Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه ناحیه لردگان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج و تبریک این ایام به بسیجیان سلحشور و همیشه در صحنه، گفت: در هفته بسیج بیش از یکصد برنامه در سطح سپاه ناحیه ، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج  شهرستان لردگان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی افزود: بسیج مستضعفین درپنجم آذرماه سال 58  به دستور امام راحل تشکیل شد، تا بتواند بار مسئولیت انقلاب را به دوش بکشد و در فراز و نشیب ها از شجره انقلاب محافظت کند.

وی ادامه داد: ماموریت و عملکرد بسیج باعث شد که دشمنان انقلاب به اهمیت وجود بسیج پی ببرند و سعی کنند برای به انحراف کشیدن این شجره طیبه دست به نیرنگ بزنند.

موسوی تصریح کرد: بسیجیان بازوان توانمند نظام هستند که هرگاه به آنها نیاز شد چه در عرصه دفاعی، چه در عرصه سازندگی و ... در صف مقدم بودند.

فرمانده ناحیه لردگان اظهار داشت: دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره های شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری مراسمات مذهبی، نشست های بصیرتی، مسابقات قرآنی، صبحگاه مشترک، همایش پیاده روی خانوادگی، نشست های مسجد محور و ...، از جمله برنامه های اجرایی در هفته بسیج می باشد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هفته بسیج لردگان بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی آمده است:

بسمه تعالی

فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا (سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)

فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) را به همه مجاهدان راه خدا و فعالان عرصه‌های جهادی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه‌های جهادی در متن اجتماع و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی، به ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس و برای برطرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مد نظر معظم له، اقدام به صدور فرمان تاسیس بسیج سازندگی نمودند.

معظم له در مقاطع مختلف فرمودند: «هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم...»

«ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.»

بدون شک این مجاهدت فراگیر، موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود.

حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیازسنجی و رصد ظرفیت‌های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با اقدامات به موقع، باکیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده‌ای درخشان خواهد بود (انشاالله).

ضمن امتنان از وجه تلاش و مساعی دولت خدمتگذار، امید است مسئولان محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.

با عنایت به ظرفیت‌های بی پایان برخواسته از ایمان و باور‌های گروه‌های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه، بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبری معزز و خون‌های مطهر شهدا اعلام داشته و امیدواریم این تلاش و پیگیری‌ها اجر شهادت برای فعالان این راه مبارک را به همراه داشته باشد و باعث زدودن چهره محرومیت و زمینه سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه شود.

دیگر خبرها

  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی