Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان, 

در این مراسم حجت الاسلام جواد سلیمانی از اساتید حوزه و دانشگاه ضمن تسلیت سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت گفت انقلاب اسلامی در سال ۵۷پیروز شد و در ادامه ما در دوران دفاع مقدس پیروز شدیم و سازندگی هم به خوبی انجام شد لذا بعد از این همه تلاش ها مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) نگران از روحیه انقلابی جامعه هستند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی ابراز داشت امام انقلاب کرد تا مردم در صحنه باشند هر جا لازم است فریاد بزنند لذا رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) بر روی انقلابی گری تاکید دارند .
 عضو هیات علمی موسسه آموزشی امام خمینی (ره) تاکید کرد آدم انقلابی از آرمان های انقلاب با جان و دل دفاع می کند چون این روحیه را اکثریت افراد جامعه را در زمان رسول خدا و حضرت امام داشتند .
 وی بیان داشت غیر انقلابی حرف نبی مکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم  و حضرت امام خمینی (ره) را بر زمین می گذارد لذا دنبال حکومت و رسیدن به امورات خویش هستند این گروه امیرالمومنین را کنار گذاشتند .
 وی افزود عده ای با نظر رهبری مخالفت می کنند و دنبال تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) نیستند .
 ایشان خاطر نشان کرد اینان گروهی هستند که بدنبال تعامل و سازش با دشمن هستند و دوست ندارند با فتنه گران در جامعه برخورد کنند لذا دوست دارند جامعه را بر اساس مصلحت خویش پیش ببرند که این کار پس از رحلت نبی مکرم اسلام کاملا مشهود است .
 حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد اینان با احکام اسلامی بازی می کردند و تن به ولایت فقیه نمی دادند لذا ائمه در برابر این جریان ایستادگی کردند و مولای متقیان ۲۵ سال خانه نشین شد .
وی ابراز داشت حضرت ۲۵۵ سال سکوت کرد تا دین حفظ شود و اسلام را با سکوتش یاری دهد اما در نهایت حکومت اسلامی توسط مولای متقیان شکل گرفت و با تمام وجود از بیت المال دفاع کرد .
 ایشان یادآور شد امیرالمؤمنین علی علیه السلام حکومتی تشکیل دادند که الگو و نمونه ای ارزشمند را برای سایر جوامع در طول تاریخ به یادگار گذاشت .
 عضو هیات علمی موسسه آموزشی امام خمینی تاکید کرد حکومت اسلامی و امام جامعه کارش هدایت و رسیدن افراد به حق و حقیقت است که نمونه بارز آن انتخاب ابو موسی اشعری به عنوان حکم بود تا مردم خود به واقعیت ها برسند .
 وی خاطر نشان کرد الان در جامعه ما نیز اتمام حجت صورت گرفته امام حسن  علیه السلام هم صلح کرد تا اتمام حجت شود بعد از صلح امام حسن علیه السلام مردم فهمیدند معاویه دشمن اسلام است و صلاحیت حکومت ندارد .
 ایشان گفت قیام عاشورا رخ داد اما گروهی بی وفایی کردند لذا حضرت با خونش ارزش های اسلامی را احیا کرد و دوران دست یابی به حکومت آغاز شد تا آرمان های نبی مکرم اسلام برای مردم بیان شود و ارزش های اخلاقی را برای مردم تببین کنند و در کنار به کادر سازی مبادرت ورزند .
 استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد از دوران امام صادق شیعیان در جای جای جهان پراکنده شدند اما در همین ایام امام هفتم توسط عمال حکومت به شهادت رسید .
 وی تصریح نمود از زمان امام رضا علیه السلام ائمه اطهار علیهما السلام  به این نتیجه رسیدند در کوتاه مدت نمی توان حکومت را گرفت لذا باید برای بلند مدت تلاش کنند اینجا بود که ائمه به صورت جدی در تحت نظر حکومت بودند .
 ایشان بیان داشت از زمان امام رضا(ع) به بعد ائمه را در سن کم به شهادت رساندند و همواره آنان را در پادگان های نظامی نگه می داشتند .
 حجت الاسلام سلیمانی گفت امروز کسانی هستند که اسلام سیاسی را قبول ندارند ما نباید دلسرد بشیم بلکه باید تلاش کنیم اسلام را در جامعه ساری و جاری کنیم .
 وی تاکید کرد باید کادر سازی کرد و با کار تشکیلاتی نیرو پرورش داد و همواره گوش به فرمان ولی فقیه باشیم و به دیگران آگاهی بدهیم .
 ایشان افزود دشمنان به شدت امام حسن عسکری را تحت نظر داشتند تا صاحب فرزند نشود اما شعیان واقعی با جان و دل در کنار امام و حامی ایشان بودند .
 حجت الاسلام سلیمانی افزود امام حسن عسکری در غربت به شهادت رسید در حالی که حضرت ولی عصر بر جنازه ایشان نماز خواندند و اینجا بود که امامت و ولایت حضرت بر همگان مشخص شد .

