Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن جمعه گفت: به زودی مذاکرات یمن را در سوئد برگزار خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «مارتین گریفیتس»، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور یمن جمعه گفت به زودی مذاکرات یمن را در سوئد برگزار خواهد کرد. 

گریفیتس هفته گذشته گفته بود دنبال گردهم آوردن طرف‌های درگیر جنگ در یمن و برگزاری مذاکرات صلح تا پایان ماه جاری نیست و در تلاش خواهد بود این کار را تا پایان سال انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گریفیتس که روز ۱۶ نوامبر در شورای امنیت سخنرانی کرد به دنبال احیای مذاکراتی است که در ماه سپتامبر به شکست انجامید. او یکبار گفته بود امیدوار است طرف‌های درگیر در جنگ را تا پایان ماه جاری میلادی پای میز مذاکرات بیاورد.

 

ائتلافی به رهبری عربستان سعودی از فروردین‌ماه سال ۱۳۹۴ کشور فقیر یمن را برای بازگرداندن قدرت به «عبد ربه منصور هادی»، رئیس‌جمهور مستعفی یمن هدف حملات سنگین هوایی، زمینی و دریایی قرار داده است. 

 

این حملات به نابودی زیرساخت‌های یمن و گسترش فقر، بیکاری و گسترش بیماری‌های واگیردار در این کشور فقیر عربی منجر شده است. مسئولان نزدیک به جنبش انصارالله می‌گویند از زمان آغاز این حملات بیش از ۳۶ هزار غیرنظامی یمنی شهید و زخمی شده‎اند.

 

کارشناسان سازمان ملل، یمن را صحنه بزرگترین بحران بشری در جهان توصیف می‌کنند. ۲۲ میلیون نفر که ۷۵ درصد جمعیت یمن را تشکیل می‌دهند نیازمند نوعی کمک‌رسانی و حمایت بشردوستانه هستند. از این میان، ۸.۴ میلیون نفر نمی‌دانند وعده غذایی بعدی‌شان از کجا تأمین خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مذاکرات یمن مذاکرات صلح جنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمه سعادت‌جو در مورد جزئیات این آزمون خاطرنشان کرد: آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی جمعه همین هفته مورخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ توسط مرکز آزمون‌های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این آزمون با شرکت یک هزار و ۳۶۲ نفر متقاضی در استان یزد شامل ۸۵۳ داوطلب زن و ۵۳۹ داوطلب مرد در سازمان جهاد دانشگاهی یزد برگزار خواهد شد.

سعادت‌جو در پایان یادآور شد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز و ساعت ۱۲:۰۰ خاتمه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • چه شد که سوئد در یک قدمی ساخت بمب اتمی، از سلاح هسته‌ای دست کشید؟
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: مدیرکل آژانس اتمی به‌زودی به ایران سفر می‌کند
  • جزئیات انتقال حمید نوری به سوئیت امنیتی سوئد/ ارتباط شهروند ایرانی با خانواده‌اش بار دیگر قطع شد
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • مهم‌ترین تغییرات بودجه ۱۴۰۳ از زبان ریاست سازمان برنامه و بودجه؛ بودجه بخش سلامت به ۴۰۸ همت رسید | برنامه هفتم به‌زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • قانون برنامه هفتم به زودی به دولت ابلاغ می‌شود
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد
  • شکست نوشاد عالمیان مقابل نفر ۱۷ جهان
  • طراحی زیرگذر غرب به شمال میدان سپاه تمام شد | آغاز عملیات اجرایی؛ به‌زودی