج) ضامن استمرار حیات بشریت است، گفت: بصیرت، عدالت و تقویت روح و جسم خود را باید حفظ کنیم، زیرا کسانی که با امام زمان هستند باید با دنیای ظلم بجنگند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت السلام کمال تجدد، امروز (جمعه ۲۵ آبان) در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش سنگر با تبریک ولادت پیامبر اکرم سلام الله و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: سالروز شهادت امام حسن عسکری علیه السلام را محضر امام زمان عج تسلیت می گوییم و از سوی دیگر تاج گذاری امام عصر را خدمت خود امام زمان و به همه امام زمان دوستان تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه سنگر با بیان اینکه استمرار حیات بشریت بخاطر وجود بقیه الله العظم علیه السلام است و خداوند متعال امام زمان را برای ما حفظ و حراست کرده است، افزود: امیدواریم در استمرار این انقلاب به انقلاب حضرت معصوم، یعنی انقلاب بقیه الله اعظم حضرت مهدی، برسیم.

وی در ادامه با اشاره به تاج گذاری امام زمان که در روایات آمده است، اذعان کرد: حدود ۵۰ نفر از ۳۱۳ نفر از یاران امام، زن هستند و هر مرد از این یاران می تواند با ۴۰ مرد برابری کنند و غالبا این یاران از جوانان، علما، قضات و از کسانی که دارای بصیرت هستند می باشند که، می توانند مدیریت را در سطح کلان انجام دهند.

حجت السلام تجدد بیان کرد: باید بصیرت، عدالت و تقویت روح و جسم خود را حفظ کنیم، زیرا کسانی که با امام زمان هستند باید با دنیای ظلم بجنگند.

وی نقشه امام زمان را نقشه جهانی دانست و افزود: عدالت امام زمان عدالت جهانی است و ما برای اینکه همراه ایشان باشیم باید امام زمان اعمال ما را امضا کند.

حجت السلام تجدد در ادامه به آثار ولادت ختمی مرتبت پیامبر اکرم اشاره کرد و گفت:وقتی پیامبر اکرم متولد شدند کمالات وارد دنیای اسلام آن زمان شد، زیرا زمانی قبل از ولادت پیامبر مستکبران عالم هر کاری می خواستند انجام بدهند، انجام میدادند و مظلومین جرأت آنرا نداشتند که در مقابل ظالمان بایستند.

وی با بیان اینکه اگر ما ولایت فقیه را حراست نکنیم و این نظام را به نحو احسن تقدیم به بقیه الله اعظم نکنیم شاید توفیق این را نداشته باشیم که در کنار امام زمان باشیم، تصریح کرد: خدای متعال با این نظام ما را محک میزند که آیا حاضریم در حاکمیت نماینده امام زمان از خودمان جانفشلانی و ایثار به خرج دهیم یا اینکه در این راه سست می شویم!.

خطیب نماز جمعه سنگر در ادامه به سخنان وزیر دفاع آمریکا اشاره کرد که اعلام کرده «دوست داریم ملت ایران را در خاک دفن کنیم»، خاطر نشان کرد: خداوند یاریگر ما است و دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت السلام تجدد با بیان عصبانیت مسئولین آمریکا از ایران و حاکمان دنیا، افزود: آمریکا تصور می کرد با تحریم ایران همه دنیا با آنها همکاری می کنند اما دیدند که یکی بعد از دیگری از آمریکا فاصله گرفتند و این فاصله گرفتن اول بخاطر مظلومیت و دوم بخاطر اقتدار شما ملت ایران است.

وی اضافه کرد: اگر شما مظلوم بودید ولی اقتدار نداشتید آنها شما را زیر پا له می کردند پس این اقتدار شماست که کشورهای دنیا یکی پس از دیگری به مظلومیت شما اعتراف می کنند.

حجت السلام تجدد اظهار کرد: مقامات آمریکایی می‌گویند با ملت ایران کاری نداریم و مشکلمان با حکومت ایران است در حالی که با وقاحت تمام ما را تحریم دارویی و غذایی می‌کنند.

