Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون فوتبال ایران که روزهای حساس و پرتنشی را پشت سر گذاشته با هدیه ویژه ای که از سوی فدراسیون جهانی به آن اختصاص پیدا کرده است می تواند در روزهای آینده شرایط بهتری را تجربه کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مهر، در روزهای که مهدی تاج در تلاش بود تا مقدمات باقی ماندنش در فوتبال را فراهم کند و جلسات متعددی هم با مسئولان ورزش کشور برگزار کرد، حضور رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در ایران یک هدیه ویژه به او بود تا به نوعی حمایت فیفا برای فدراسیون را به همراه داشته باشد و به مسئولانی که قصد کنار گذاشتن او را داشتند ثابت کند خیلی هم بی پشت و پناه نیست!

  جیانی اینفانتیو درحالی برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرد که به گفته یک مقام مسئول در ورزش ایران، از قبل در جریان ریز اتفاقات فدراسیون در مورد بحث بازنشسته ها قرار داشت و با میل خودش به ایران آمد تا حمایتش را از فدراسیون و مسئولانش اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  همین حضور و البته بعد از آن پیامی که برای مسئولان وزارت ورزش ارسال کرد، زمینه را برای ماندن مهدی تاج فراهم کرد. شاید با همین حمایت ها بود که وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک تلاش کردند راه حلی برای ماندن تاج در فدراسیون با وجود بازنشسته بودن پیدا کنند.   اما این تنها هدیه ویژه جیانی اینفانتینو به مهدی تاج و فدراسیون فوتبال ایران نبود و در روزهایی که کی روش و شاگردانش منتظر کمک های مالی هستند، فیفا دو میلیون دلار از درآمد تیم ملی ایران در جام جهانی را برای فدراسیون فوتبال ارسال کرد تا بخشی از مشکلات پرتعداد مالی این فدراسیون حل شود.   این پول در حالی به فدراسیون فوتبال ایران اختصاص داده شده است که هنوز هشت میلیون دلار از درآمد ناشی از حضور ایران در جام جهانی باقی مانده است. بااین حال همین رقم هم می تواند در راستای آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا کمک حال فدراسیون فوتبال باشد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، عدنان درجال، رییس فدراسیون فوتبال عراق، رستم امامعلی، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی و احمد ژانوف فورکاتوزف، دبیرکل فدراسیون فوتبال تاجیکستان در نامه‌های جداگانه به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران کسب مقام قهرمانی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ – تایلند و راهیابی تیم ملی فوتسال کشورمان را به جام جهانی فوتسال، ازبکستان ۲۰۲۴ تبریک گفتند و برای پیشرفت بیشتر فوتسال ایران آرزوی موفقیت کردند.

دیگر خبرها

  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم