Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-16@06:43:34 GMT

با هوش مصنوعی همسر ایده آل خود را بیابید

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۰۶۱

با هوش مصنوعی همسر ایده آل خود را بیابید

ایتنا – هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان واسطه امر خیر، نیمه گمشده افراد را به آنها برساند.
تاکنون از کاربردهای مختلف هوش مصنوعی در حوزه‌های گوناگون از جمله پزشکی، خودروسازی، ورزش، مقابله با تروریسم و غیره اخبار متنوعی منتشر شده است، ولی این که هوش مصنوعی بتواند به عنوان واسطه امر خیر، جوانان را به یکدیگر برساند شگفت‌انگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا، مطلبی که به تازگی در وب‌سایت خبرگزاری فرانسه منتشر شده حکایت از آن دارد که سایت‌های دوست‌یابی و اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، به استفاده از هوش مصنوعی روی آورده‌اند.
 
به عنوان مثال وب‌سایت eHarmony که یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین سایت‌های دوستیابی به شمار می‌رود، در حال توسعه یک ویژگی مرتبط با هوش مصنوعی است که طی آن تلاش می‌شود نیمه گمشده فرد را شناسایی و به او معرفی کند.
 
مدیر عامل این سایت می‌گوید هر چند تعداد اپلیکیشن‌های دوستیابی بسیار زیاد است ولی اغلب آنها به نتیجه‌ای منتهی نمی‌شوند. مردم نمی‌دانند چگونه باید از طرف سوال بپرسند.
واقعاً بسیاری از افراد در این زمینه به کمک نیاز دارند و ما فکر می‌کنیم که بتوانیم این کار را به صورت خودکار انجام دهیم.
 
Loveflutter یک اپلیکیشن دوست یابی دیگر در انگلیس است که می‌کوشد با استفاده از هوش مصنوعی، چت‌های بین کاربران را تجزیه و تحلیل کند و افرادی را که بیشتر برای هم مناسب هستند، به یکدیگر معرفی نماید.
 
برنامه صوتی دوستیابی AIMM نیز عملکرد جالبی دارد.
این برنامه که مجهز به هوش مصنوعی است، در ابتدا با صدایی آرام و دلنشین از شما سوالاتی درباره علایق‌تان می‌پرسد و سپس گزینه یا گزینه‌های مناسب را به شما معرفی می‌کند.  
 
پس از چند روز AIMM یک قرار ملاقات بین شما و کسی که احتمالاً گزینه مناسبی برای شماست تنظیم می‌کند و حتی بر اساس یافته‌هایش یک سری توصیه و پیشنهاد هم ارائه می‌نماید و مثلاً مشخص می‌کند که بهتر است طرف را به شام دعوت کنید یا به قدم زدن.
 
همچنین مشخص می‌کند که بهتر است چه سوالاتی از طرف بپرسید تا او را فراری ندهید!
 
پس از پایان دیدار، اپلیکیشن به بررسی گفته‌ها و شنیده‌ها می‌پردازد و اعلام می‌کند که آیا بهتر است این دو به وصال هم برسند و یا برای یکدیگر مناسب نیستند.
 




نمونه دیگر، شبکه بادو (Badoo) است.
 
بادو یک شبکه اجتماعی برای پیدا کردن همسر و یا دوستان جدید است که با استفاده از فناوری تشخیص چهره و هوش مصنوعی، به کاربران اجازه می‌دهد همسر مناسب خود را از میان 400 میلیون کاربر این شبکه بیابند.
 
با همه این تفاصیل هنوز افراد زیادی هستند که برای عشق‌یابی، به استفاده از فناوری‌های نوین متقاعد نشده‌اند.
 
در میان منتقدان این شیوه، نام آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد دیده می‌شود که می‌گوید: من کمی شک و تردید دارم که هوش مصنوعی بتواند به مردم کمک کند که محبوب و دلبر خود را بیابند.
 
نخست وزیر سابق پرتغال هم که با یکی از اعضای شورای شهر لیسبون ازدواج کرده می‌گوید: من بسیار خوشحالم که با استفاده از شیوه‌های سنتی، یار زندگی‌ام را انتخاب کرده‌ام.
 
نظر شما چیست؟
 
آیا به نظر شما هوش مصنوعی آنقدر توانایی و دقت دارد که بتواند در امر مهمی مثل ازدواج، وظیفه مشاوره و واسطه‌گری را به خوبی ایفا کند؟
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: دوست یابی همسریابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فرداشب میهمان بارسلونا خواهد بود.

اشرف حکیمی همراه لوئیس انریکه در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و امیدوار بود همراه همبازیانش در بازی خارج از خانه جواز صعود به دور نیمه نهایی را کسب کند.

برای شکست دادن بارسا چه کاری انجام می‌دهید؟ اشرف حکیمی در پاسخ به این سوال گفت:"ما می‌خواهیم برنده شویم، پس از اتفاقی که در پاریس افتاد، واقعاً می‌خواهیم این کار را انجام دهیم."

تاکتیک‌های پیش بینی شده؟

خوب تمرین کرده‌‌ایم، انگیزه‌ای برای صعود به نیمه نهایی داشته‌ایم. من در بازی رفت به دلیل محرومیت بازی نکردم. بازی خوبی انجام دادیم اما نتوانستیم برنده شویم. فردا زمان آن است که همه چیزمان را در زمین بگذاریم.

وضعیت امباپه چطور است؟

من او را مانند کل تیم با انگیزه می‌بینم. ما باید نتیجه را تغییر دهیم.

بعد از شکست 2-3 مقابل بارسا بازی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

ما این ایده را داریم: ایجاد موقعیت‌های زیاد. ما فردا گل می‌خواهیم تا برنده شویم.

فصل جاری؟

مربی تلاشش را می‌کند، تغییر ایجاد کرده و در مورد خودم می‌دانید که در پست‌های مختلف بازی کرده‌ام. می‌نوانم در پست‌های مختلف در این زمینه به تیم کمک کنم.

لوئیس انریکه؟

او یک ایده برای بازی دارد: تسلط بر کل بازی، ایجاد فضاها، مثلث‌ها... او عجله‌ای برای حمله ندارد. ایده‌های او بسیار واضح است و این در هر بازی منعکس می‌شود.

ترس از چگونگی استقبال تماشاگران از پاری سن ژرمن؟

ما 11 بازیکن در مقابل 11 بازیکن هستیم. باید نشان دهیم که خوب هستیم. هواداران نمی‌توانند بازی را تغییر دهند.

اطلاعات دمبله درباره بارسا؟

او بارسا را خوب می شناسد، اما همینطور مربی‌ آن‌ها هم دمبله را خوب می‌شناسد. ما باید تمرکز داشته باشیم، همان سبک بازی را انجام می‌دهیم و باید کنترل بازی را در اختیار بگیریم.

دیگر خبرها

  • حمایت سپاه از ایده‌های جهش تولید و نقش مشارکت مردم
  • حکیمی: باید با تمام توان مقابل بارسا بازی کنیم
  • کتاب در عصر رسانه‌ها
  • ۴ ایده شگفت انگیز برای تیز کردن اصولی و صحیح چاقو (فیلم)
  • ایده ای خلاقانه برای مبارزه با تقلب در امتحانات: کلاه های ضد تقلب در فیلیپین (فیلم)
  • اعزام نظامی به اوکراین ارزش بررسی را دارد
  • دستگاه‌ها ایده‌ها و طرح‌های خود را برای تحقق شعار سال ارائه کنند
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • درسی که تولستوی در 67 سالگی به دنیا داد
  • منارجنبان یکی از آثار تاریخی اصفهان + فیلم