Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- خسروی وفا بر تعیین تکلیف زندانیان مهریه تاکید کرد و گفت: این امر در دستور کار فوق العاده قضات استان اصفهان قرار دارد. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جلسه هم اندیشی اجرای هر چه بهتر و سریعتر بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص کاهش آمار زندانیان مهریه بر تعیین تکلیف زندانیان مهریه تاکید کرد و گفت: این امر در دستور کار فوق العاده قضات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از قضات و مسئولان قضایی دادگستری استان خواست با بهره گیری از هر گونه تدبیر و اعمال مدیریت قضایی، اجرای مفاد این بخشنامه را در دستور کار فوق العاده قرار دهند.

این مقام قضایی در استان اصفهان افزود: هدف از صدور و ابلاغ بخشنامه یاد شده، کاهش آمار ورودی زندانیان با موضوع مهریه بوده و شایسته نیست شخصی به دلیل بدهی مهریه در زندان به سر برد و قضات باید با در نظر گرفتن جمیع جهات پرونده و شرایط فعلی بازار و نرخ متغیر سکه با مدیریت صحیح قضایی در راستای جلوگیری از ورود افراد به زندان و کاهش آمار زندانیان مهریه به صورت فوق العاده اقدام لازم را معمول دارند.

وی یادآور شد: حضور قضات و مدیران حوزه‌های قضایی در زندان جهت بررسی وشناسایی زندانیان مهریه و تعیین تکلیف سریع آنان ضروری بوده و به عنوان یک راهکار عملیاتی شدن موضوع محسوب می‌شود.

گفتنی است در این نشست هر یک از مدیران قضایی به بیان نظرات سازنده و کارشناسی خود در راستای اجرای صحیح و سریع این بخشنامه پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری اصفهان قضات مهریه نفقه سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟

شادی مالکی، سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی درباره زمان پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی، اظهار کرد: خودرو‌های برقی دو شرکت کرمان موتور و آرین پلاک ملی را گرفتند و منتظر دریافت پلاک تاکسی هستند. به طوری که پلاک گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک است که به پلیس راهور ارسال شود تا پلاک تاکسی این خودرو‌ها داده شود.

به گزارش شهر، وی با بیان اینکه طبق گفته شورای عالی ترافیک ظرف دو هفته آینده وضعیت پلاک گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود، گفت: رنگ تاکسی‌های برقی طبق مصوبه شورای عالی ترافیک آبی فیروزه‌ای است و باتوجه به اینکه پروژه برقی سازی جدید است و خودرو‌هایی که در گام‌های اول وارد کشور شدند مشکی و سفید هستند؛ مقرر شد تا این خودرو‌ها از طریق نصب برچسب‌های آبی فیروزه‌ای اجازه تردد در شهر را بگیرند.

مالکی با بیان اینکه ثبت سفارش‌های بعدی به رنگ آبی فیروزه‌ای خواهد بود، خاطرنشان کرد: فراخوان خودرو‌های برقی تا پایان هفته جاری منتشر می‌شود و وارد مرحله واگذاری به رانندگان خواهیم شد. در این فرایند تسهیلاتی را شهرداری تهران و تسهیلاتی را خودروساز ارائه می‌کند که امیدواریم که با استقبال رانندگان مواجه شود.

سرپرست سازمان تاکسیرانی درباره خدمات پس از فروش خودرو‌های برقی هم عنوان کرد: تمام خودروساز‌های داخلی که اقدام به واردات این خودرو‌ها کرده اند خدمات پس از فروش را ارائه می‌دهند. به طوری که کرمان موتور تعمیرگاه خدمات پس از فروشش را در هفته آینده راه اندازی و افتتاح خواهد کرد. باتوجه به اینکه این خودرو‌ها در گام‌های بعدی توسط این شرکت‌ها داخلی سازی می‌شوند، هر شرکت موظف به خدمات پس از فروش خواهد بود.

وی با اشاره به موضوع تعهدات وزارت کشور برای ورود ون‌های تازه نفس به سیستم حمل و نقل عمومی گفت: وزارت کشور از محل ۶۴۰ ونی که قرار بود به ما تحویل بدهد، ۱۹۲ ون را تحویل داده که ۴۰ ون پلاک گذاری نشده است. علت تاخیر وزارت کشور این است که این نهاد در انتظار الحاقیه‌ای است که با ایران خودرو بسته شود و به دنبال آن به بقیه تعهدات خود عمل کند که شهرداری به طور مستمر پیگیر موضوع است.

دیگر خبرها

  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • تعین تکلیف و رفع تداخل بیش از  ۲۸۰ هزار از اراضی استان کرمان
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • تعیین تکلیف پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی به کجا رسید؟
  • دستور دادستان مرکز لرستان نسبت به تعیین تکلیف خودروهای توقیفی
  • محاسبه آنلاین نرخ مهریه ۱۴۰۳