Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی بی باک پیشکسوت تکواندو کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: از تکواندو نمی‌توانم جدا شوم و تلاش می‌کنم هر هفته برای تماشای لیگ برتر تکواندو در فدراسیون حاضر شوم تا از قوانین روز دور نمانم و از نحوه مبارزه تکواندوکاران برای طراحی تمرین استفاده کنم.

او ادامه داد: سطح رقابت‌های لیگ برتر تکواندو نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده است و حضور ملی پوشان در لیگ می‌تواند به آمادگی آن‌ها کمک کند و اگر ضعفی در بخش تکنیکی وجود داشته باشد با حضور در لیگ می‌توانند آن را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بی باک درباره لیگ برتر تکواندو عنوان کرد: سیستم هوگو در لیگ نسبت به سایر مسابقات جهانی از استاندارد لازم برخوردار نیست و ملی پوشان ما باید با سیستم های به روز مبارزه کنند تا در رقابت‌های بین المللی با مشکل مواجه نشوند.

او تصریح کرد: فدراسیون در بخش سخت افزاری در مضیقه است و نبود این سیستم‌ها کار لیگ را با مشکل همراه ساخته و اگر مشکل مالی فدراسیون برطرف شود می‌توانیم از سیستم‌های جهانی استفاده کنیم تا تکواندوکاران ما با سیستم مسابقات بین المللی هماهنگ شوند.

پیشکسوت تکواندو درباره حضور خود در مسابقات لیگ تکواندو گفت: این موضوع باعث می‌شود تا از تکواندوکاران نحوه جدید مبارزات را یاد بگیرم و تکواندو را فراموش نکنم و حضور پیشکسوتان باعث افزایش انگیزه در ورزشکاران می‌شود.

بی باک در مورد تیم ملی تکواندو عنوان کرد: برای تیم و ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم. مهم نیست چه کسی در راس کادر فنی تیم ملی قرار دارد مهم این است که تیم ما بتواند در رقابت‌های بین المللی بهترین نتیجه را کسب کند و باعث افتخار آفرینی تکواندو ایران شود.

پیشکسوت تکواندو در پایان گفت: سعی می‌کنم که باز هم در خدمت تکواندو کشورم باشم و با حضور در رقابت‌های لیگ از آخرین قوانین داوری مطلع شوم و در سمینار‌هایی که برگراز می‌شود شرکت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

انتهای پیام/

اظهارات بی باک درباره لیگ برتر و تیم ملی تکواندو مردان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم تا ششم اردیبهشت برگزار می‌شود. نمایندگان کشورهای ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سری‌لانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

نتایج کامل روز اول تیم نوجوانان ایران به شرح زیر است:

دیدار محمد صالح آخانی با مروان حسین، نماینده کشور میزبان با پیروزی ورزشکار ایرانی با نتیجه ۳-۱ به پایان رسید. فرزاد حق‌خواه با علی نیاما از قطر روبه‌رو شد که او نیز توانست با نتیجه ۳ بر صفر پیروز میدان باشد. باربد چاوشی رشتی با نتیجه مشابه از سد آناند کالرا از سنگاپور گذشت.

امیرعطا محجل فرید، امیرمهدی خراشادی‌زاده، امیررضا الوان‌ساز، فرزاد کشفی، ارشک احمدآبادی، سامیار صفری و مصطفی احراری با نتیجه مشابه ۳ بر صفر نمایندگان قطر را پشت سر گذاشتند.

یوسف قریشی و علی رحیمی نیز موفق شدند نمایندگان اردن را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهند.

متاسفانه عرفان تاجور نتوانست از عبدالله علی، حریف کویتی خود عبور کند و بازی را با نتیجه ۳ بر صفر واگذار کرد. آریا عمودی‌نژاد و رادین عبدالهی نیز با همین نتیجه برابر نماینده پاکستان شکست خوردند.

کد خبر 6086453

دیگر خبرها

  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • شاهکار اسکواش‌بازان با حضور سفیر ایران در قطر
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • نتایج روز نخست ملی پوشان ایران در مسابقات اسکواش قطر جونیور
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • محمودوند: کسب حداقل دو مدال در بخش بانوان دوومیدانی قطعی است
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر