Web Analytics Made Easy - Statcounter

آستارا - ایرنا - کاروان راهیان نور دانش آموزی آستارا به منظور انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان، با بدرقه مسئولان و جمعی از خانواده های شهدا به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا جمعه شب در آئین بدرقه کاروان راهیان نور در محوطه سپاه این شهرستان به خبرنگار ایرنا گفت: 180 نفر از دانش آموزان نخبه و جهادی دبیرستان های پسرانه با چهار اتوبوس برای مدت سه روز، از مناطق عملیاتی کرمانشاه بازدید خواهند کرد و برای آنها یادواره شهدا و شب های خاطره و روایت جنگ برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ جهانبخش آرمان افزود: اردوی راهیان نور از اردوهای سیاحتی و زیارتی مهم کشور است و همه ساله در راستای تجدید بیعت با آرمان های شهدا برگزار می شود.
مدیر آموزش و پرورش آستارا نیز در این آئین گفت: نقش بسیجیان و فرهنگیان در پاسداشت ارزش های انقلاب، سنگین تر از دفاع مقدس است و باید تفکر بسیجی در بین دوستداران انقلاب ترویج یابد.
سجاد موسوی با اشاره به عزیمت سومین کاروان راهیان نور از آستارا در سال جاری افزود: آموزش و پرورش کشور، 36 هزار شهید دانش آموز و پنج هزار شهید فرهنگی را به نظام اسلامی تقدیم کرده است.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت و 17 هزار دانش آموز در غرب استان گیلان واقع است.
7105 / 7124 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كاروان راهيان نور گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • برنامه «راهیان پیشرفت» با هدف ترویج دستاوردهای دانش‌بنیان‌های کشور برگزار می‌شود
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست