Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@11:27:30 GMT

تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۱۷۴۵

تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس

رکنا: خواننده معروف در یک هتل توسط مدیر اجرایی اش مورد تعرض قرار گرفت.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، لی لی آلن خواننده، برای اولین بار با جزئیات اعلام کرد که وقتی خواب بوده از سوی یک مدیر اجرایی ضبط در یک هتل مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته است.

آلن برای اولین بار از جزئیات این ماجرا پرده برداشت، او گفت زمانی که خواب بوده مورد تجاوز Rape قرار گرفته است و این خواننده در مورد سو استفاده های مشابه که در صنعت موسیقی عادی شده است هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد این مشکل هشدار داد و گفت حتی با وجود بیداری جنبش (هشتگ من هم) بزرگان صنعت موسیقی در مورد شدت این مشکل سکوت اختیار کرده اند.

آلن می گوید صنعت موسیقی پتانسیلی مخلوط از رابطه جنسی، جوانی و راحت طلبی را به همراه دارد و او برای این مشکل مجموعه یادداشت هایی به نام My Thoughts Exactly نوشته است که به زودی منتشر می شود.

لی لی آلن گفت که می خواست اسم شخص متجاوز را در نوشته هایش بیاورد، اما انتشاراتی کتاب او را از این کار منع کرده است.

وی در مورد دلایل سکوتش می گوید که چون این فرد پول و قدرت بیشتری نسبت به او داشت همین باعث انصراف از شکایتش شده و همچنین نمی خواست که به خودش برچسب زن فاسد را بدهند و یکی دیگر از دلایل گزارش ندادن تجاوز از سوی او داشتن ترس و از بین رفتن اعتمادش بین مردم است.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر کاهش شدید قیمت مسکن از بهمن ماه ! مخفی شدن زن سرشناس داخل چمدان از ترس عکاس ها ! + عکس قیمت طلا به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسید ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی به یک «خانم جوان و مجرد و منعطف» نیازمندیم! / این آگهی ها بی شرمانه اند + سند شیطان شوشتر کیست؟! / التماس های کودکان در فیلم مردان منحرف! تجاوز به پسر 3 ساله در چادر پناهندگان سوریه ای+عکس علت تصادف مرگبار خودرو نوربخش و تاج الدینی مشخص شد+ فیلم و عکس تجاوز به دختر 13 ساله ورزشکار در رختکن باشگاه + عکس تجاوز بی شرمانه نامادری به پسر 14 ساله شوهرش + عکس تجاوز خواستگار به شیرین تا جواب بله بگیرد! خانم معلم ملک الشعرای بهار چه کسی بود؟! / باور نمی کنید +عکس ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد

منبع: رکنا

کلیدواژه: تجاوز Rape خواننده تعرض هشدار عکس هتل خواننده معروف عکس فیلم ایران اعدام حادثه تهران آپارتمان پسر رئیس ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آکسفام»: اسراییل اقدامات فوری برای توقف تجاوز به غزه اتخاذ کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، سازمان «آکسفام» اعلام کرد که رژیم صهیونیستی همچنان مانع رساندن کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه می‌شود. این در حالی است که دادگاه کیفری بین المللی با صدور حکمی نسبت به خطر نسل کشی در این باریکه هشدار داده است.

این سازمان بین المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با ایجاد محلی برای انباشت کمک‌های ارسالی از سوی این سازمان مخالفت کرده و کمک‌های مذکور تا امروز در شهر العریش مصر قرار داشته است.

آکسفام همچنین اعلام کرد که تل آویو به وظایف قانونی خود در قبال اشخاصی که سرزمین آن‌ها را اشغال کرده عمل نکرده است.

این سازمان تاکید کرد که اگر رژیم صهیونیستی اقدامات فوری برای توقف تجاوزات خود اتخاذ نکند ساکنان نوار غزه با مرگ دسته جمعی رو به رو خواهند شد.

گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور غذا نیز پیشتر در سخنانی اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به عمد کاروان‌های بشردوستانه در غزه را با وجود اطلاع از مسیر آن‌ها بمباران می‌کند.

به گفته گزارشگر ویژه سازمان ملل، تل آویو نمی‌خواهد هیچ کمکی به نیازمندان غزه برسد و با این کار در حال ایجاد یک قحطی آشکار و عمدی علیه فلسطینی‌ها است.

کد خبر 6057792

دیگر خبرها

  • (ویدئو) کودکان داعشی تجاوز جنسی را بازی می‌دانند!
  • روبینیو: محکومیت به تجاوز؟ اگر یک ایتالیایی سفید پوست بودم، تبرئه می‌شدم!
  • اشتیه: هیچ گونه حضور خارجی در سرزمین غزه را نمی‌پذیریم
  • ادامه واکنش‌‌ها به تجاوز اسرائیل به بیمارستان الشفاء
  • «آکسفام»: اسراییل اقدامات فوری برای توقف تجاوز به غزه اتخاذ کند
  • عکس گرفتن از کسی که در ملاعام مرتکب جرمی شود، حرام نیست
  • تجاوز نظامی اسراییل به دمشق
  • دومین تجاوز نظامی ائتلاف آمریکا به یمن طی ساعات گذشته
  • قاتل سریالی فرانسوی در برنامه مسابقه تلویزیونی
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در مراکز روانی