Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:22:30 GMT

بررسی 12 بیمار سخت درمان در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۵۰۶

بررسی 12 بیمار سخت درمان در همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌صفت، مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان به برگزاری یکصد و پنجاهمین جلسه امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان اشاره کرد و افزود: 12 پرونده بیمار سخت‌ درمان در این جلسه بررسی شد.

وی با بیان اینکه  از این تعداد 10 پرونده متعلق به بیماران مبتلا به سرطان و 2 پرونده جزو سایر بیماران بود اضافه کرد:‌ در این جلسه مساعدت بلاعوض 250 میلیون ریالی به بیماران سخت‌ درمان مورد موافقت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه 60 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌ درمان تعلق می‌گیرد، گفت: از سایر مراکز 100 میلیون ریال برای بیماران سخت‌ درمان تخفیف گرفته‌ایم.

شاکری صفت با اشاره به اینکه در این جلسه 4 بیمار در طرح «سخاوت» و3 بیمار در طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند، بیان کرد: مجموع مساعدت‌ها 410 میلیون ریالی بوده است.

وی افزود: گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه که نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.

مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان در پایان ادامه داد: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 8096ـ 9952 ـ 9911 ـ 6037 مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند تا مساعدت‌ها به دست نیازمندان برسد.

انتهای پیام/ب

مساعدت 410 میلیون ریالی به بیماران سخت درمان در همدان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرطان مجمع خیرین سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ملااحمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان روز سوم خردادماه سال جاری با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مقامات برگزار خواهد شد که در این زمینه ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیرین است.

وی افزود: فلسفه کار برگزاری جشنواره، تقدیر و تشویق خیرین مدرسه‌ساز است و نکته مهمی که در این میان مطرح است اینکه در خلل این جشنواره باید دیگران نیز به کار خیر ترغیب شود.
ملااحمدی ادامه داد: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سنوات قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان بیان داشت: در خصوص انعکاس این جشنواره باید از ظرفیت صدا و سیما نهایت بهره‌برداری و استفاده انجام شود تا فرهنگ کار خیر گسترش یابد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.

ملااحمدی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان مدارس خیرساز که به واسطه حضور در این فضاهای آموزشی امروز دارای موقعیت مناسبی هستند، باید معرفی شوند تا ارزش کار خیر در میان جامعه نهادینه شود.
رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان ادامه داد: از ظرفیت دانش‌آموزی استان اصفهان باید در گسترش فرهنگ خیر و نیک اندیشی استفاده شود تا شاهد تداوم این فرهنگ با ارزش در میان نسل‌های آینده نیز باشیم.

ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان دراین جلسه اظهار داشت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده است و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.
وی افزود: نوسازی، مجمع خیرین مدرسه‌ساز و آموزش وپرورش در حال تعامل برای برگزاری هرچه بهتر این برنامه هستند و در این زمینه مجمع در حال انجام امور برای اجرای برنامه هستند.
فتحی خاطرنشان کرد: وظیه ما اجرای مطلوب جشنواره خیرین در جهت تکریم آنان است چرا که این انسان‌های بزرگ بدون هیچ چشم داشتی مال خود را فدا کرده‌اند.

کد خبر 6081076

دیگر خبرها

  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • ‌شناسایی ۹۱۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در فارس
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران/ نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین 
  • وجود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران / نیاز به حمایت دولت، سازمان غذا و دارو و خیرین
  • بیش از ۱۳ هزار بیمار هموفیلی در ایران
  • ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در اصفهان از خدمات انتقال خون استفاده می‌کنند
  • وجود بیش از ۱۱۰۰ بیمار هموفیلی در استان اصفهان