Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان؛  زمین چمن مصنوعی شهر کوشکنار با حضور میرزاد فرماندار پارسیان و محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان و جمعی از مسئولین و ورزشکاران و جناب آقای قنبرزادگان مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان در شهر کوشکنار افتتاح وبه بهره داری رسید .

محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان در حاشیه این مراسم گفت : پروژه زمین چمن مصنوعی شهر کوشکنار با اعتباری بالغ بر 2میلیاردو یکصد میلیون ریال در مساحت 1050متر مربع و با تلاش اداره ورزش و‌جوانان و شهرداری و شورا به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امیدواریم با تلاش همه مسئولین شاهد پیشرفت و توسعه ورزش در حوزه های قهرمانی،همگانی و خصوصا ورزش بانوان در این منطقه باشیم.

دکتر میرزاد نیزدر آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر کوشکنار اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و ایجاد جاده سلامت و احداث مجتمع ورزشی در غرب دانشگاه آزاد پارسیان و اتمام پروژه های نیمه تمام از برنامه‌های بسیار مهم این شهرستان می باشد .

که در این راستا چندین طرح مهم در سطح شهرستان در حال اجرا است و امیدواریم با تکمیل طرح های نیمه تمام زمینه را برای فعالیت های ورزشی بیشتر در بین جوانان شهرستان فراهم نماییم.

لازم بذکر است محمودرضاامیاری مدیرکل ورزش و جوانان باتفاق میرزاد فرماندارپارسیان از مکانهای ورزشی و در حال ساخت شهر پارسیان، شهر دشتی ، شهر کوشکنار ،روستاهای بستانو ، ستلو و برکه دکا و.... بازدید بعمل آوردند و از تلاشها و پیگیری های آقای قنبرزادگان مدیر اداره ورزش شهرستان تشکر و قدردانی نمودند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان زمین سلامت شهرداری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  معاون عمرانی فرماندار بردسکن  در شورای ورزشی شهرستان بردسکن بر همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی بر هرچه بهتر برگزار کردن این مسابقات تاکید کرد.

 علی حاجی نژاد  با اشاره به نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم گفت یکی عرصه‌هایی که که مردم همواره پای کار هستند بحث ورزشی است و هیئت‌های ورزشی به صورت مردمی زیر نظر اداره ورزش جوانان اداره می‌شود.

معاون فرماندار بردسکن با بیان اینکه دولت و مردم همواره در کنار هم بوده‌اند گفت برای جبران عقب ماندگی‌ها در بخش‌های مختلف کشور نیازمند مشارکت مردم است که امید است فرمایشات مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند. 

 رضا غلامی زارع رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بردسکن  نیز در این جلسه گفت: این مسابقات با شرکت ۱۲ تیم از شهرستان‌های استان به مدت یک روز در سالن ورزشی کوثر مجموعه ورزشی شهید اسماعیلی شهرستان بردسکن برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای