Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@01:54:22 GMT

«شمع محفل» در نیاوران رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۱۰۶۱

«شمع محفل» در نیاوران رونمایی می‌شود

به گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم رونمایی از آلبوم «شمع محفل» با حضور اساتید و پیشکسوتان موسیقی و اجرای موسیقی شنبه ۲۶ آبان ساعت ۱۸ در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

تهمورث شاهرخی فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه هنر تهران، صاحب سبک سه تار نوازی، پژوهشگر و مدرس موسیقی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر نوازندگان این آلبوم نیز عبارتند از: حسن هادی زرگانی، رضا صوفی، محمد مهدیون، غلامرضا صدرالدینی و امیر سیاوش پور.

آهنگسازی این آلبوم به صورت مشترک توسط تهمورث شاهرخی و حسن زرگانی انجام شده است.

گفتنی است؛ این اثر توسط «موسسه فرهنگی-هنری آوای ایران» و «انجمن موسیقی ایران» تهیه و تولید شده است.

انتهای پیام/

رونمایی از«شمع محفل» در فرهنگسرای نیاوران

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موسیقی سنتی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: فعال شدن صنایع راکد در لرستان و رفع مشکلات بیکاری نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی روز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه استاندار لرستان بیان کرد: مسئولیت در نگاه اسلام سختگیرانه است.

وی با اشاره به اینکه فرهاد زیویار انسانی اخلاق‌مدار و نجیب است، افزود: زیویار تمام توان خود را در مأموریتی که داشتند به کار گرفتند و تلاش‌های پیدا و پنهان در نزد خداوند متعال ثبت و ضبط است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی گفت: لرستان با وجود ظرفیت‌های فراوان و نیروهای انسانی متعهد و متخصص به علل داخلی و بیرونی در وضعیت موجود قرار گرفته است و تا وضعیت مطلوب فاصله دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر برنامه‌ریزی صحیح برای خروج استان از وضعیت موجود گفت و آرزوی موفقیت برای شفقت استاندار جدید لرستان گفت: با توجه به ظرفیت‌های لرستان اگر برنامه‌ریزی درستی صورت پذیرد می‌تواند به گونه‌ای عمل کرد که بیکاران استان‌های دیگر هم در این استان مشغول به کار شوند.

امام جمعه خرم‌آباد افزود: در لرستان ۳۵ هزار میلیارد تومان صنایع راکد وجود دارد و بارها در تریبون نماز جمعه اعلام کردیم و برای فعال کردن آن نیاز به توجه ویژه دارد، همچنین مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور باید با تخصیص اعتبار فعال شوند و انتظار می‌رود استاندار جدید با ارتباط وسیع خود با مرکز بتواند در راه رفع این مشکلات اقدام کند و نگاه دولت به استان لرستان عوض شود.

وی با اشاره به اینکه گره‌ها در استان لرستان به دست مرکزنشینان حل می‌شوند، افزود: مردم لرستان، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به نظام اسلامی هستند و امیدواریم تدابیری اندیشه شود که عمر خدمتگزاری استانداران ما به معدل خوبی برسد.

کد خبر 747319

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • فعال شدن صنایع راکد لرستان نیازمند نگاه ویژه دولت
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • عکس| جدیدترین تصویر از داوران محفل
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • محفل انس با قرآن در آبادان
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد