Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینه سوتا تیمبروولز با بازیکنان جدیدش و غیاب جیمی باتلر که حالا در فیلادلفیا حضور دارد، موفق شد تا پورتلند تریل بلیزرز را شکست دهد.

طرفداری- مینه سوتا تیمبروولوز موفق شد تا در خانه، با نتیجه 112-96، یاران دیمین لیلارد را از پیش رو بردارد.

تاریخ ورزشگاه ساعت

 شنبه 26 آبان 1397 معادل با 17 نوامبر 2018

تارگت سنتر 4:30 بامداد گزارش بازی

کوارتر نخست با بازی بهتر تیمبروولز همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارل آنتونی تاونز که حالا پس از رفتن جیمی باتلر، امیدها به اوست، در وقت نخست همراه با تاج گیبسون، رهبری تیم در بخش امتیازگیری را برعهده داشتند. داریو ساریچ، بازیکن تازه از راه رسیده آن ها نیز با کسب 7 امتیاز در این کوارتر، عملکرد خوبی داشت. این وقت با برتری 29-21 تیمبروولز همراه شد. با وجود بازی زیبای لنارد و نورکیچ در کوارتر دوم، این بخش از مسابقه نیز در اختیار اهالی تارگت سنتر بود. بازی خوب سه نفره از دریک رز، کاوینگتون و اندرو ویگینز، از دلایل پیروزی 26-22 تیمبروولز در کوارتر دوم بود.

با شروع کوارتر سوم، برتری همچنان در اختیار میزبان بود. لیلارد این کوارتر را طوفانی آغاز کرد، اما هر چه گذشت، مینه سوتا تیمبروولز بر بازی احاطه پیدا کرد. اندرو ویگینز ستاره بی چون و چرای این وقت بود تا در پایان، کوارتر سوم با برتری 28-24 مینه سوتایی ها پایان یابد. وقت پایانی بسیار نزدیک دنبال شد و پورتلند نتوانست به بازی برگردد. کوارتر چهارم زمان بازی به نیمکت پورتلند رسید و بازیکنانی چون ترنت جونیور، با دو پرتاب سه امتیازی متوالی خودی نشان دادند. در پایان این مسابقه با برتری 112-96 مینه سوتا تیمبروولز خاتمه یافت.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند مینه سوتا تیمبروولوز 50% 42% 12 43 پورتلند تریل بلیزرز 42% 27% 18 48

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس بازیکن ریباند مینه سوتا تیمبروولوز اندرو ویگینز 23 جف تیگ 7 کارل آنتونی تاونز 9 پورتلند تریل بلیزرز سی جی مک کالم 18 دیمین لیلارد 5 یوسف نورکیچ 11

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

بازی حساس و پر حاشیه دو تیم پرسپولیس و سپاهان با ده‌نفره شدن پرسپولیسی‌ها همراه بود، اما از سوی هیچ‌یک از دو تیم حمله جدی را شاهد نبودیم و این موضوع موجب شد تا این دیدار با تساوی بدون گل و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان کد خبر 749883

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد
  • بیماری مخفی هیتلر / لحظه انفجار تنها نبردناو انگلیسی در جنگ جهانی / خاکسپاری امیلیانو زاپاتا قهرمان مکزیک / تصاویری از زندگی و اعدام موسولینی
  • پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • سفر بدون تشریفات رئیس قوه قضائیه به بندرعباس
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم