Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@15:08:05 GMT

مرگ اسرارآمیز وزنه‌بردار عربستانی در روسیه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۹۸۳

مرگ اسرارآمیز وزنه‌بردار عربستانی در روسیه

یک وزنه‌بردار اهل عربستان در مسکو، پایتخت روسیه به طرز مشکوکی درگذشت. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲ ورزشی ورزش جهان کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از بخش عربی سایت یورو اسپورت، مرگ اسرارآمیز و مشکوک نجم رضوان، وزنه‌بردار عربستانی تحت تحقیقات سفارت این کشور در مسکو، پایتخت روسیه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرگ این ورزشکار که بر اثر غرق‌شدن در رودخانه اعلام شده است شرایط مشکوکی و اسرارآمیزی دارد اما سفارت عربستان تحقیقاتی را در این رابطه آغاز کرد.

در ادامه این مطلب سایت یورو اسپورت آمده است: اطلاعات دریافتی از نتایج تحقیقات اولیه حاکی از آن است که مرگ نجم رضوان شاید بر اثر غرق‌شدگی در رودخانه صورت گرفته اما هنوز دلیل اصلی آن تا این‌لحظه به صورت کامل مشخص نیست.

خانواده نجم رضوان نیز با مقامات روسی برای بررسی دقیق و کشف علت مرگ فرزندشان برقرار کردند. سفارت عربستان سعودی در روسیه نیز قول بررسی این حادثه و اعلام نتیجه تحقیقات خود را داده است.

نجم رضوان ابتدا در ورزش کاراته فعالیت داشت و سپس به وزنه‌برداری روی آورد. او جایزه بهترین ورزشکار عربی رقابت‌های سال 1999 میلادی در اردن را کسب کرده بود. نجم رضوان همچنین نخستین مدال وزنه‌برداری عربستان در المپیک کشورهای عربی در سال 1995 درلبنان را به دست آورد.

انتهای پیام/

 

R7858/P1435/S3,28,29/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، براساس رای‌گیری انجام شده، عسل کدخدایی در دسته ۷۶ کیلوگرم (نوجوانان)، کیانا قیاسی در وزن به اضافه ۸۷ کیلوگرم (جوانان)، مهسا قیاسی در ۵۵ کیلوگرم (نوجوانان)، فاطمه مالمیر در ۵۵ کیلوگرم (جوانان)، پریسا زرینی در ۴۹ کیلوگرم (جوانان)، نازنین زهرا ملکی در ۸۱ کیلوگرم (نوجوانان)، تارا درویشی ۶۴ کیلوگرم (نوجوانان)، نرگس زرینی ۵۹ کیلوگرم (نوجوانان) و زینب پرتوی فر در دسته ۷۱ کیلوگرم (نوجوانان) با حداکثر آرای کسب شده به قهرمانی کشور راه یافتند.
همچنین مریم می‌آبادی به عنوان سرمربی، سمیه ابوالفتحی مربی و خدیجه محبی راد سرپرست تیم وزنه برداری دختران همدان در مسابقات کشوری برگزیده شدند.

پسران با ۶ سهمیه در ماراتن انتخابی تیم ملی


شورای فنی هیات وزنه برداری همدان با انجام رای گیری، ۶ وزنه بردار را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان انتخاب کرد.
سینا هدایتی در وزن ۸۶ کیلوگرم (جوانان)، امیرعباس تیموری در ۹۲ کیلوگرم (جوانان) ، امیررضا حاتمی در وزن به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (جوانان) ، امیرعلی قره خان باز در ۸۰ کیلوگرم (نوجوانان) ، امیرحسین خزایی در ۷۳ کیلوگرم (نوجوانان) و طاها نعمتی در دسته به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم (نوجوانان) برای حضور در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی برگزیده شدند.

همچنین براساس رای‌گیری انجام شده، محمدرضا شیرزادی به عنوان سرمربی و محسن گودرزی مربی تیم وزنه برداری پسران همدان انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • روسیه از حضور بیش از ۳۰۰۰ مزدور خارجی در جنگ اوکراین خبر داد
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • معاون وزیر دفاع روسیه به ظن دریافت رشوه بازداشت شد
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی