Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:25:13 GMT

پزشک قلابی در آستارا دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۱۸۵

پزشک قلابی در آستارا دستگیر شد

آستارا - ایرنا - سرپرست شبکه بهداشت و درمان آستارا از دستگیری یک پزشک قلابی در بخش لوندویل این شهرستان خبر داد.

نظام عباسی شامگاه جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: به دنبال اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مبنی بر ویزیت رایگان یک پزشک عمومی در مدرسه بابا پورفرض روستای کوته کومه لوندویل، قلابی بودن پزشک با بررسی کارشناسان شبکه بهداشت مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این متخلف غیر بومی که پیش از این در استان البرز نیز پرونده تخلف داشته، با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و به محاکم قضایی معرفی شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل و 62 روستا در منتهی الیه غرب گیلان واقع شده است.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي دستگيري پزشك قلابي آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه گفت: در بازدید کارشناسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی از واحد‌های صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی شهرستان مقدار یک تن مواد غذایی فاسد و غیر مجاز، جمع آوری شد و همزمان با هفته زمین پاک با همکاری شهرداری فیروزه در جایگاه دفن زباله معدوم سازی شد.

محبوبه مهماندوست افزود: این مواد فاسد و تاریخ مصرف گذشته شامل انواع بیسکویت و کیک، نوشابه و نوشیدنی‌های گازدار، انواع شیرینی، شکلات و تنقلات فاقد مشخصات بهداشتی بوده است.

وی حفظ ایمنی غذایی مردم و ارتقای بهداشت عمومی جامعه را از اهداف اجرای طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی عنوان کرد گفت: با واحد‌های صنفی متخلف برخورد جدی، قاطع و قانونی می‌شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان فیروزه  تاریخ تولید وانقضا، مجوز و پروانه ساخت وزارت بهداشت، آدرس کارخانه، نام محصول و مواد تشکیل‌دهنده، رعایت شرایط نگه داری بهداشتی را به‌عنوان شش مشخصه اصلی مواد غذایی برشمرد وافزود: مردم هنگام خرید مواد غذایی به این مشخصات دقت کرده و تخلفات احتمالی را به بازرسان شبکه بهداشت و درمان فیروزه و یا به شماره ۱۹۰ سامانه ارتباط مردمی وزارت بهداشت گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان
  • بی تحرکی، سلامت نوجوانان تیران را تهدید می‌کند
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد
  • افزایش تعداد مراقبین سلامت/ تقویت شبکه سلامت کشور