Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: زن جوانی با استفاده از عکس های نامناسب خود از مردان اخاذی می کرد.

به گزارش گروه ترجمه رکنا، زنی در فلوریدا به دلیل فرستادن عکس های مستهجن از خودش در فضای مجازی پسران جوان و مردان متاهل، دستگیر شد.

طبق گزارش پلیس، متهم با فرستادن عکس های نامناسب از خود در صفحه های شخصی مردان آن ها را وسوسه می کرد تا با او قرار عاشقانه  بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم در حالی دستگیر شد که یکی از ماموران پلیس Police از طریق اینستاگرام Instagram خود را به زن جوان نزدیک کرد و با قرار ملاقاتی که با او گذاشت متهم را در دام انداخت.

مامورپلیس که متوجه شده بود زن جوان با این عکس ها قصد اخاذی از مردان را دارد خود را به او نزدیک کرد و طبق اطلاعات به دست آمده زن جوان از مردان و پسران جوان می خواست تا مبلغی را به حساب او واریز کنند تا وی عکس های اندامش را برای آن ها بفرستد.

با دستگیری زن جوان مشخص شد که این اخاذی شغل او بوده و وی از این راه کسب درآمد می کرد. در حال حاضر متهم در بازداشت است تا بعد از تکمیل پرونده، زمان دادگاه او اعلام شود.

 

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر قیمت طلا به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسید ایرج ناصری مسن ترین سرباز ایران است! اوبه تازگی و در 42 سالگی به سربازی رفت + عکس باورنکردنی به یک «خانم جوان و مجرد و منعطف» نیازمندیم! / این آگهی ها بی شرمانه اند + سند تجاوز بی شرمانه نامادری به پسر 14 ساله شوهرش + عکس تجاوز خواستگار به شیرین تا جواب بله بگیرد! ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد 9 زن و 12 مرد گردانندگان پارتی شبانه در مراغه! + جزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: فضای مجازی پلیس Police اینستاگرام Instagram اخبار حوادث مردان زن عکس اخاذی زن جوان عکس فیلم حادثه ایران رئیس ساعت اعدام دستگیر شد مرد ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم

استان خوزستان جزء استان‌هایی بود که در پی بارش‌های این چند روزه دچار مشکلات فراوانی شد و سیلاب در معابر برخی از شهر‌های این استان به راه افتاد.

درمانگاهی در شهر چوئبده از توابع شهرستان آبادان به دلیل نداشتن سیستم دفع آب‌های سطحی دچار آبگرفتگی شد و بیماران با مشکلاتی مواجه شدند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

منبع: شهروند خبرنگار - خوزستان

بیشتر بخوانید:

بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی معابر در بندر امام خمینی (ره) + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پابند الکترونیک سارق حرفه‌ای را به دام انداخت
  • پابند الکترونیک سارق را حین سرقت به دام انداخت
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت