Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@13:47:39 GMT

اردوی مستعدین اسکواش دختران در زنجان به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۵۹۹

اردوی مستعدین اسکواش دختران در زنجان به پایان رسید

زنجان - ایرنا - رئیس هیات اسکواش استان زنجان گفت: مرحله نخست اردوی مستعدین اسکواش پس از چهار روز برگزاری در زنجان، به پایان رسید.

سیدولی موسوی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردو با حضور 33 ورزشکار دختر زیر 9 سال و 11 سال از 23 آبان جاری در سالن اختصاصی اسکواش زنجان آغاز شده بود که جمعه /25 آبان/ با موفقیت خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اردوی مستعدین اسکواش دختران با حضور مربیان تیم ملی بهاره کاراگاه، ساجده کریمی، سها عسگری و سپیده یوسفی، برگزار شد و مستانه کرم پور و زهرا شهروی، نیز به ترتیب به عنوان مسئول کمیته استعداد یابی و سرپرست، ورزشکاران شرکت کننده را همراهی می کردند.
موسوی افزود: ورزشکاران حاضر در این اردو از استانهای مختلف ایران ازجمله تهران، زنجان، اصفهان، کرمانشاه، فارس، مشهد، آذربایجان شرقی، البرز و سمنان، بودند.
وی تصریح کرد: اردوی مستعدین اسکواش دختران با هدف انتخاب نفرات برتر به منظور راهیابی به اردوی تیم ملی در سه مرحله برگزار می شود که هنوز مکان و زمان 2 مرحله بعدی این اردو اعلام نشده است.
موسوی یادآور شد: سامیه حسنی ورزشکار زنجانی در مرحله نخست اردو حضور داشت که امید است با نشان دادن توانمندی و شایستگی های خود بتواند به اردوهای مرحله بعد نیز راه پیدا کند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر 62 ورزشکار زن و مرد در این رشته ورزشی زنجان فعال هستند که زیر نظر 6 مربی (سه زن و سه مرد) آموزش دیده و تمرین می کنند.
6084/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسكواش اردوي تيم ملي دختران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان

نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کشور در این باره گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۹ استان کشور آغاز شده است.

مریم الیکا با بیان اینکه ۴۰ مربی وظیفه هدایت این تعداد ورزشکار را در طول مسابقات برعهده دارند، گفت: این رقابت‌ها از امروز آغاز و تا نوزدهم اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.

او گفت: تعداد مدال‌های کسب شده ملاک قهرمان تیمی این دوره از مسابقات است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • اردوی تیم دوومیدانی نابینایان و کم‌بینایان با حضور ۶ ورزشکار
  • تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد اردو زد
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی