Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@17:23:07 GMT

قول می‌دهم خودم مو‌های سروش را بتراشم!

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۵۶۳

قول می‌دهم خودم مو‌های سروش را بتراشم!

به گزارش جهان نيوز، «حیف شد که این اتفاق نیفتاد و پرسپولیس نتوانست قهرمان شود. خودم را آماده کرده بودم تا مو‌های شجاع را بتراشم و حتی با خودم ماشین به ورزشگاه آورده بودم. فقط منتظر بودم تیم جام را بگیرد و سریعاً موهایش را بتراشم!»
  این تازه‌ترین حرف‌های سروش رفیعی بازیکن پرسپولیس بود که نمی‌توانست به دلیل محرومیت تیمش برای سرخپوشان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سروش که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با شجاع خلیل زاده دارد این حرف‌ها را زد و ما هم بد ندیدیم در همین ارتباط حرف‌های مدافع شماره ۳ پرسپولیس را بشنویم.

*مصاحبه اخیر سروش رفیعی را خوانده‌ای؟
بله، حرف درستی زده است!

* واقعاً با خودش دستگاه موزر آورده بود که پس از قهرمانی پرسپولیس در آسیا مو‌های تو را بتراشد؟!
بله، نه تنها من بلکه قرار بود چند بازیکن پرسپولیس هم کچل کنند!

* می‌دانیم رابطه خیلی صمیمانه‌ای با سروش رفیعی داری. حالا نمی‌خواهی جواب جالبی به مصاحبه او بدهی؟
بنویسید این دستگاه موزر را تا سال آینده نزد خودم نگه خواهم داشت.

* چرا؟
قول می‌دهم خودم مو‌های سروش رفیعی را از ته بتراشم!

* توضیح بیشتری می‌دهی؟
واقعیت این است که امسال خیلی زحمت کشیدیم، جنگیدیم و تلاش کردیم ولی نشد که قهرمان آسیا شویم. شرمنده هواداران بامعرفت پرسپولیس شدیم، اما سال آینده با آقای برانکو و بچه‌ها جبران کرده و طلسم را می‌شکنیم. شما می‌دانید پارسال به نیمه‌نهایی رسیدیم و با ناداوری همین داور عمانی جلوی الهلال عربستان حذف شدیم. امسال از نیمه‌نهایی عبور کرده و به فینال رسیدیم و سال بعد...

* به قول معروف تا سه نشه بازی نشه!
بله، دقیقاً همین طور است. این بار دیگر باید قهرمان آسیا شویم. اگر قهرمان شویم مو‌های سروش رفیعی، خودم و چند نفر دیگر را می‌تراشم!

* رفاقت شما با سروش رفیعی از چه زمانی آغاز شد؟ دوران همبازی بودن در تراکتورسازی تبریز؟
نه، ما از تیم ملی جوانان با هم دوست و صمیمی هستیم.

* ولی امسال هم حیف شد. می‌شد پرسپولیس قهرمان آسیا شود. مردم در کوچه و خیابان به شما چه می‌گویند؟
مردم که لطف دارند. هر کس در کوچه و خیابان من را می‌بیند از تلاش و زحمات بازیکنان پرسپولیس تعریف می‌کند. ۱۰۰ هزار تماشاگر پرسپولیسی ایستاده ما را در استادیوم آزادی تشویق کردند. این نشان می‌دهد ما کوتاهی نکردیم. البته یک‌سری هم از صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا خوشحال نشدند!

* تو هم مشابه حرف‌های سیدجلال حسینی را می‌زنی؟
به هر حال قشنگ نبود که بعضی‌ها کاشیما رقیب ما را تشویق کردند. البته آنچه اهمیت دارد حمایت ۳۰، ۴۰ میلیون طرفدار پرسپولیسی است که همین کافی است. ان‌شا‌ءا... بتوانیم جواب محبت‌های این عزیزان را بدهیم و سال آینده قهرمان آسیا شویم.

منبع: خبر ورزشی

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از هافبک میانی این تیم تمجید کرد و گفت او در نیم‌فصل دوم متحول شده است. - اخبار ورزشی -

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس و پیروزی این تیم برابر ملوان بندر انزلی گفت: پرسپولیس با اینکه نسبت به بازی‌های گذشته کمتر موقعیت گل ایجاد کرد، ولی در نهایت سه امتیازی مهم از این بازی گرفت. پیروزی در این بازی بسیار مهم بود تا این تیم از کورس قهرمانی عقب نماند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بازی‌های قبلی مدافعان کناری پرسپولیس بیشتر نفوذ می‌کردند، ولی در این بازی نفوذها کمتر بود. به هر حال پرسپولیس برابر تیمی باکیفیت قرار گرفته و نتیجه هم برایش مهم بود که خوشبختانه به آن دست پیدا کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به تمجید از سنگربان جوان این تیم پرداخت و یادآور شد: امیررضا رفیعی دروازه‌بان جوان پرسپولیس در این چند بازی فوق‌العاده کار کرده است. البته او نیاز به این دارد تا بیشتر مورد اعتماد تیم و خط دفاعی قرار بگیرد.

توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!

 

استیلی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار در پرسپولیس تصریح کرد: آن اوایل شاید کار اوسمار سخت بود تا خودش را به هواداران ثابت کند، ولی نتایج این مربی راضی‌کننده بود و نحوه بازی پرسپولیس هم تهاجمی شده است. پرسپولیس در بازی‌های اخیر از لحاظ ایجاد موقعیت گل در بهترین شرایط قرار داشته است و خریدهایی مثل آل‌کثیر، عبدلکریم حسن و ارونوف هم به پیشرفت تیم کمک کرده‌اند. از نقش سروش رفیعی در میانه زمین هم نباید به سادگی گذشت. ما یک رفیعی متحول‌شده را می‌بینیم که به خوبی تیم را در وسط زمین مدیریت می‌کند.

وی در واکنش به مصاحبه استقلالی‌ها علیه تیم پرسپولیس اظهار داشت: بهترین کار این است که بازیکنان و مربیان پرسپولیس جواب این مصاحبه‌ها را ندهند و آن را به باشگاه واگذار کنند. مسائل بیرون زمین هم قطعاً در این هفته‌ها مهم است و باشگاه پرسپولیس باید روی این مسائل تمرکز داشته باشد تا تیم آسیب نبیند. نقش افشین پیروانی در این بین بسیار مهم است و باید حواشی را مدیریت کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شما دیدید که بازیکنان تیم ملی به دلیل انجام چند مصاحبه یا برخی حرکات غیرحرفه‌ای دیگر در جام ملت‌ها، چگونه جریمه شدند. قطعاً وقتی قانون سفت و سخت وجود داشته باشد خیلی چیزها کنترل می‌شود. وقتی هر فردی به خودش اجازه بدهد در مورد داوری یا تیم حریف خیلی راحت صحبت کند و برخوردی هم صورت نگیرد، باز هم شاهد این اتفاقات خواهیم بود. فدراسیون و کمیته انضباطی باید با این مسائل برخورد کند.

استیلی راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: پرسپولیس به خاطر سبک فوتبالش و اینکه تهاجمی بازی می‌کند، شانس زیادی برای قهرمانی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • عابدزاده: آقایان نمی‌دانند من با پرسپولیس چند جام دارم؟ / باید به همه بگویم قهرمان آسیا شده‌ام؟ / واقعا دلم شکست!
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر
  • (عکس) شیطنت‌های دختر سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس
  • سروش رفیعی: چه مهمونی، روزمو ساختی!
  • فرار سروش رفیعی از دو اخراج متوالی!
  • فرار سروش از دو اخراج متوالی!