Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-16@19:52:41 GMT

اخراج وبلاگ نويس صهيونيست از کويت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۱۵۰۵

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری آناتولی، مقامات کویت یک فعال اسرائیلی را تنها چند ساعت پس از ورود به این کشور اخراج کردند.
رسانه های داخلی اعلام کردند دستگاه های امنیتی کویت ­بن تزیون چدنوفسکی فعال و وبلاگ نویس صهيونيست را که روز پنجشنبه (۲۴ آبان‌ماه) با گذرنامه آمریکایی و به بهانه حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب کویت وارد این کشور شده بود، کمتر از 24 ساعت بعد اخراج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رسانه های داخلی کویت افزودند حضور وبلاگ نویس اسرائيلي در این کشور موج شدیدی از انتقادهای نمایندگان پارلمان و فعالان کویتی را به همراه داشت و پس از این انتقادهای شدید سرویس های امنیتی کویت چدنوفسکی را اخراج کردند.
گفتنی است این فعال اسرائیلی پس از ورود به کویت و بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تصاویری از حضور خود در کویت را در حساب کاربری خود در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به اشتراک گذاشت که انتقاد شدید نمایندگان پارلمان و فعالان کویتی را در پی داشت.
رسانه های داخلی کویت از جمله روزنامه های القبس و الرای به نقل از یک منبع گزارش دادند بن تزیون با گذرنامه آمریکایی وارد کویت شد و هدف او از این سفر شرکت در نمایشگاه بین المللی کتاب کویت نبود. وزارت کشور کویت در نهایت جمعه شب و پس از 18 ساعت بن تزیون را از این کشور اخراج کرد.
گفتنی است پیش از این نیز انتشار عکس هایی از حضور این وبلاگ نویس اسرائیلی (روسی الاصل) در داخل مسجد النبی در شهر مدینه موجی از خشم و عصبانیت کاربران در شبکه های اجتماعی را به همراه داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کويت اسرائيلي اخراج صهيونيست انتقاد نمايشگاه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم اخراج پناهجویان تدریجی صورت پذیرد

 سخنگوی وزارت مهاجرین و عودت کنندگان طالبان از دولت پاکستان می‌خواهد اخراج مهاجرین را براساس یک مکانیزم مشخص و به گونه‌ای تدریجی انجام دهد.

به گفته وی، دیپلمات‌های طالبان در پاکستان از دولتمردان این کشور خواسته اند مهاجرینی که اسناد قانونی مهاجرت این کشور را دارند اخراج نکنند.

آمار‌های رسمی حاکی از آن است که شمار پناهجویان دارای کارت شهروندی افغانستان در پاکستان به حدود ۸۵۰ هزار نفر می‌رسد که سال‌ها را در این کشور سپری کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • مرحله دوم اخراج پناهجویان تدریجی صورت پذیرد
  • کرمان میزبان همایش بین‌المللی راه ابریشم
  • جدیدترین دانش کاهش گاز‌های گلخانه‌ای در کنفرانس بین المللی تاب آوری انرژی و پایداری
  • اخراج بیش از ۱۰۰ پناهجوی افغانستانی‌
  • نخست‌وزیر جدید کویت منصوب شد
  • نخست‌وزیر کویت منصوب شد
  • پیش‌نویس سند نقشه راه دانش‌بنیان شدن اقتصاد کشور بررسی شد
  • پاسخ مشروع ایران به جنایت صهیونیست‌ها، نمایانگر تعهد قاطع به امنیت کشور است
  • امیدواری اسرائیل برای حضور در کوپا آمریکا
  • صادرات ۲۲ هزار تن کاه حبوبات از بنادر آبادان