Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@10:18:00 GMT

اهواز میزبان رقابت های جهانی کونگ فو شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۱۱۹

اهواز میزبان رقابت های جهانی کونگ فو شد

سمنان - ایرنا - مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران گفت: اهواز میزبان رقابت های جهانی کونگ فو با حضور حدود 35 کشور دنیا در اواخر سال 97 است.

علی حدادیان شامگاه جمعه در پایان یازدهمین دوره رقابت های کونگ فو و هنرهای رزمی قهرمانی کشوری رده سنی جوانان در شهر سمنان، در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با این رقابت های جهانی 2 دوره داوری و مربیگیری جهانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: طرح استعدادیابی این رشته توسط وزارت ورزش و جوانان کشور به صورت رقابتی در پایه های نونهالان و نوجوانان برگزار می شود.
حدادیان با اشاره به این که تمامی استان ها در رقابت های استعدادیابی شرکت می کنند، افزود: اولین دوره رقابت ها نوجوانان دختر کشور به منظور استعدادیابی ورزشکاران رشته کونگ فو هفتم الی نهم آذر 97 به میزبانی سمنان برگزار می شود.
وی ابراز داشت: اولین دوره رقابت های استعدادیابی بخش پسران این رشته ورزشی نیز سی آم آبان الی دوم آذر 97 در کرمانشاه برگزار می شود.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی بیان کرد: اجرای طرح استعدادیابی از برنامه های مهم و اولویت دار این فدراسیون به منظور ارتقاء سطح این رشته ورزشی است.
وی با اشاره به جایگاه نخست ایران در این رشته ورزشی کشور بین کشورهای دنیا، افزود: تقویت پایه برای ارتقاء سطح کونگ فو و هنرهای رزمی، لازم و ضروری است و فدراسیون نیز بر این اصل مهم و اثرگذار، نظر مثبت دارد.
حدادیان ابراز داشت: تمامی استان های کشور ملزم به داشتن مسوول کمیته استعدادیابی برای شناسایی نوجوانان با استعداد در این رشته ورزشی هستند.
وی بیان کرد: مسوولان کمیته استعدادیابی رشته کونگ فو و هنرهای رزمی باید در مراکز علمی و آموزشی اعم از دبستان ها و دبیرستان ها برای شناسایی استعدادهای این رشته ورزشی حضور یابد.
حدادیان تصریح کرد: استعدادیابی در رشته های ورزشی باعث اعتلای ورزش کشور می شود و با شناسایی ورزشکاران مستعد کونگ فو و هنرهای رزمی و برنامه ریزی منابع و ظرفیت ها برای آنان دستیابی به موفیقت های بیشتر میسر می شود.
وی خاطرنشان کرد: استعدادیابی ورزشکاران کونگ فو و هنرهای رزمی منجر به رشد و توسعه بیش از پیش این رشته ورزشی کشور در عرصه های بین المللی است.
مسوول کمیته مسابقات فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ادامه داد: هماهنگی مطلوبی بین آموزش و پرورش استان ها و هیات کونگ فو و هنرهای رزمی برای محقق شدن طرح استعدادیابی برقرار است.
به گزارش ایرنا، 215 مبارز در قالب 29 تیم از 27 استان کشور در 204 مسابقه با قضاوت 50 داور در یازدهمین دوره رقابت های کونگ فو و هنرهای رزمی قهرمانی کشوری رده سنی جوانان روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن غدیر سمنان با هم به رقابت پرداختند.
9891/6103

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كونگ فو مسابقات جهاني ميزباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای