Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@18:55:52 GMT

مسابقات آفرود قهرمانی کشور در ارومیه برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۳۷۷

مسابقات آفرود قهرمانی کشور در ارومیه برگزار شد

ارومیه- ایرنا- رییس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری آذربایجان غربی گفت: سومین مرحله مسابقات آفرود «خودروهای 2 دیفرانسیل» قهرمانی کشور گرامیداشت هفته بسیج در پارک جنگلی ارومیه برگزار شد و با معرفی نفرات به کار خود پایان داد.

فرشید حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور بیش از 70 شرکت کننده از سراسر کشور و با همکاری هیات اتومبیلرانی و سازمان بسیج ورزشکاران استان برگزار شد و شرکت کنندگان در چهار کلاس مختلف به مدت یک روز به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در کلاس یک «محمد شش‌ پری» و «محمدرضا صبوری» از قزوین و «امین ستوده» از تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.
رییس هیات اتومبیلرانی و موتور سواری آذربایجان غربی گفت: در کلاس 2 قاسم وکیلی، علیرضا نعمتی و حسین کشاورز هر سه از قزوین به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
وی ادامه داد: در کلاس سه سیدحسن حسینی از خراسان رضوی، حسن بلوچیان از تهران و محسن یزدی از قم حائز مقام های برتر شدند.
حسینی اضافه کرد: همچنین در کلاس چهار مهدی شهری از گلستان، پوریا حسین از تهران و سمیع‌الدین شجاعی‌مهر از همدان سکوهای برتر را از آن خود کردند.
به گزارش ایرنا «مهدی شهری» از گلستان به عنوان برترین راننده انتخاب شد و «رضا طرفه» از ارومیه کاپ اخلاق را به خود اختصاص داد.
11 راننده از آذربایجان غربی در این مسابقات حضور داشتند.
7156/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اتومبيلراني آفرود كشور اروميه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دومین مرحله از رهاسازی آب در فاز اول از محل سد سیلوه پیرانشهر از طریق مانور دریچه تخلیه تحتانی سد به سمت رودخانه لاوین بوده و در ادامه پشت سد مخزنی کانی‌سیب رهاسازی می‌شود.

وی اضافه کرد: در فاز اول ۱۲ مترمکعب بر ثانیه و در فاز دوم ۵ مترمکعب بر ثانیه از طریق تونل انحرافی و سامانه انتقال آب جلدیان به سمت سد چپرآباد و از آنجا به سمت دریاچه ارومیه روانه شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ادامه داد: در مجموع ۱۷ مترمکعب آب در ثانیه در حال طی مسیر از طریق سامانه‌های انتقال آب به سمت حوضه دریاچه ارومیه است.

رستگاری گفت: در مرحله پیشین رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه در سال آبی جاری، ۱۲ میلیون متر مکعب آب از سد سیلوه رهاسازی شده بود.

سد سیلوه در شهرستان پیرانشهر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله دوم رها سازی آب از سد سیلوه به دریاچه ارومیه
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رها‌سازی مرحله دوم آب از سد سیلوه پیرانشهر به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه | این دریاچه جان تازه می‌گیرد؟
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه