Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@11:37:29 GMT

کودک ربایی به خاطر توهم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۱۹۷۶

کودک ربایی به خاطر توهم

مرد جوان که پس از طلاق، از دوری پسر دو ساله‌اش بیماری روحی پیدا کرده در اقدامی عجیب دست به کودک ربایی زد.

به گزارش مشرق، چند روز قبل مرد جوانی در تماس با پلیس از دستگیری مردی خبر داد که قصد داشت پسر 2 ساله‌اش را برباید. به‌دنبال این تماس مأموران راهی محل شدند. در تحقیقات اولیه پدر کودک به مأموران گفت: من و همسرم می‌خواستیم به خرید برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کودک‌آزار شوشتری دستگیر شد

پسر دو ساله‌ام زودتر از ما از خانه خارج شد. با این تصور که مقابل خانه منتظر ماست وارد کوچه شدیم اما از پسرم خبری نبود. وقتی به جست و جوی اطراف پرداختم ناگهان این مرد را دیدم که دست پسرم را گرفته و با خود به سمت خیابان می‌برد. با سر و صدا و کمک همسایه‌ها مرد جوان را دستگیر کردیم و پسرم را نجات دادیم.

بدین ترتیب مرد کودک ربا دستگیر شد و برای تحقیقات به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد. اما متهم در طول بازجویی در رابطه با این کودک ربایی سکوت اختیار کرد و بدین ترتیب موضوع به خانواده‌اش اعلام شد.

پدر این مرد بلافاصله به دادسرا آمد و در تحقیقات گفت: پسرم مشکل روحی دارد چندی قبل همسرش او را ترک کرد و پسر دو ساله شان را هم با خودش برد. بعد از آن حال پسرم بدتر شد. هر بچه‌ای را می‌بیند فکر می‌کند پسر خودش است. مطمئنم امروز هم به تصور اینکه این بچه مال خودش است او را با خود برده و قصد کودک ربایی نداشته است.

با اظهارات پدر متهم، به دستور بازپرس سهرابی مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و با تأیید اختلال شخصیتی متهم، بازپرس جنایی دستور بستری شدن او را در بیمارستان روانی صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف آدم ربایی اخبار حوادث دستگیری کودک ربایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌

به گزارش صدای ایران به نقل از همشهری آنلاین، سرهنگ نبی‌الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به حادثه تیراندازی منجر به فوت در این شهرستان گفت: عوامل نیروی انتظامی ساعت ۱۷ عصر روز گذشته در پی اطلاع مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی‌بر یک فقره تیراندازی منجر به فوت در یکی از روستا‌های اطراف خرم‌آباد بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی اضافه کرد: یک کودک ۵ ساله بر اثر سهل‌انگاری شخص دارنده سلاح مجاز، حین بازی با سلاح به سمت خاله خود که حدود ۱۴ سال داشته شلیک و او بر اثر این حادثه فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد تأکید کرد: فقط افرادی که پروانه سلاح به نام آنهاست مجاز به استفاده و نگهداری از سلاح هستند و در صورت بروز حوادث برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: از دارندگان سلاح مجاز درخواست می‌شود سلاح خود را دور از دسترس کودکان نگهداری کنند که شاهد بروز حوادث مرگبار نباشیم.

دیگر خبرها

  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
  • کودک چهار ساله در خرسان غرق شد/عملیات جستجو ادامه دارد
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • دو روایت عجیب از آدم‌ربایی ۱۰ میلیاردی