Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@06:12:01 GMT

پزشک قلابی رایگان طبابت می کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۳۸۴

پزشک قلابی رایگان طبابت می کرد

پزشک قلابی که در یک مدرسه روستایی در آستارا رایگان طبابت می کرد ، شناسایی ودستگیر شد .

نظام عباسی سرپرست شبکه بهداشت ودرمان آستارا از دستگیری یک پزشک قلابی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این پزشک قلابی که در مدرسه باباپورفرض واقع در روستای کوته‌کومه از توابع بخش لوندویل شهرستان آستارا اقدام به ویزیت رایگان ساکنین روستا می‌کرد شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

به‌گفته سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان آستارا طبق تحقیقات صورت‌گرفته نام‌برده سابقه ویزیت در استان البرز را داشته و هم‌اکنون با همکاری کارکنان شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و نیروی انتظامی تحویل مقامات قضایی شده است./فارس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل عدم دسترسی به پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد

نماینده ساوه در مجلس در واکنش به خبر فوت یک زوج جوان ساوه‌ای که برای درمان فرزند خود به تهران مراجعه کرده بودند گفت: وزارت بهداشت باید پاسخگوی کمبود و نبود پزشک متخصص در ساوه باشد. - اخبار سیاسی -

حجت الاسلام محمد سبزی، نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم در واکنش به خبر فوت یک زوج جوان ساوه‌ای که برای درمان فرزند خود به تهران مراجعه کرده بودند، گفت: ساوه دارای یک دانشکده مستقل پزشکی برای تربیت دانشجویان پزشکی است ولی متاسفانه در این استان خیلی کم کاری شده است. 

وی افزود: علی رغم اینکه صنایع در این استان سود آوری زیادی دارد و نیمی از صنایع استان در ساوه و زرندیه قرار دارد، نباید این استان تا این حد از نظر زیرساخت‌ها و امکانات درمانی  با محدودیت مواجه باشد و مردم در زمینه دسترسی به پزشک به ویژه پزشک متخصص تا این حد دارای مشکل باشند.

سبزی گفت: با وجود کمبودها در حوزه پزشکی اما در  طی  4 سال به لحاظ زیرساختی 49 پروژه درمانی اعم از بیمارستان، درمانگاه، اورژانس و خانه بهداشت در سطح استان شروع شده و تعدادی از آنها هم به نتیجه رسیده است اما بحث کمبود پزشک متخصص در سطح استان همچنان بسیار جدی است.  

این نماینده مجلس گفت: بحث کمبود پزشک متخصص متاسفانه در کل کشور وجود دارد  زیرا در سالیان گذشته به میزان مورد نیاز پزشک جذب نشده است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت
  • دندانپزشک قلابی با گواهینامه جعلی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری پزشک قلابی در ایرانشهر
  • پزشک مبتلا به سرطانی که برای طبابت به غزه رفت | ببینید
  • پلمب یک واحد قصابی شهرستان کلات
  • درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل نبود پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد
  • درگذشت زوج ساوه‌ای به دلیل عدم دسترسی به پزشک متخصص/ وزارت بهداشت باید پاسخگو باشد
  • جلسه بررسی مشکلات مدرسه بهیاری شهرستان
  • تجهیز ۱۱ مدرسه با ۸۶ کلاس جهت اسکان نوروزی فرهنگیان در آستارا
  • پزشک قلابی در شهر ری به دام افتاد