Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@07:46:24 GMT

بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام؛ سه شاخصه مهم بسیجیان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۸۶۰

بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام؛ سه شاخصه مهم بسیجیان

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، 25 شهریورماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تسلیت سالروز شهادت یازدهمین امام شیعیان، گفت: امام حسن عسکری(ع) در عمر کوتاه خویش با بیانات و گاهی با معجزات، مسیر امامت را طی کردند و در دوره امامت خویش نگذاشتند دشمنان سوء‌استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نهم ماه ربیع‌الاول، آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج)، بیان کرد: جشن‌ها باید در شأن این ایام برگزار شود؛ همچنین جشن‌های عقد و ازدواج خوب است که در این ایام برگزار شوند.
خطیب جمعه کوهبنان نیز با اشاره به سالروز ازدواج رسول اکرم(ص) و حضرت خدیجه(س)، تأکید کرد: جا دارد که ازدواج‌ها بر اساس سنت رسول‌الله باشد؛ خانواده‌ها در خرید و برگزاری جشن‌های ازدواج از چشم و هم‌چشمی فاصله بگیرند و ازدواج‌ها را ساده برگزار کنند.
وی اظهار کرد: همزمان با هفته مهدویت جلسات خوبی از سوی آموزش و پرورش این شهرستان در مدارس در حال برگزاری است که جا دارد در تمام مساجد و محافل جشن‌هایی برگزار شود.
امام جمعه کوهبنان ادامه داد: هفته وحدت را در پیش داریم که باید جشن‌های با شکوهی در این هفته برگزار شود؛ با وحدت امت اسلامی دشمن وادار به عقب‌نشینی می‌شود. همچنین در این هفته باید توطئه‌های دشمنان رصد شود و از این فرصت برای مبارزه و نابودی دشمنان بهره برد.
حجت‌الاسلام جعفری با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: باید به مسئله مطالعه اهمیت داده شود و سعی کنیم با کتاب مأنوس شویم که علامه طباطبایی(ره) به این مهم توجه ویژه‌ای داشت.
خطیب جمعه کوهبنان افزود: حرکت انقلابی دستگاه قضا در اعدام مفسدین اقتصادی ستودنی است؛ جامعه از وجود دزدان باید پاک شود که جا دارد در این راه مردم قوه قضاییه را حمایت کنند.
حجت‌الاسلام جعفری ادامه داد: گرچه تهاجم ناجوانمردانه صهیونیست‌ها را داشتیم اما نیروهای مقاومت در فلسطین با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی تنها در برابر قدرت‌ها ایستادند و صهیونیست‌ها را وادار به آتش‌بس کردند که باید این پیروزی را تبریک بگوییم و همواره حامی مسلمانان باشیم.
امام جمعه کوهبنان با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج، گفت: بسیج، نهاد مقدسی که به تدبیر پیامبرگونه حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت، نهادی که صد در صد مردمی است و مردم به بسیجی بودن افتخار دارند. بسیج نهادی است که بسیاری از توطئه‌ها را طی سالیان گذشته نقش بر آب کرد چراکه شاخص‌های مهم بسیجیان بصیرت، اخلاص و عمل به هنگام است.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بصیرت اخلاص عمل به هنگام بسیجیان ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • نظر امام جمعه اهل سنت تالش در خصوص حملات موشکی ایران به اسراییل
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • رجزخوانی بسیجیان در رژه روز ارتش کرمانشاه
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • حوزه علمیه بعنوان یک الگوی اخلاق و اخلاص باشد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان