Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@02:19:40 GMT

افشاگری جدید ویکی‌ لیکس درباره جولیان آسانژ

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۱۳۱۵

ویکی لیکس اعلام کرد، دادستان آمریکا از کیفرخواست مهر و موم شده‌ای علیه آسانژ به طور تصادفی در یک پرونده غیر مرتبط پرده بر داشته است.

ماهیت این کیفرخواست علیه آسانژ هنوز مشخص نیست. ویکی لیکس در پیامی در توییتر نوشت: وزارت دادگستری آمریکا به طور تصادفی از وجود کیفرخواست محرمانه علیه جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس در طی یک اشتباه در یک پرونده غیر مرتبط در منطقه شرقی ویرجینیا پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنوز این کیفرخواست محرمانه علیه آسانژ که توسط دستیار قاضی آمریکا فاش شده است، مشخص نیست. او از قاضی خواست که این مساله پنهانی باقی بماند. این دستیار قاضی آمریکا در بیانیه‌ای در توییتر نوشت این کیفر خواست تا زمانی که آسانژ بازداشت شود، مهر و موم شده و محفوظ باقی می ماند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت دادگستری ویکی لیکس وزارت دادگستری ویکی لیکس کیفرخواست آسانژ جولیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها

                به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مردم دارالمومنین همدان در حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم و مقتدر غزه با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل نفرت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

نسل‌کشی ادامه‌دار صهیونیست‌ها و آمریکا با گذشت چند ماه از جنگ همچنان ادامه دارد و به همین منظور مردم چهار استان ایلام، البرز، کرمان و همدان امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه راهـپیـمایـی کردند.

مردم مومن همدان ضمنِ محکومیتِ این جنایاتِ وحشیانه؛ همبستگی و حمایت همیشگی خود را با غزۀ مقاوم و فلسطین قهرمان اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • افشاگری جدید علیه زاکانی درباره قرارداد‌های مخفی شهرداری تهران
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • راهپیمایی مردم همدان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • کاریکاتور/ پشت پرده مضحکه افشاگری پر از گاف بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است
  • افشاگری سلیمی نمین علیه مهدی نصیری
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند