Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرچم‌دار بانوی چادری کاروان ایران از خاطره شیرین دیدار مدال‌آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی با مقام معظم رهبری می‌گوید. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مدال‌آوران و قهرمانان کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اندونزی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار مقام معظم رهبری اعتمادبه‌نفس ورزشکارانِ جانباز و معلول به‌ویژه بانوان ورزشکار را در دفاع از ارزش‌های دینی و ملی خود، اقدامی بسیار برجسته و ستودنی خواندند و گفتند: پرچمداری کاروان ورزشی ایران به‌وسیله یک بانوی دارای حجاب چادر و یا اقامه نماز جماعت و حضور در نماز جمعه، به‌معنای ایستادن یک‌تنه در مقابل تهاجم بی‌بندوباری و ولنگاری روزافزون دنیا و کم نیاوردن در مقابل این هجوم است.

به این بهانه به سراغ عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان ایران در مسابقات پارالمپیک ریو 2016 رفتیم. این بانوی ورزشکار جانباز کرمانی برای حمل پرچم کاروان ایران در مسابقات معلولین که به نام "شهدای منا" نامگذاری شده بود از لباس احرام استفاده کرد. گفت‌وگوی شنیدنی تسنیم با این ورزشکار طلایی کرمان را در زیر می‌خوانید.

تسنیم: از احساس خود در دیدار با مقام معظم رهبری بگویید؟

کردستانی: توفیق و سعادتی بود که محضر مقام معظم رهبری رسیدیم و از فرمایشات ایشان مستفیض شدیم. البته من سال‌ها پیش و در دوران نوجوانی با کاروان‌های بسیج یک بار دیگر این افتخار را داشتم که محضر آقا را از نزدیک تجربه کنم اما آن دیدار جمع شلوغی بود و دیدار روز گذشته جوی صمیمی و دوستداشتنی داشت و بسیار با آن متفاوت بود.

دیدار روز گذشته بسیار لذت بخش بود و زمانی که می‌دیدم حضرت آقا با تمام مشغله‌ای که نسبت به اوضاع کنونی کشور داشتند باز هم تمام مسابقات و برنامه‌های ورزشی ما را پیگیری می‌کردند بسیار غرورآفرین و عزتبخش بود.

زمانی که نورانیت، شکوه، معصومیت، بزرگی و عظمت مقام معظم رهبری را می‌دیدم بسیار به خودم می‌بالیدم و اینکه در این شرایط سخت ایشان یک تنه در برابر همه دشمنان داخلی و خارجی ایستاده‌اند خداوند را سپاسگذار بوده و شاکر بودم که در کشوری زندگی می‌کنم که سایه ولایت و عشق رهبری در آن حاکمفرما است و این نعمت بزرگ در این سرزمین چیز کمی نیست.

تسنیم: تاثیر فرمایشات رهبری در شما و دیگر ورزشکارن چگونه بود؟

کردستانی: فرمایشات حضرت آقا در دل و روح ورزشکاران نشسته بود، تاثیر زیادی بر آنها داشت و انگیزه دوباره‌ای به آنها داده و ایمان، تلاش، خودباوری و اعتماد به نفس ورزشکاران را بالا برده بود و شارژ روحی بسیار خوبی بود که تمرینات خود برای پارالمپیک با انگیزه‌ای چند برابر شروع کنند.

تسنیم: از احساس خود در لحظه‌ای خود را مخاطب فرمایشات رهبری دیدید بگویید؟

کردستانی: حضرت آقا در فرمایشات خود به ورزشکارانی که روی سکو از اعتقاد و عقاید خود تبلیغ کرده و حین کسب مدال سجده شکر به جای آورده و دعا می‌کنند اشاره کرده و این را رمز موفقیت ورزشکاران ما دانستند.

زمانی که مقام معظم رهبری از پوشش اسلامی بانوان ما گفتند و فرمودند زمانی که پرچمداری کاروان ورزشی ایران را یک بانو با حجاب اسلامی انجام می‌دهد یک تبلیغ کامل برای فرهنگ غنی اسلامی است و در شرایطی که تمام دنیا بر علیه حجاب تبلیغات گسترده‌ای را آغاز کرده و این هجمه وسیع و تهاجم فرهنگی در این حوزه وجود دارد و هیچ کس از این آسیب‌ها مصون نیست، حضور با حجاب کامل اسلامی، ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی و ولنگاری را عبادت دانستند در آن لحظه برای این افتخاری که نصیب من شده بود خدا را شکر کردم و زمانی که خود را مخاطب سخنان رهبری دیدم این قدر حظ و لذت معنوی نصیب من شد که گمان نمی‌کنم تا پایان عمر آن را فراموش کنم البته زمانی که حضرت آقا فرمدوند تشکر می‌کنم از بانوانی که با حجاب اسلامی به این مسابقات رفتند و عقایدشان برای آنها مهم بود هم احساس شرمندگی و خجالت داشتم و هم غرور و افتخار.

تسنیم: از سخنان خود با مقام معظم رهبری بگویید؟

کردستانی: پس از سخنان حضرت آقا در درد و دلی و سخنان که با ایشان داشتم پس از معرفی خود و اینکه تنها بانوی جانباز ورزشکار پاراالمپیک کشور و پرچمدار کاروان ورزشی"شهدای منا" در مسابقات پارالمپیک ریو هستم به ایشان گفتم که توانستم پس از 12 سال عضویت در تیم والیبال نشسته بانوان ایران ظرف یکسال و با وجود وقت کم و رقبای سخت در رشته پرتاب وزنه در مسابقات پاراآسیایی حاضر شده و به مدال طلای این رشته دست پیدا کنم.

به حضرت آقا گفتم که ما ورزشکاران جانباز و معلول هیچ چیزی کم نداریم و هر آنچه که نیاز داریم را از شهدا یاد گرفتیم. جنگندگی، ایستادگی، مقاومت، سرسختی و صبوری را که شهدا در جبهه‌ها داشتند را از آنها یاد گرفتیم و در میادین ورزشی به کار بستیم و هر آنچه را در بعد روحی و روانی در ورزش به آن نیاز داریم را از شهدا گرفته و با توسل به اهل‌بیت(ع) هیچ غیرممکنی برای ما وجود ندارد.

البته دیدار روز گذشته با حضرت آقا یک یادگاری خوب برای من به همراه داشت زمانی که به ایشان گفتم تحمل تمرینات سخت و فشره در مدت کم همه به واسطه تحقق آرزوی پدر و مادرم بود و تصور این لحظه و تحقق آرزوی آنها به من انرژی و قدرت ماورایی می‌داد و تحمل فشار و سختی تمرین زیاد را برایم مقدور می‌کرد و آرزوی آنها این بود که من بتوانم موفق به کسب مدالی خوشرنگ شده و با هم خدمت شما رسیده و آن را به شما تقدیم کنیم آقا در جمله پایانی خود به من فرمودند "سلام مرا به پدر و مادرت برسان".

انتهای پیام/ح

R7860/P4001/S6,67/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن تجلیل از مقام آوران تکواندو استان سمنان در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،مراسم تجلیل از ۲۰۰ نفر اهالی تکواندو استان سمنان در سالن تئاتر شهر با حضور جمعی از مسئولین اجرایی و ورزش استان برگزار گردید.

گفتنی است در مراسم روز بیستم اسفندماه از مقام آوران جهانی و آسیایی،مربیان برتر ،روسای کمیته ها ،رئیس ،دبیر و نایب رئیس هیات شهرستان ها،اعضای هیات رئیسه هیات تکواندو استان،مدال آوران مسابقات قهرمان کشوری و لیگ ،کادر فنی اعزامی به مسابقات کشوری،برگزیدگان مسابقات استانی در قسمت بانوان و آقایان در سه رده سنی ،مربی ،بازیکن و سرپرست برتر مسابقات استانی تجلیل به عمل آمد .

سعید نوروزی عجم رئیس هیات تکواندو استان سمنان در حاشیه این مراسم در گفتگویی با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان به تشریح فعالیت هیات تکواندو استان پرداخت که به شرح زیر می باشد.

»کمیته آموزش:

برگزاری هماهنگی مربیان با حضور ۳۷ مربی خانم و ۶۴ مربی آقا ۲۱ و ۲۲ اردیبهشت ماه خانه تکواندو سمنان برگزاری هماهنگی داوران در بخش بانوان استان سمنان مورخ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲خانه تکواندو سمنان برگزاری هماهنگی داوران در بخش آقایان استان سمنانمورخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲خانه تکواندو سمنان حضور در دوره هماهنگی داوران پومسه در بخش بانوان به میزبانی استان قم مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ خانه تکواندو قم حضور داوران پومسه شهرستان های سمنان وگرمسار در دوره هماهنگی داوران استان قم مورخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ خانه تکواندو قم

حضور داوران پومسه شهرستان شاهرود در دوره هماهنگی داوران پومسه به میزبانی استان گلستان مورخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ استان گلستان-شهرستان گرگان حضور داوران استان سمنان در دوره هماهنگی داوران هانمادانگ هماهنگی ممتحنین

آقایان روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ با ۷ شرکت کننده و بانوان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۰۵ با ۵ شرکت کننده دوره به صورت آنلاین در فضای اسکای روم برگزار گردید

استاژ فنی ویژه داوران تکواندو با رویکرد ناظرین بازبینی ویدئو IVR با حضور استاد شهرام اربابی مسئول کمیته داوران فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران (رایگان) ۲۴ آذر ماه ۱۴۰۲ خانه تکواندو سمنان برگزاری دوره مربیگری ویژه درجه ۳ بانوان به میزبانی هیأت تکواندو استان سمنان با حضور مدرسین برجسته فدراسیون اساتید صمدیان ، درستی و شهبازنژاد ۲ الی ۹ دی ماه ۱۴۰۲خانه تکواندو سمنان

برگزاری دوره مربیگری درجه یک تکواندو بانوان کشور به میزبانی هیأت تکواندو استان سمنان با حضور مدرسین برجسته فدراسیون تکواندو اساتید نظم ده ، درستی و توکلی۳۰ دی الی ۶ بهمن ماه

خانه تکواندو سمنان

»کمیته آزمون:

برگزاری آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا ۳ استان سمنان آقایان دوره ۲۷۵ برگزاری آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا ۳ استان سمنان بانوان دوره ۲۷۵ برگزاری آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا ۳ استان سمنان دوره ۲۷۵ در بخش بانوان۳۰ تیر ۱۴۰۲- شهرستان گرمسار برگزاری آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا ۳ استان سمنان دوره ۲۷۵ در بخش بانوان۳۰ تیر ۱۴۰۲- شهرستان گرمسار

برگزاری آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا ۳ استان سمنان دوره ۲۷۷ در بخش آقایان۳۰ تیر ۱۴۰۲- شهرستان سمنان ۳ آذر ماه برگزاری آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا ۳ استان سمنان دوره ۲۷۷ در بخش بانوان۳۰ تیر ۱۴۰۲- شهرستان سمنان ۲آذر ماه برگزاری آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا ۳ استان سمنان دوره ۲۷۸ در بخش آقایان۳۰ تیر ۱۴۰۲- شهرستان شاهرود ۱۸اسفند برگزاری آزمون ارتقا کمربند پوم و دان یک تا ۳ استان سمنان دوره ۲۷۸ در بخش بانوان۳۰ تیر ۱۴۰۲- شهرستان سمنان ۱۷ اسفند

»کمیته فرهنگی:

۱. جلسه تربیت مربی فرهنگی ، ۲۰ اردیبهشت ، دانشگاه سمنان

۲. مسابقه کتابخوانی ویژه تکواندوکاران

۳. شرکت در راهپیمایی روز قدس

۴. پیاده روی خانوادگی حرم تا حرم و برپایی موکب ۱۰ خرداد ۱۴۰۲

۵. برگزاری جلسه شورای اندیشه ورز ورزش بسیج استان سمنان با ریاست نوروزی عجم رئیس هیأت

تکواندواستان سمنان و با حضور مسئول تربیت بدنی سازمان بسیج ۲۵ اردیبهشت – باغ موزه دفاع مقدس

۶. وداع با شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس

۷. اهدای گل به مربیان و دختران خانه تکواندو سمنان با حضور نایب رییس خانم فاطمه موحدی راد۳۰ اردیبهشت – خانه تکواندو

۸. حضور قهرمانان باشگاه الماس در مزار شهدای گمنام فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲

۹. حضور اساتید پرنیخ،تقوی و رسولی نژاد در دوره کشوری تربیت مربی فرهنگی تاریخ ۲۸و۲۹تیر ماه استان زنجان

۱۰. تجلیل از زوج برتر تکواندو کار استان سمنان در جشن وصال اساتید علی اکبر رضایی و الناز قانع۸ تیر ۱۴۰۲

۱۱. حضور سرهنگ فداییان رییس پلیس فتای استان سمنان در لیگ کیوروگی تکواندو استان سمنان به مناسبت هفته نیروی انتظامی

۱۲. استقبال از هادی ساعی و تجدید میثاق پیشکسوتان و ورزشکاران استان سمنان رییس فدراسیون تکواندو آستان مقدس امامزاده اشرف۳۱ تیر ماه – سمنان

۱۳. اهدا گل به مربیان دوره درجه یک و اهدای هدیه و تقدیر از مادرانی که به همراه فرزندشان حضور پیدا کردند حضور خانم همتی مدیر کل زنان و خانواده استانداری سمنان

۱۴. دیدار ریاست محترم فدراسیون با سردار شوقانی و حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان

۱۵. دیدار هادی ساعی ریاست محترم فدراسیون با خانواده شهید دهیم فر و پیشکسوتان

»رویدادها و عملکرد هیات تکواندو استان سمنان

معرفی سرپرست دبیری محمد نوروزیان-۱۳ خرداد برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات تکواندو اعزام غزل سلطانی به گرنداسلم ایتالیا استقبال از سلطانی پس از بازگشت از ایتالیا

جلسه بررسی شرایط میزبانی اردو تیم ملی در شاهرود ۲۲ تیر، اداره کل ورزش و جوانان میزبان اردوی تیم ملی نونهالان پسر به مدت ۱۲ روز ۳۵ نفر به میزبانی شهرستان شاهرود و اسپانسری باشگاه مولانا میزبان اردوی تیم ملی نونهالان دختران به مدت ۱۲ روز ۲۴ نفر به میزبانی شهرستان شاهرود و اسپانسری باشگاه مولانا سرکشی مدیر کل محترم ورزش وجوانان به اتفاق معاونین از اردوی تمرینی تیم ملی نونهالان دختر و پسر سرکشی رییس هیات تکواندو استان سمنان از اردوی تمرینی تیم ملی نونهالان دختر و پسر استقبال از غزل سلطانی برگشت از دانشجویان چین استقبال از امیرحسین علیزاده برگشت از لبنان دیدار نوروزی ، علوی ، محمدی و خادم با هادی ساعی و کادر فنی جهت حمایت از سلطانی برای آسیایی هانگژو و کسب سهمیه المپیک ۲۱ فروردین آغاز جلسات کمیته فنی لیگ ۲ خردادجهت برنامه ریزی و برگزاری لیگ در نیمه دوم سال با حضور ۳۰ تیم از استان برگزاری ۳ مرحله انتخابی درون اردویی و اردوی تمرینی استعدادهای برتر و اعزام تیم ها به تبریز

جلسه بررسی وضعیت تکواندو در بیمه ورزشی و آسیب ها و راهکارهای جلوگیری از آسیب با دکتر حیدریان ریاست محترم هیأت پزشکی ورزشی استان حضور کمیته فنی سهیل مولانا در اردو تیم ملی پاراتکواندو استقبال از هلیا ابراهیمیان نایب قهرمان جهان ۱۱ شهریور میزبانی مرحله فینال لیگ نونهالان کشور توسط باشگاه مولانا و کسب سکوی سوم کشور شهرستان شاهرود، اسپانسر باشگاه مولانا حضور ۲۹ تکواندو کار نونهالان در مسابقات آزاد کشوری دعوت از هلیا ابراهیمیان و آلا پیوندی به مرحله ۲ انتخابی نونهالان حضور ۷ (ورزشکار) نماینده از استان سمنان در مسابقات بین المللی تکواندو و پاراتکواندو جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی حضور ۷ نماینده(ورزشکار) از استان سمنان در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی حضور ۳ نماینده (داور و مربی) از استان سمنان در مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر و جام ریاست فدراسیون جهانی دعوت از بهزاد غلامی و امین صمدی اصل،بنیامین محمدی و آتیلا مولانا به مرحله ۲ انتخابی نونهالان حضور ۷ تیم در لیگ های کشور از استان سمنان (۴ تیم کیوروگی و ۳ تیم پومسه

لیگ نونهالان منطقه پسر مولانا –کسب سکو

لیگ نونهالان منطقه دختر مولانا -کسب سکو

لیگ نونهالان کشور مولانا-کسب سکو

لیگ دسته یک نقش جهان مولانا

لیگ پومسه کشور قاسمی، الماس (قانع)، اخلاقی–کسب ۳ سکو

» افتخارات تکواندوی استان سمنان در سال ۱۴۰۲:

حضور ۷ تیم در لیگ های کشور از استان سمنان (۴ تیم کیوروگی و ۳ تیم پومسه

لیگ نونهالان منطقه پسر مولانا –کسب سکو تاریخی اول

لیگ نونهالان منطقه دختر مولانا -کسب سکو تاریخی اول

لیگ نونهالان کشور مولانا-کسب سکو تاریخی سوم

لیگ دسته یک نقش جهان مولانا

لیگ پومسه کشور قاسمی، الماس (قانع)، اخلاقی–کسب ۳ سکو

حضور امیرحسین علی زاده در اردوی تیم ملی پاراتکواندو و اعزام به مسابقات کسب عنوان نایب قهرمان جهان ۱۱ شهریور توسط هلیا ابراهیمیان دعوت به اردوی تیم ملی شاهو بهرامی اسفند ماه دعوت به اردوی تیم ملی غزل سلطانی اسفند ماه حضور در سه مرحله اردوی تیم ملی نونهالان آتیلا مولانا حضور در سه مرحله اردوی تیم ملی نونهالان بنیامین محمدی دعوت از اردوی معین عامری به تیم ملی پومسه جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی عضویت غزل سلطانی در تیم ملی دانشجویان کسب مدال طلا جام بین المللی فجر غزل سلطانی

کسب مدال نقره مسابقات بین اامللی جام ریاست فدراسیون غزل سلطانی معین عامری مدال برنز پومسه استاندارد انفرادی برنز تیمی پومسه استاندارد آقایان معین عامری، رضا تلنده، امیرحسین غفوریان

مدال برنز تیمی پومسه ابداعی آقایان رضا تلنده، مسعود فراتی و حسین عمارلو مقام دوم مسابقات ایروبیک تکواندو نفیسه کوهکن- دنیا چتری-آوا داورپناه -حدیثه کوهکن نگار پهلوان مدال نقره پاراتکواندو کشور توسط امیرحسین علیزاده

مدال برنز پاراتکواندو – کیوروگی مونس نوری مدال نقره پاراتکواندو – پومسه مونس نوری مدال برنز کیوروگی نوجوانان کشور ، انتخابی تیم ملی محمد اسماعیل باجان

مدال نقره کیوروگی ناشنوایان کشور – انتخابی تیم ملی سید حسن عشوری

کسب سکوی سوم پومسه ابداعی، دنیا چتری، نفیسه کوهکن، حدیثه کوهکن کسب مدال برنز کیوروگی ناشنوایان کشور سید امیر عباس صمدی اصل کسب مدال طلا مسابقات فرزندان پاسدار سیده فاطمه میرعماد کسب مدال طلا لیگ پومسه استاندارد استاد مهسا نانگیر کسب مدال برنز مسابقات بسیج نگار صبری نایب قهرمانی تیم دانشگاه دامغان در مسابقات منطقه ۹ با مربیگری استاد محدثه هراسانی کسب مدال برنز توسط محمدرضا عزیزی در مسابقات آزاد پومسه کشور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885316

دیگر خبرها

  • مشکل اصلی نظام وجود مدیران بی مدیریت است
  • راه افزایش ایمان و امید مردم توسل و تمسک به آیات قرآن است
  • ببینید | روایت های شنیدنی از سفره های پربركت با مهمان نواز
  • برگزاری جشن تجلیل از مقام آوران تکواندو استان سمنان در سال ۱۴۰۲
  • مدیران به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
  • ضرورت بازخوانی کتاب «طرحی کلی اندیشه اسلامی» مقام معظم رهبری از نگاه حجت الاسلام قنبریان + صوت سخنرانی
  • ویژگی‌های آیت‌الله ری‌شهری از زبان حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی
  • نگاهی به مهمترین فرازهای پیام‌های نوروزی مقام معظم رهبری در ۱۰ سال گذشته
  • تبیین جوانی جمعیت در دانشگاه‌ها
  • سخنرانی نوروزی مقام معظم رهبری در تهران برگزار می شود