Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@18:27:19 GMT

عکاس آلمانی داور فستیوال«خیام» شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۱۱۵

به گزارش پارس نیوز، 

گونتر ریله یک، عکاس طبیعت و حیات وحش اهل آلمان که داور ششمین جشنواره بین المللی عکس خیام شده است عضو هیأت داوران جشنواره های مختلف در تمامی قاره ها بوده است.

آثار وی در مجلات و روزنامه های اروپا از جمله The Guardian، UK The Times، The Sun، Daily Mirror، France GEO، BILD، AM، SONNTAG، RTL و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. منتشر شده است.

وی در جشنواره های حیات وحش موفق به کسب جوایزی از جمله عکاس سال موزه تاریخ طبیعی انگلستان، عکاس حیات وحش سال اروپا، Montier en Der فرانسه، یادبود Maria Luisa اسپانیا، Montphoto اسپانیا، Asferico ایتالیا، Oasis ایتالیا، Birdlife افریفای جنوبی، Natures Best امریکا، Melvita فرانسه، لاک پشت طلایی روسیه و موسسه Smithonian امریکا شده است.

همچنین همزمان با حضور گونتر ریله یک در ایران، کارگاه آموزشی عکاسی طبیعت و حیات وحش با همکاری گروه گردشگری مارکوپولو و نمایندگی فیاپ در ایران نهم آذرماه برگزار می شود.

ششمین جشنواره عکس «خیام» اسفندماه ۱۳۹۷ با دبیری علی سامعی نماینده فیاپ در ایران و با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفتگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فیاپ در ایران یعنی کلوپ عکس فوکوس - وابسته به موسسه فرهنگی هنری «خانه هنر خیام» برگزار می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی موزه روسیه عکاسی گردشگری ایران ارتقای سطح ایران و جهان فرهنگی هنری آلمان ایران جشنواره بین المللی طبیعت موزه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس

همان‌طور که برنامه‌ریزی شده بود، سانتیاگو برنابئو از اولین کنسرت خود رونمایی کرد.

طرفداری | اولین کنسرت ورزشگاه سانتیاگو برگزار شد.

شب گذشته از اولین کنسرت به میزبانی استادیوم خانگی رئال مادرید و با حضور چند هنرمند مطرح اسپانیایی رونمایی شد. جشنواره "دیوانه موسیقی" به مدت 7 ساعت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و تماشاگران شاهد اجرای خوانندگانی مانند خوان ماگان، کامِلا، دی جی نانو، مودستیا آپارت، OBK، رافا سانچز (لا یونیون)، کومپلیس، کوتی، آمستادس پلیگروساس، ملون دیزل، لس ربلدس، تورروس با چانکلاس، سوریا، مرسدس کانیاس، خاویر آندره (لا فرونترا) و لا گواردیا بودند.

این فقط آغاز ماجراست! ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در ماه می میزبان تور "عصرها"ی تیلور سوییفت، خواننده مشهور آمریکایی خواهد بود. این اتفاق هیجان‌انگیز، گامی دیگر در جهت تبدیل برنابئو به بهترین ورزشگاه جهان و میزبانی از رویدادهای فراتر از فوتبال است، همانطور که فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، پیش از این آرزو کرده بود.

علاوه بر این، خبر هیجان‌انگیز دیگری نیز به گوش می‌رسد: در سال 2025، لیگ ملی فوتبال آمریکا (NFL) برای اولین بار یک بازی فصل عادی خود را در برنابئو برگزار خواهد کرد. این رویداد بی‌نظیر، فرصتی استثنایی برای هواداران فوتبال آمریکایی در سراسر اروپا خواهد بود تا شاهد این ورزش محبوب در یکی از مشهورترین ورزشگاه‌های جهان باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • نگارخانۀ صفوی میزبان پوسترهای روسی
  • تبدیل شیر گاو به پنیر توسط بانوی مسن آذربایجانی (فیلم)
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • تولید گندم را به ۱۹ میلیون تن می رسانیم
  • بزرگداشت «فرانتس کافکا» در جشنواره کارلوی واری
  • بزرگداشت روشنفکری که متفاوت بود