Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@14:13:30 GMT

اردوغان و ترامپ بر سر خاشقچی توافق کردند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۰۲۴

اردوغان و ترامپ بر سر خاشقچی توافق کردند

اردوغان و ترامپ توافق کردند، تمام ابهامات پرونده قتل جمال خاشقجی را افشا کرده و اجازه ندهند هیچ‌گونه سرپوشی بر این جنایت گذاشته شود.

به گزارش ایسنا، ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه و دونالد ترامپ،‌ همتای آمریکایی او در گفت‌وگویی تلفنی به بررسی تحولات مربوط به جنایت قتل جمال خاشقچی، روزنامه‌نگار سعودی کشته شده در کنسولگری عربستان در استانبول پرداخته و تاکید کردند، باید تمام زوایای پنهان این جنایت روشن و شفاف‌سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش الجزیره، دو طرف همچنین به بررسی روابط دو کشور، تحقیقات درباره تشکیلات فتو وابسته به فتح الله گولن، وضعیت سوریه به خصوص مبارزه با تروریسم پرداختند.

اردوغان و ترامپ نسبت به شروع مشارکت و همکاری مشترک ارتش ترکیه و آمریکا در منبج ابراز خرسندی کردند.

این تماس تلفنی شب گذشته انجام شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در گفت وگوی تلفنی با امیر قطر خواستار مهار رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از گسترش تنش‌ها در منطقه شد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری آناتولی ترکیه، اردوغان رئیس جمهور ترکیه و شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر امروز (دوشنبه) تلفنی با هم گفت وگو کردند.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این گفت وگوی تلفنی درباره حملات رژیم صهیونیستی به غزه، روابط دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین المللی با یکدیگر رایزنی کردند.

رئیس جمهور ترکیه در این گفت وگو بر لزوم تشدید تلاش‌های جهان اسلام برای توقف حملات وحشیانه (رژیم) اسرائیل و مجازات آن به خاطر جنایات علیه بشریت تاکید کرد.

اردوغان همچنین بر لزوم مهار رژیم صهیونیستی و اقدام منطقی برای جلوگیری از گسترش تنش‌های منطقه‌ای تصریح کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته
  • اردوغان: اسرائیل در ارتکاب جنایت از هیتلر پیشی گرفته است
  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • اردوغان: نتانیاهو مسئول تمام درگیری‌های منطقه است
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد