Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@20:43:48 GMT

مه گرفتگی شدید در برخی محورهای مواصلاتی استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۲۷۰

مه گرفتگی شدید در برخی محورهای مواصلاتی استان فارس

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس از مه‌گرفتگی شدید و کاهش دید افقی در برخی محورهای مواصلاتی این استان خبر داد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵ استانها فارس نظرات

حمید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: در محورهای استهبان، مرودشت، سه راهی نقش رجب، پاسارگاد و سروستان شاهد مه گرفتگی شدید و کاهش دید افقی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط جویی کنونی و کاهش دید افقی از رانندگان تقاضا با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کرده و از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: هزاران تن از گندم تولیدی کشاورزان شهرستان های جنوبی فارس با برنامه ریزی اصولی تعاونی ها از آسیب جدی در امان ماند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سید کاظم موسوی اظهارداشت: در روزهای اخیر همزمان با برداشت گندم از مزارع با شدت نزولات آسمانی خطر آسیب به گندم تولیدی کشاورزان وجود داشت اما با هماهنگی و مدیریت بحران از سوی  فرمانداران ،جهاد کشاورزی ،اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی این محصول حفظ شد.

وی افزود: حدود 20 هزار تن گندم تولیدی در شهرستان های جنوبی در خطر نابودی به دلیل بارش باران  و سیل بودند که با حمل به موقع به سیلو و انبارها و همچنین پوشاندن گندم های خریداری شده در فضای باز ،از خسارت جلوگیری شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس ادامه داد: تا کنون در استان فارس بیش از 60 هزار تن گندم به همت شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان بیش از 58 هزار تن به سیلو و انبارها حمل شده است.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر 20 مرکز خرید در شهرستان های جنوبی توسط شبکه تعاون روستایی فعال است که تا پایان برداشت گندم در سطح استان بیش از 100 مرکز گندم مازاد کشاورزان را با نرخ تضمینی 17 هزار و 500 تومان برای گندم معمولی و 18 هزار تومان برای گندم دوروم تحویل خواهند گرفت.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت / بارش باران در محورهای ۶ استان
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در تهران / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • آذرخش، ۵۰ رأس دام عشایر فارس را تلف کرد