Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان شمالی امیرحسین منصوری در مسابقات قهرمانی کونگ فوی جوانان کشور موفق به کسب نشان برنز شد.
یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی کونگ فوی جوانان کشور؛ گرامیداشت شهید مدافع حرم، محمد طحان، امروز در سالن غدیر سمنان پایان یافت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خراسان شمالی سمنان کونگ فو جوانان کشور منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در وزن منهای ۵۹- کیلوگرم رده سنی جوانان سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان و فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان قهرمان و نایب قهرمان شدند و محیا نادری از استان همدان و هلیا کماسی از استان تهران مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در وزن منهای ۴۸- کیلوگرم غزل فتحی چشمه از استان لرستان و فاطمه جعفرنژاد از استان تهران در رده‌های نخست و دوم ایستادند و یسنا زرین از استان آذربایجان غربی و دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده‌های سنی مختلف دختران و پسران تا ۶ اردیبهشت به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • «پاندای کونگ‌فوکار ۴»؛ همچنان سرگرم‌کننده
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز