Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:49:29 GMT

واکنش سردار کمالی به مشکل سربازی سامان قدوس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۱۸۸۷

واکنش سردار کمالی به مشکل سربازی سامان قدوس

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح به شایعات اخیر در مورد سربازی سامان قدوس واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، سردار موسی کمالی درباره اخبار منتشر شده در خصوص غیبت سامان قدوس در بازی دوستانه تیم ملی با ترینیداد و توباگو و اعلام مساله سربازی برای این غیبت اظهار کرد: چنین چیزی صحت ندارد و اگر نگرانی هم در این زمینه برای این بازیکن وجود داشته باشد قابل حل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالی اضافه کرد: بر اساس تسهیلات جدیدی که ستاد کل نیروهای مسلح از مردادماه امسال برای یک سری از ورزشکاران فعال در تیم‌های لیگ برتری و تیم‌های ملی اتخاذ کرده است، سن سربازی برای این افراد افزایش داشته است.

کمالی افزود: مشمولان فعال در تیم‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال اگر چنانچه در تیم‌های لیگ برتری فعالیت کنند تا ۲۸ سالگی و اگر چنانچه در تیم ملی فعالیت داشته باشند تا ۳۰ سالگی می‌توانند اعزام خود به سربازی را به تاخیر انداخته و وارد غیبت نشوند.

وی اضافه کرد: بنابراین با توجه به عضویت سامان قدوس در تیم ملی فوتبال، این فرد تا ۳۰ سالگی معافیت موقت از سربازی داشته و مساله سربازی نمی‌تواند مانع ورود خروج وی به کشور شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سردار کمالی سربازی سامان قدوس بازیکن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه

ابراهیم محمد انديشمند آفریقای جنوبی در گفتگو با خبرگزاری تقریب حوادث جاری در منطقه خاورمیانه را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد که شکل گیری جریان مقاومت در نتیجه رویدادهایی بوده که از سوی اسرائیل در سرزمین فلسطین رقم خورده است. ابراهیم محمد در این زمینه اظهار داشت: کشورهای مسلمان قادر هستند یک جریان بزرگ مقاومت را شکل دهند که در وضعیت مهم و خطرناک به کمک ملت های تحت ستم بیاید.

او با بیان اینکه در وضعیت جاری که اسرائیل به طور گسترده ای به کشتار مردم فلسطین دست زده است و اهمیت اتحاد و تعمیق جریان مقاومت برای دفاع از فلسطین در برابر این رژیم بیش از هر وقت دیگری ضروری است، افزود: آزاد کردن سرزمین فلسطین از دست اسرائیل فقط با اتحاد و در کنار هم قرار گرفتن همه کشورهای منطقه ممکن می شود. این در حالی است که جهان در حال تجربه شرایط جدید است که مسلمانان می توانند در آن، نقش آفرینی خود را افزایش دهند.

ابراهیم محمد افزود: مسلمانان می توانند با سامان دادن به یک نظام فراگیر اسلامی جایگزین مناسبی برای نظام سلطه فراهم کنند. قرآن این نظام اسلامی فراگیر را امت واحده می نامد. از این رو توجه و اجرای اصل وحدت از سوی ملت های مسلمان یک هدف مهم است که اجرای آن می تواند به حل مناقشه فلسطین بیانجامد. وضعیت امروز منطقه خاورمیانه نشان می دهد این منطقه و جهان جهان در یک وضعیت گذار است و مسلمانان می توانند با اتحاد هم تغییر آفرین باشند و هم تحولات را به امکانی برای افزودن بر مولفه قدرت تبدیل نمایند. مرحله اول وحدت و ایستادن کنار مردم فلسطین است تا سیاست اشغال گری را شکست دهند.

این پژوهشگر دینی همچنین تصریح کرد: مسلمانان باید از همه توان و ظرفیت, فکری و مادی خود برای این هدف مهم استفاده کنند و دستیابی به  عدالت را چراغ راهنمای خود قرار دهند. برای این امر تنها راهکار قابل اجرا شکل گیری حس برادری و همدلی بین همه مسلمانان در اقصی نقاط جهان است.
 

دیگر خبرها

  • پایگاه امداد و نجات بندر کری کلنگ‌زنی شد
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