Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس بر ادامه مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کرد و گفت: انگشت مجاهدان ما هرگز از روی ماشه سلاح مقاومت کنار نخواهد رفت.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یحیی السنوار در مراسم بزرگداشت شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به خان یونس که شامگاه جمعه در نوار غزه و با حضور هزاران نفری مردم برگزار شد، در سخنانی گفت: چشم‌های ما هرگز به خواب نمی رود و انگشت مجاهدان ما هرگز از روی ماشه تفنگ کنار نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشرفت‌های موشکی مقاومت فلسطین افزود: تعداد موشک‌های ما افزایش یافته و دقت و شدت انفجار آنها بیشتر شده است. 

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که برای اولین بار در تاریخ مقاومت، مجاهدان فلسطینی تحت یک پرچم و کلام واحد فعالیت می کنند. 

السنوار خطاب به حکومت های عربی که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را در پیش گرفته‌اند، گفت: شما دروازه پایتخت های عربی را به روی دشمن صهیونیستی بگشایید و ما نیز در مقابل، در نوار غزه به روی آنها آتش خواهیم گشود.

رئیس جنبش حماس در نوار غزه تصریح کرد: محاصره نوار غزه که از سوی دشمن اعمال شده است، دیر یا زود با تفاهم یا با توسل به زور رفع خواهد شد. ما تلاش می‌کنیم به هر شیوه ای این محاصره را بشکنیم و زندگی شرافتمندانه ای را برای مردم خود در نوار غزه فراهم کنیم.

السنوار همچنین از تشکیلات خودگردان و همه گروه‌های فلسطینی خواست برای حل اختلافات و تشکیل دولت وحدت ملی پای میز مذاکرات بنشینند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اسرائیل حماس فلسطین موشک های مقاومت یحیی السنوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم

به گزارش جماران؛ جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به حمله اخیر دشمن صهیونیستی به کنسولگری این کشور در دمشق ثابت کرد که دوران "بزن در رو" دیگر به سر آمده است.

در این بیانیه آمده است: ما در جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنان پیگیر تحولات پاسخ  مشروع و شایسته جمهوری اسلامی ایران به جنایت دشمن صهیونیستی در هدف قرار دادن کنسولگری این کشور در دمشق و ترور فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

این بیانیه می‌افزاید: ما ضمن قدردانی از اقدامات جمهوری اسلامی ایران، موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی در حالی که در برابر نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه و تجاوزات علیه ساکنان قدس و کرانه باختری و اسرای فلسطینی سکوت کردند، را محکوم می‌کنیم.

حماس تاکید کرد: پاسخ جمهوری اسلامی ایران تاکیدی است بر اینکه دورانی که دشمن صهیونیستی بدون هرگونه محاسبه و مجازات عربده‌کشی می‌کرد، به سر آمده و همزمان توهم تکیه کردن بر این رژیم نیز دیگر پایان یافته است.

این جنبش افزود: ما بار دیگر امت اسلامی و عربی و جریان‌های مقاومت در منطقه و تمامی آزادگان جهان را به ادامه حمایت از ملت فلسطین در نبرد مبارک طوفان الاقصی برای آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین فرامی‌خوانیم.

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از حملات موشکی مقاومت فلسطین
  • حماس: سخنان بلینکن تحریف واقعیت ها است
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم
  • اذعان صهیونیست ها به تداوم قدرت مقاومت فلسطین در غزه
  • حملات موشکی مقاومت فلسطین به اراضی اشغالی
  • منابع عبری شلیک موشک به عسقلان را تایید کردند
  • انفجار مهیب در جنوبی ترین بندر رژیم صهیونیستی
  • حماس: عملیات «وعده صادق» ثابت کرد دوران بزن در رو به سر آمده/ موضع جانبدارانه غرب در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنیم
  • صدای انفجار در پایگاه هوایی میرون اسرائیل