امام جمعه سنگر در بخش دیگری از سخنانش به سخنان رییس جمهوری ایران مبنی بر حضور بانوان در ورزشگاه ها اشاره کرد و ادامه داد: فرد دوم مملکت باید متوجه باشد که رضایت فیفا نباید بر ارزش های مقدس ما مقدم باشد.

حجت السلام تجدد گفت: ما مصرانه از ریاست جمهوری می خواهیم که به دنبال رضایتمندی اقتصادی مردم باشد تا اینکه بدنبال این باشد که در لباس شاگردی امامان، حرف هایی را مبنی بر اختصاص بخشی از ورزشگاه به بانوان به زبان بیاورد که هنوز مقدمات این کار فراهم نیست.

پایان پیام/165

منبع: شبستان

کلیدواژه: تامین اجتماعی بیرجند سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور خطبه نماز جمعه تصادفات جاده ای خوزستان شیراز پلیس راهور گرامیداشت هفته وحدت خطبه نماز جمعه استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / ثور ۱۴۰۳ برابر با ۱۳ شوال ۱۴۴۵ و ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ است. روز دوشنبه طبق روایات متعلق است به  حضرت امام حسن علیه السلام و  امام حسین علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.

مناسبت‌ها و احکام دینی و اسلامی

تقارن نحسین، صدقه صبحگاهی رفع نحوست کند.

مریض مراقبت بیشتری نیاز دارد. (منظوری مریضی است که امروز مریضیش شروع شود).

زایمان

مناسب زایمان نیست. 

مسافرت

 مسافرت خوب نیست و شدیدا مکروه و در صورت ضرورت همراه صدقه باشد.

احکام نجوم

 امروز قمر در برج میزان و از نظر نجومی مناسب برای امور زیر است:

فروش جواهرات.

خوردن نوشیدنی‌ها و معجون‌های دارویی.

و آغاز معالجه نیک است.

امور مربوط به نوشتن ادعیه و حرز و نماز و بستن آن خوب نیست.

مباشرت امشب

فرزند چنین شبی بسیار سخاوتمند و بخشنده است. 

اصلاح سر و صورت

طبق روایات، اصلاح مو (سر و صورت) در این روز از ماه قمری، خوب نیست. 

حجامت خون دادن فصد زالو انداختن

خون دادن یا  حجامت در این روز از ماه قمری، سلامت آفرین است.

ناخن گرفتن

دوشنبه برای گرفتن ناخن، روز مناسبی است و برکات خوبی از جمله قاری و حافظ قران گردد

دوخت و دوز

دوشنبه برای بریدن و دوختن لباس نو روز بسیار مناسبی است و آن لباس موجب برکت میشود.

وقت استخاره در روز دوشنبه

 از طلوع فجر تا طلوع آفتاب و بعداز ساعت ۱۰ تا ساعت ۱۲ ظهر و از ساعت ۱۶ عصر تا عشای آخر (وقت خوابیدن).

تعبیر خواب 

تعبیر خوابی که امشب شبِ سه شنبه دیده شود طبق ایه‌ی ۱۴ سوره مبارکه "ابراهیم "علیه السلام است؛ و لسنکننکم الارض من بعد ذالک لمن... 

و از معنای آن استفاده می‌شود که کسی دوست یا دشمن خواب بیننده باشد به او برسد و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید.

ذکر روز دوشنبه

یا قاضی الحاجات ۱۰۰ مرتبه.

ذکر بعد از نماز صبح ۱۲۹ مرتبه یا لطیف که موجب یافتن مال کثیر میگردد.

روز دوشنبه طبق روایات متعلق است به  حضرت امام حسن علیه السلام و  امام حسین علیه السلام. سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد.

 منبع: تقویم همسران نوشته‌ی حبیب الله تقیان

tags # تقویم نجومی ، تقویم همسران سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • جمع کردن کتب ضلال، گاهی اثر عکس دارد!
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • دادستان کل کشور : طرح «نور» فراجا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ادامه پیدا خواهد کرد / بیشتر افراد با یک تذکر بازگشته‌اند و با تنبه و تعهد مرخص شده‌اند
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تقویم نجومی امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سپاه ضامن امنیت و آرامش کشور است
  • ائمه جماعات با جهاد تبیین، ارزش آب و برق را تشریح کنند
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است