Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-04-19@05:29:40 GMT

شمس: رفتار کی‌روش از بی‌عرضه‌گی فدراسیون است!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۹۳۷

شمس: رفتار کی‌روش از بی‌عرضه‌گی فدراسیون است!



سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال درباره برخورد اوسیانو کروز با خبرنگار ایرانی، دستاوردهای کارلوس کی روش و مسابقات جام ملت‌های آسیا صحبت کرد و معتقد است سرمربی پرتغالی شانسی برای قهرمانی در این مسابقات ندارد.

به گزارش ایلنا، سوال شب گذشته خبرنگار ما در ورزشگاه آزادی از لوپز، مربی تیم ملی فوتبال ایران به مذاق اوسیانو کروز خوش نیامد و او با حمله و درگیری پاسخ این سوال را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین شمس، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با ایلنا در این باره گفت: قبل از انقلاب قانونی وجود داشت که اگر یک مربی خارجی در ایران در گوش خبرنگار ایرانی می‌زد محاکمه نمی‌شد و کمیته اخلاق نمی‌توانست آن را پیگیری کند؛ کاپیتولاسیون که برای آمریکا بود به این موضوع رسیدگی می‌کرد؛ رفتار فدراسیون ما مسخره است، حالا که آنها اقدامی انجام نمی‌دهند در این صورت امیدوارم با کاپیتولاسیون کروز ادب شود. اگر یک مربی خارجی در گوش خبرنگار شریف ایرانی بزند اینجا کمیته اخلاقی وجود دارد و فدراسیون فوتبال مقرراتی دارد و در راس آنها وزارت ورزش وجود دارد اما فعلا اقدامی انجام نداده‌اند.

او ادامه داد: در حال حاضر هم که می‌بینیم، نه کسی خلاف می‌کند، نه قانون نقض می‌شود و نه کسی از شکست نماینده ایران خوشحالی می‌کند، از این قبیل اتفاقات در ایران نمی‌افتد. آثار رفتارهای آقای کی روش را مشاهده می‌کنید که بازی دیروز را مجانی اعلام کردند 2هزار نفر در ورزشگاه بود؛ دیگر باید کار به جایی برسد بگویند هرکسی بازی تیم ملی را در ورزشگاه ببیند به او یک دستگاه پراید می‌دهیم در حالیکه یک تیم باشگاهی از ایران در عرض 3هفته 300هزار تماشاگر را برای بازی الدحیل، السد و کاشیما به ورزشگاه آزادی سوق داد.

شمس افزود: این نشان می‌دهد که آقای کی روش با خودش و تیم ملی فوتبال ایران چه کرده است؛ در هر صورت چون آقای کی روش همه کاره فدراسیون هستند از اختیاراتش استفاده می‌کند و پایین دست‌های او به خودشان اجازه می‌دهند پس از اینکه نماینده ایرانی قهرمان نمی‌شود، جلوی تماشاگران خوشحالی کند و دیگری هم خبرنگار ما را مورد ضرب و شتم قرار بدهد.

پیشکسوت فوتبال بیان داشت: به هر حال این از بی عرضه‌گی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش ایران است که چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و هر جای دیگری از این کره خاکی بود با چنین شرایطی کی روش را با لگد به بیرون پرت می‌کردند؛ حالا می‌گویند قرار است ما قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم. مگر این چه جام گرانبهایی است که ارزش داشته باشد چند سال خفت و خاری را به خاطرش تحمل کنیم. آدمی که 80 میلیارد تومان در سال دریافت می‌کند هر کاری انجام می‌دهد و هنوز مجبور هستیم چون ایشان قرار است ما را قهرمان کند صحبتی نکنیم.

شمس ادامه داد: شما شک نکنید این اتفاق نشدنی است؛ ببینید در این چند ماه تیم ملی ما با چه تیم‌هایی بازی کرده است؛ سیرالئون، ترینیدادوتوباگو و بولیوی! با این تیم‌ها چطور بازیکنان آماده شوند. بعد بابت همین بردها یک پاداشی هم می‌گیرد و این را نمی‌داند که قرار است ما با ژاپن، کره جنوبی و استرالیا بازی کنیم. خیلی هم بد نمی‌شود در پایان هم به جام نرسیدیم مانند بازی با عراق با داور درگیر می‌شود و همه، همه چیز را فراموش می‌کنند. کی روش سرمربی است که بهترین تیم تاریخ رئال مادرید را به قهرمانی نرسانده، چطور ایران را قهرمان کند؟ نمی‌دانم چرا هیچوقت به این اشاره نمی‌شود بعد از تساوی به همراه امارات مقابل فلسطین شیخ امارات او را اخراج کرد، او نان دستیاری با فرگوسن را می‌خورد.

شمس در پاسخ به این سوال که با در اختیار داشتن بازیکنان جوان و لژیونر، در صورت پایان همکاری کی روش با تیمی سرمربی داخلی می‌تواند موفق باشد یا خارجی، گفت: به نظرم هر کسی به جای ایشان بیاید موفق می‌شود و روی چشم مردم جا دارد. همین امیرقلعه نویی؛ کارنامه او را ببنیید هر کجا که رفته موفق بوده و به قهرمانی دست پیدا کرده است؛ یا آقای فرکی و دایی که باید در خانه بنشینند و کی روش در تیم ملی باشد. سرمربی خارجی هم مانند برانکو که اگر چنین آدم جنتلمنی جانشین کی روش می‌شد، قهرمان آسیا می‌شدیم. برانکو دست خالی تا فینال آسیا رفت و با کی روش هیچ امیدی به این تیم ملی ندارم. در پایان امیدوارم مرجعی آماده باشد با کروز برخوردی شود که در شان و شخصیت اوست.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال نزدیک به حذف از آسیا

به گزارش قدس آنلاین، به‌تازگی از قول خطیر گفته شد با باشگاه سانتاکلارای پرتغال توافقاتی انجام شده تا از محل درآمدهای استقلال در فیفا بخشی از مطالبات این باشگاه بابت جذب محمد محبی پرداخت شود. درعین حال گفته شد بخش دیگری از این مطالبات از سوی باشگاه استقلال به حساب باشگاه سانتاکلارا واریز خواهد شد اما برخی منابع در فدراسیون فوتبال اعلام کردند باشگاه استقلال باید در تاریخ 11 فروردین ماه تکلیف بدهی را روشن می‌کرد که در این تاریخ هیچ پولی به باشگاه سانتاکلارا واریز نشده است.

یکی از مسئولان در فدراسیون فوتبال نیز این خبر را تأیید و با تردید بسیاری درباره احتمال حضور استقلال در لیگ قهرمانان فصل بعد صحبت به میان آورد.

این شخص بدون اینکه بخواهد نامی از او در رسانه‌ها برده شود، اما درعین حال ابراز امیدواری کرد با رایزنی‌هایی که در آینده انجام می‌شود استقلال مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بدست آورد اما با وجود ابراز امیدواری این شخص اما دیگر مسئولان در فدراسیون فوتبال نیز چندان با امیدواری آنچنانی درباره حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیای فصل بعد صحبت به میان نمی‌آورند.

حتی برخی از جریان‌های خبری در روزهای اخیر از احتمال حذف یکی از دو تیم استقلال یا پرسپولیس سخن به میان آورده‌اند که این خبرها نشان دهنده احتمال بالای حذف استقلال از رقابت‌های آسیایی فصل آینده است. خبری که بدون شک اگر تأیید شود موجی از ناراحتی را میان هواداران این باشگاه به پا خواهد کرد.

استقلالی‌ها بعد از قهرمانی در لیگ بیست و یکم خود را مستحق به حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌دانستند اما به دلیل همین دست مشکلات از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند. هرچند که موضوع مالکیت نیز وجود دارد، اما گفته شده این مشکل در سال جاری حل خواهد شد وفقط مسائل مالی باقی می‌ماند که باشگاه استقلال همچنان با این مصائب دست به گریبان است.

بدون شک اگر استقلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود این سؤال بزرگ مقابل علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال قرار خواهد گرفت و از مدیر این باشگاه پرسیده خواهد شد مگر ابتدای فصل این جمله را به زبان نیاورد که تا زمانی که من مدیرعامل باشگاه استقلال هستم، اجازه نمی‌دهم این باشگاه از آسیا حذف شود؟

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • فراز کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • داور دربی معوقه اصفهان مشخص شد
  • چگونه بیانیه‌نویسی در فوتبال ایران به پایان می‌رسد؟
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا