Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصادف با آغاز امامت حضرت مهدی (عج) و نهم ربیع الاول، ویژه برنامه این روز، مورخ شنبه ۲۶ آبان ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی و مدیحه سرایی مرتضی طاهری در شبستان جدید امام خمینی (ره) واقع در ضلع غربی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است؛ نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج)، اولین روز امامت آخرین حجت بر حق و منجى عالم بشریت حضرت، مهدی (عج) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان تنها فرزند امام حسن عسکری (ع) هستند که پس از شهادت امام (ع) امامت به ایشان انتقال یافت و حکمت الهی اقتضا کرد تا ایشان بعد از امامت، غیبت اختیار کنند تا زمانی که در جامعه آمادگی حضور ایشان به وجود آید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امام خمینی ولی عصر جامعه حضرت ولی عصر امامت حضرت مهدی عج حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست از شهرداری تهران برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت‌السلام والمسلمین قاضی عسکر در مراسم افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین آلات سنگین با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های اسلام این است که به مسئله عمران، آبادانی و معیشت مردم توجه ویژه دارد، گفت: باید بودجه‌های عمرانی افزایش یابد، چرا که نقش راه‌ها در توسعه و رونق اقتصادی بسیار موثر است و موجب صرفه جویی در زمان و آرامش شهروندان می‌شود.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی با بیان اینکه این طرح نمونه مدیریت جهادی است، گفت: این طرح به دست تلاشگران و با کیفیت رقم خورد.

رئیس شورای شهر تهران نیز در این مراسم گفت: بسیاری از مشاغل به آبادانی و عمران شهری وابسته است؛ معمولا ساختمان‌سازی حدود هزار نوع شغل، احیا می‌کند؛ البته ساختمان سازی درست و منطقی می‌تواند موجب رونق مشاغل و حرفه‌های دیگر شود و بیکاری‌ها از بین رفته و کشور آباد می‌شود.

مهدی چمران افزود:مدتی کار‌های عمرانی در کشور راکد بود و آسیب‌های مالی و اجتماعی زیادی دیدیم، تلاش ما در دوره ششم این است که ساختمان‌سازی درست و اصولی را پیش ببریم. وی گفت: می‌توانیم با کمک مردمی این مهم را اجرایی کنیم، باید به میدان آمده، کار و تلاش کنیم تا مردم در آرامش باشند.

دیگر خبرها

  • تصاویر| آيين افتتاح دسترسى جنوبى به حرم حضرت عبدالعظيم از بزرگراه شهيد آوينى‎
  • پیام ادامه حضور کاظم صدیقی در امامت جمعه تهران از نگاه سیاسیون /لجاجت، دهن کجی، تبرئه یا ...+جدول
  • محوریت ری در تصمیم احتمالی تقسیم کشوری مورد توجه کارشناسان باشد
  • دسترسی به جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ایجاد شد
  • نام‌گذاری پل دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم از بزرگراه آوینی به نام شهید مدافع حرم
  • درخواست از شهرداری تهران برای تعیین تکلیف پارکینگ طبقاتی حرم عبدالعظیم حسنی
  • افتتاح طرح تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم
  • اعطای نشان خادمی رضوی به میزبانان ویژه برنامه «محفل»
  • تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) افتتاح شد
  • پروژه تقاطع غیرهمسطح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) افتتاح شد