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم

امام جمعه نایین گفت: ما در عملیات وعده صادق، سیلی به دشمن زدیم و هنوز انتقام نگرفتیم‌ که انتقام ما نابودی کامل رژیم صهیونیستی و خروج دائمی آمریکا از منطقه غرب آسیا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام محمد مطهرخو ظهر امروز _جمعه سی و یکم فروردین_ در نماز جمعه این هفته شهرستان نائین اظهار کرد: این وعده صادق الهی است که پیروزی متعلق به مجاهدان راه خداست و این فتح قریب برای فتح مطلق و ظهور منجی عالم بشریت امام زمان (عج) است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران در سال ۱۳۵۸ ادامه داد: تأسیس این نهاد مقدس و پیروزی‌های جبهه اسلام با ماه شوال قرین شده است و مایه افتخار است که توسط پاسداران انقلاب اسلامی، نصرتی برای جبهه حق مقرر شد.

امام جمعه شهرستان نائین تصریح کرد: امروز نقل تمام مجالس و محافل در کشور و دنیا، عملیات غرورآفرین وعده صادق است و موفقیت در این عملیات برای حفظ کیان، حریم و منافع نظام اسلامی به خاطر اوج هماهنگی میدان یعنی عرصه عملیات نظامی با دیپلماسی است.

مطهرخو ادامه داد: این مورد مهم همان چیزی است که در دولت‌های غرب‌گرا از آن محروم بودیم و موجب غربت و مظلومیت دلاورمردان ما از مدافعان حرم، خانواده معظم شهدا و تمام دلدادگان به انقلاب و اسلام بود.

وی با اشاره به محورهای جنگ‌های اسلام گفت: توجه به محوریت رهبری الهی نظام و توجه به اینکه نصرت و یاری و فتح تنها از آن خدا است به محور سوم یعنی جنگ نرم و روانی دشمن باید بسیار توجه کرد.

امام جمعه شهرستان نائین تصریح کرد: هدف اصلی عملیات وعده صادق، تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی بود که بهترین شکل محقق شد.

مطهرخو ادامه داد: امروز دشمن درصدد کوچک نشان دادن این عملیات و به خطا انداختن افکار عمومی مردم در سرتاسر دنیا به خصوص ایران است که سنجش توفیق یا عدم توفیق در این عملیات با تعداد کشته گرفته شده از صهیونیست‌ها یکی از این خطاها است زیرا ما اصلاً به دنبال کشته گرفتن نبودیم.

وی افزود: قضاوت با محک میزان تخریب و همچنین قضاوت بر اساس درصد اصابت پرتابه‌ها به اهداف عملیاتی نیز از دیگر خطاها است و هیچیک از این مسائل که در شبکه‌های مجازی و بسترهای مختلف عنوان می‌شود جز اهداف این عملیات نبود.

امام جمعه شهرستان نائین خاطرنشان کرد: این عملیات یک رزمایش بزرگ سپاه اسلام برای محک زدن قدرت و دقت و به رخ کشیدن آن به جهانیان بود و این عملیات با اطلاع قبلی و آمادگی قبلی شکل گرفته بود.

مطهرخو با بیان اینکه ما به طرف مقابل در این عملیات فهماندیم که می‌توانیم مستقیم از ایران شلیک کنیم، گفت: ما از گنبد آهنین، فلاخن داوود، پیکان و از سه لایه‌های دفاعی موشکی و تمام هم‌پیمانان شما رد شدیم و با نهایت دقت و به صورت نقطه‌ای، هر هدفی را بخواهیم می‌توانیم بزنیم.

وی ادامه داد: در عملیات وعده صادق با حجم عظیم، غیر منتظره، چند مرحله‌ای و ترکیبی عملیات انجام شد و از موشک‌ها و پهپادهای جدید نیز استفاده نکردیم.

امام جمعه شهرستان نائین تاکید کرد: ما به دشمن سیلی زدیم و هنوز انتقام نگرفتیم که انتقام ما نابودی کامل رژیم صهیونیستی و خروج دائمی آمریکا از منطقه غرب آسیا است.

کد خبر 745991

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • بررسی مسائل و مشکلات کوی امام علی(ع) اراک
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • نخستین نشست رسمی کمیسیون بانوان بنیاد کارآفرینی گام دوم برگزار شد
  • «قاطعیت و همسان انگاری همگان در اجرای قانون»؛ استاد علیدوست: امام علی (ع) «قاطعیت» در اجرای قانون دارند
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی