Web Analytics Made Easy - Statcounter

آن‌چه در این گزارش مشاهد می‌کنید، گوشه‌ای بسیار کوچک از طبیعت زیبای پاییزی استان کردستان است. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، کردستان یکی از زیباترین و سرسبزترین استان‌های کشور است که هر فصل از آن، زیبایی مختص به خود را دارد و جاذبه‌های طبیعی این خطه از سرزمین آنقدر دیدنی است که چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبیعت زیبای کردستان برای ساکنان و مسافران یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های این استان است که اگر این ظرفیت به خوبی معرفی شود می‌تواند در توسعه گردشگری استان نقشی اساسی ایفا کند.

عکاس تسنیم برای به تصویر کشیدن گوشه‌ای بسیار کوچک از طبیعت زیبای پاییزی استان کردستان حاضر شد که مشروح تصاویر از نظر می‌گذرد.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT8

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و نوسازی ۲۵ ایستگاه اتوبوس در اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدعلی چمن گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و تامین رفاه و ایجاد جلوه بصری مناسب از معابر شهری کار بهسازی، رفع فرسودگی و رنگ آمیزی ایستگاه اتوبوس در نقاط مورد نیاز منطقه یک شهرداری اهواز در حال انجام است.


وی افزود: بهسازی و رسیدگی به مبلمان شهری یکی از مهمترین اولویت‌های کاری این شهرداری است در همین رابطه و به منظور زیباتر جلوه دادن منظر شهری، ایستگاه‌های سطح این منطقه با توجه به نیازسنجی آن‌ها در دستور کار برای رنگ آمیزی و بهسازی صندلی‌ها و جداره‌ها قرار گرفته است.


آقای چمن ادامه داد: این عملیات با تلاش اداره حمل و نقل و ترافیک منطقه در حال انجام است و بطور مستمر تا رسیدگی کامل به اهداف مورد نظر در محلات و معابر در دستور کار قرار داشته و ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در کردستان و صبح پر طراوت آخرین روز زمستان
  • صبح پر طراوت آخرین روز زمستان در کردستان
  • ببینید | دبیر ستاد حقوق بشر ایران: هیات حقیقت‌یاب حقایق را به شکل هدفمندی وارونه جلوه داده
  • غار سهولان مهاباد، جلوه شگفت‌انگیز طبیعت در زیر زمین
  • اجرای طرح عیدانه ویژه استاندارد برای نظارت بر خدمات
  • فنرباغچه با ملی‌پوش ایرانی در مسیر غول‌کشی
  • اجرای پویش مسیر پاک - ایران سبز در مسیر دهگلان و قروه + تصاویر
  • کارت دعوت طبیعت زیبای «خوران» برای گردشگران نوروزی
  • گزارش تازه عراق از پایگاه‌های گروه‌های مخالف ایران
  • بهسازی و نوسازی ۲۵ ایستگاه اتوبوس در اهواز