Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صمیمی، دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتسال مس سونگون با انتقاد شدید از کیفیت توپ‌های لیگ برتر گفت: نمی‌دانم چه اصراری است که بگوییم این توپ‌ها مورد تأیید فرانسه است و بخواهیم کار خودمان را توجیح کنیم.

طرفداری-علیرضا صمیمی، دروازه بان تیم فوتسال مس سونگون درباره تساوی 3 - 3 تیم مس سونگون مقابل شهروند ساری در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:

این فصل چون اولین فصلی است که پلی‌آف لیگ برتر برگزار خواهد شد، اولی یا دومی در جدول رده‌بندی زیاد تأثیر ندارد و هدف ما هم کسب همین رتبه‌ها (اولی یا دومی) پیش از آغاز مرحله پلی‌آف لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مدافع عنوان قهرمانی آسیا و لیگ برتر هستیم و دوست داریم از این عناوین‌مان هم دفاع کنیم.

به گزارش تسنیم، وی در ادامه افزود:

بازی در ساری هم بسیار سخت بود. اول به خاطر اینکه حدود پنج هزار تماشاگر در سالن حضور داشتند و با حضورشان جو سنگینی علیه تیم حریف ایجاد می‌شود. بعد از آن هم سالن ساری بسیار کوچک بود و ما به این سالن عادت نداشتیم. به همین دلایل بازی کردن مقابل شهروند سخت است، اما به نظرم ما بازی هوشمندانه‌ای انجام دادیم و بیشتر دقایق هم در اختیارمان بود. ما فرصت‌های زیادی در این مسابقه از دست دادیم و با تمام احترامی که برای حریف قائلم، ولی به نظرم می‌توانستیم برنده این مسابقه باشیم. در هر صورت اختلاف‌مان با گیتی پسند به سه امتیاز رسید و در آینده سعی می‌کنیم این اختلاف را جبران کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون در مورد درگیری‌ بازیکنان مس سونگون و شهروند ساری در جریان بازی، گفت:

چیز خاصی نبود و این درگیری‌ها در بازی فوتسال که در زمین کوچک برگزار می‌شود، طبیعی است. ضمن اینکه جو سالن ساری و حضور پُرتعداد تماشاگران هم باعث شده بود تا این برخوردها بیشتر شود، اما پس از هر برخورد بازیکنان بلافاصله از هم عذرخواهی می‌کردند و در کل اتفاق خاصی در بازی نیفتاد و همه چیز طبیعی بود.

علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال کشورمان در واکنش به این پرسش که «آیا مسئولان قولی برای پرداخت پاداش قهرمانی آسیا به بازیکنان تیم ملی داده‌اند یا خیر؟»، عنوان کرد:

خیر! دیگر نمی‌دانم در این مورد چه بگویم. بعضی وقت‌ها کلاً فراموش می‌کنم که قرار بود پاداشی به ما داده شود. ما به خاطر فوتسال همه کار کردیم و حتی بازیکنی مانند حمید احمدی به خاطر بازی در تیم ملی پنج شش ماه مصدوم و خانه‌نشین شد. حقیقتاً تغییراتی در فوتسال رخ داده است،‌ اما هنوز پاداش‌ها را نداده‌اند. امیدوارم حداقل تا پایان سال جاری این پاداش‌ها هم پرداخت شود.

وی در ادامه با انتقاد شدید از کیفیت توپ‌های لیگ برتر تصریح کرد:

من بعد از اینکه از بازی‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا برگشتیم از توپ‌های لیگ برتر انتقاد کردم و بعد از من مهدی جاوید،‌ محمد کشاورز، جواد اصغری‌مقدم و بسیاری از بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش هم از کیفیت توپ‌ها ایراد گرفتند. نمی‌دانم چه اصراری است که بگوییم این توپ‌ها کیفیت فرانسه را دارد و بخواهیم کار خودمان را توجیه کنیم. ما الان فقط به این توپ‌ها عادت کرده‌ایم، نه اینکه کیفیت آنها خوب شده باشد. ای کاش این توپ‌ها را قبلاً در جای دیگری تست می‌کردند و بعد به لیگ برتر می‌آوردند. ما خودمان با این کارها باعث می‌شویم کیفیت لیگ‌مان پایین بیاید. شما نگاه کنید الان چند بازیکن از لیگ ما به لیگ‌های دیگر رفته‌اند. این خودش باعث شده کیفیت لیگ پایین بیاید. حداقل دیگر ما کاری نکنیم از این بدتر شود.

دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون در ادامه خاطرنشان کرد:

این از وضعیت توپ‌ها، آن هم از وضعیت برگزاری پلی‌آف. باز هم خدا را شکر نحوه برگزاری پلی‌آف را تصحیح کردند. در هر صورت امیدوارم از همین داشته‌های‌مان استفاده کنیم و کیفیت لیگ را بالا ببریم. در این وضعیتی که همه تیم‌ها مشکل اقتصادی دارند، حداقل ما کاری نکنیم که باشگاه‌ها فوتسال‌زده شوند! باشگاه‌های بزرگی مانند تأسیسات و دبیری در چند سال گذشته از فوتسال رفته‌اند. امیدوارم مسئولان کاری کنند این رشته رونق بگیرد. ما تیم سوم جهان هستیم و یک سال‌و‌نیم دیگر جام جهانی را در پیش داریم. حداقل توپ‌مان را درست کنیم. ما هر موقع انتقاد می‌کنیم،‌ کمیته فوتسال می‌گوید کیفیت این توپ‌ها مورد تأیید فرانسه است، پس یا کیفیت فرانسه خیلی پایین است یا ما این توپ‌ها را خیلی خوب می‌دانیم!

صمیمی در خاتمه اظهار داشت:

من همه جای دنیا فوتسال بازی کرده‌ام. حاضرم قسم بخورم این توپ‌ها بدترین توپ‌هایی است که در عمرم دیده‌ام. ما هر هفته یک توپ خراب می‌کنیم و دور می‌اندازیم، نمی‌دانم چه بگویم، این توپ مورد تأیید بورکینافاسو هم نیست،‌ چه برسد به فرانسه! واقعاً دیگر عاصی شدیم. وقتی می‌خواهیم به توپ ضربه بزنیم،‌ انگار به آجر شوت می‌کنیم. شاید مسئولان کمیته فوتسال از ما بیشتر می‌دانند. وحید شمسایی حرف خوبی زد،‌ ظاهراً این توپ‌ها را کسانی تأیید کرده‌اند که تا به حال فوتسال بازی نکرده‌اند. از حق نگذریم،‌ سلیمانی گفته قرار است سال آینده توپ‌ها را تغییر دهند، اما امیدواریم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد،‌ چون کیفیت لیگ پایین می‌آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، نماینده قم در لیگ برتر فوتسال که طی ادوار طولانی با اتکا به بازیکنان توانمند خودش توانست مقام‌های مختلفی را کسب کند، باز هم با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

اوایل فروردین امسال، حامی مالی این تیم از تیم داری در لیگ برتر انصراف داد و اعلام کرد برنامه‌ای برای ادامه همکاری با نماینده قم را ندارد.

انصراف حامی مالی باعث شد تا در کمتر از ۳ ماه مانده به برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال، این تیم نتواند قرارداد بازیکن‌ها و اعضای کادر فنی خود را تمدید کند.

سیدمحمد آقامیری استاندار قم در خصوص مشکلات این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: هنوز هیچ جلسه‌ای در این خصوص برگزار نشده و با توجه به شور و هیجان و استقبال بالای علاقمندان به فوتسال در قم، رفع مشکلات این تیم رو در دستور کار قرار مید‌هیم.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال از ۲۲ تیر آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • دنیله ده روسی: مقابل میلان همه چیز 50-50 است؛ نمی خواهم مسیر ما در لیگ اروپا به پایان برسد
  • حرف‌های جنجالی‌ترین کمک داور تاریخ لیگ برتر
  • تاوان سنگین حرکت جنجالی آرائوخو
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد