Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتبال خلیج فارس میناب در دیداری خانگی میزبان تیم فولاد بردسیر است.
در چارچوب هفته نهم مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور از ساعت ۱۴ فردا( یکشنبه) تیم خلیج فارس میناب در ورزشگاه شهید امینی این شهر با تیم فولاد بردسیر دیدار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جدول رده بندی گروه پنجم نماینده بردسیر با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و نماینده میناب نیز با کسب ۹ امتیاز در مکان پنجم جای دارد.
بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور در پنج گروه در حال برگزاری است.
تیم گامرون هرمزگان نیز قرار بود در مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور شرکت کند که با تصمیم مسئولان باشگاه، از حضور در این پیکارها انصراف داد.
تیم گامرون فصل گذشته با خرید امتیاز تیم آلومینیوم هرمزگان در مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور حضور داشت.
نماینده استان در پایان بازی های گروه سوم با ۵ برد، ۵ مساوی، ۸ باخت و کسب ۲۰ امتیاز از قرار گرفتن در جمع پنج تیم بالای جدول بازماند و به رقابت های زیرگروه سقوط کرد.
انتهای پیام/ب

خلیج فارس میناب از فولاد بردسیر میزبانی می کند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری مرحله نهایی مسابقات فوتبال مناطق امید کشور در اداره ورزش و جوانان شهرستان محموداباد برگزار شد.


در این جلسه که با حضور سرپرست اداره ورزش و جوانان، مسئولان باشگاه ایفاسرام (مدیر عامل، سرمربی و سرپرست) این باشگاه برگزار شد، در خصوص برگزاری هرچه بهتر این رویداد کشوری حاضرین به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

اضافه می‌شود مرحله نهایی مسابقات مناطق رده امید کشور در گروه دوم به میزبانی باشگاه ایفاسرام محمودآباد (شهدای ملاکلا) ۹ اردیبهشت ماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

تیم ایفاسرام محمودآباد در گروه دوم با تیم‌های رویان مهر، میعاد فیروزکوه، دهداری مشهد واکباتان اردبیل همگروه است.

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • هفته بیست و هشتم لیگ دسته اول؛ پیروزی دراماتیک خیبر
  • لیگ دسته اول| برد دراماتیک خیبر و تداوم روند نزولی چادرملو
  • جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • خیبر به‌دنبال قایقرانی در دریای بابل
  • مجلس نمایندگان آمریکا لایحه‌ای در ضدیت با چند کشور تصویب کرد