Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@21:29:42 GMT

دستگیری 46 متهم و معتاد متجاهر در شهرستان نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۸۶۲

دستگیری 46 متهم و معتاد متجاهر در شهرستان نیشابور

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از اجرای طرح امنیت محله محور، پاکسازی نقاط آلوده و دستگیری 46 سارق، خرده فروش، مخل نظم و امنیت و معتاد متجاهر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ" حسین دهقان پور " در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح امنیت محله محور پس از انجام تحقیقات میدانی با محوریت پاکسازی مناطق آلوده همزمان با شهر نیشابور در بخش های زبرخان، میان جلگه و سرولایت اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح که با حضور 41 تیم از پلیس مبارزه با موادمخدر، یگان امداد، پلیس امنیت عمومی، پلیس Police آگاهی و کلانتری ها اجرا شد، 7 خرده فروش، 23 معتادمتجاهر و 16 سارق و مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کشف پنج کیلو 820 گرم تریاک و شیره تریاک، یک دستگاه پراید مسرقه و کشف 12 مورد سرقت Stealing داخل خودرو، منزل و.. از دیگر نتایج اجرای این طرح می باشد، تصریح کرد: در این طرح تعداد 23 دستگاه موتورسیکلت و شش دستگاه خودرو متخلف توسط پلیس توقیف و روانه پارکینگ شد .

سرهنگ دهقان پور خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی و معتادان متجاهر نیز به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با تقدیر از همکاری خوب شهروندان در اجرای این طرح ها با پلیس، گفت: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم Crime خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است که این مهم با جدیت و به صورت مستمر با حمایت دستگاه قضائی توسط نیروی انتظامی پیگیری می شود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

درخواست واردات جگر گوسفند از خارج ! به یک «خانم جوان و مجرد و منعطف» نیازمندیم! / این آگهی ها بی شرمانه اند + سند شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! رشوه ۳۰۰ میلیون دلاری ریاض به رضا پهلوی لو رفت تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا برخورد وحشیانه با سه جوان نوازنده خیابانی در رشت+ فیلم راننده خودروی نوربخش و تاج الدینی دستگیر شد +عکس تجاوز بی شرمانه نامادری به پسر 14 ساله شوهرش + عکس تجاوز خواستگار به شیرین تا جواب بله بگیرد! واکنش علیزاده به انتشار تصاویر تجاوز به کودکان شوشتری در صفحه مسیح علینژاد+عکس دختر تنها در محاصره آتش / مرد فداکار از راه رسید عکس هایی که با دیدنشان حتما فریاد می‌کشید + تصاویر

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police سرقت Stealing منزل جرم Crime اخبار حوادث معتاد نظم و امنیت متهم شهرستان نیشابور عکس فیلم ایران اعدام حادثه تهران رئیس آپارتمان پسر پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در سطح شهر مشهد اجرا شد.

سردار احمد نگهبان افزود:در این طرح یک روزه پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با همکاری کلانتری‌های سطح شهرستان ۳۲ خرده فروش را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: در اجرای این طرح بیش از پنج کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش کشف، ۱۱ باب واحد کسب مهر و موم و هشت دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو سواری که برای توزیع مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف و روانه پارکینگ شد.

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان