Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم تشییع پیکر عبدالرحمن تاج‌الدین (معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی) صبح امروز در اصفهان برگزار می‌شود.

در اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی که به همین مناسبت منتشر شده، آمده است:

احتراما به اطلاع می‌رساند مراسم تشییع پیکر عبدالرحمن تاج الدین، معاون حقوقی و امور مجلس امروز شنبه مورخ 26 / 8 / 97 ، ساعت 10 لغایت 11 صبح از محل خانه کارگر استان اصفهان برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجلس ترحیم آن مرحوم، روز یکشنبه مورخ 97/8/27 از ساعت 8:30 لغایت 11 صبح در حسینیه اعظم اصفهان واقع در خیابان حسین آباد برگزار خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه از برگزاری مراسم ختم مرحوم نوربخش (مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داده شده و در آن آمده است:

مجلس ترحیم دکتر نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز شنبه مورخ 97/8/26 از ساعت 14 لغایت 16 در مسجد نور واقع در میدان فاطمی برگزار می گردد. همچنین وسیله ایاب و ذهاب ساعت 13 از درب ستاد مرکزی تامین اجتماعی مهیا می‌باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سیدتقی نوربخش عبدالرحمن تاج الدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت