Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین اظهار کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در 8 محور «مقاومت و دفاع مقدس»، «مسائل صنفی خبرنگاران»، «بصیرت و دشمن‌شناسی»، «اقتصاد مقاومتی»، «حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی»، «مبارزه با آسیب‌های اجتماعی»، «خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی» و «بخش ویژه استانی» اجلاسیه شهدا در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های «تیتر»، «خبر»، «مصاحبه»، «عکس»، «یادداشت و مقاله» ،«گزارش»، «کاریکاتور»، «موشن‌گرافی» و «چندرسانه‌ای» که در فاصله زمانی آذر 96 تا ۱۵ آذر 97 در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین تصریح کرد: برگزیدگان برخی از بخش‌های این جشنواره به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
وی شناسایی و توانمندسازی خبرنگاران، تقویت روحیه خودباوری، ایجاد فرصت نقش‌آفرینی برای خبرنگاران بسیجی دغدغه‌اند، تولید محتوا با موضوعات جشنواره، ایجاد هم‌افزایی و ارتباط بیشتر فعالان رسانه، توسعه، تعمیق و نهادینه‌سازی گفتمان انقلاب اسلامی و همچنین جریان سازی رسانه‌ای برای ارائه راهکارها و حساس کردن مسئولان برای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی را از اهداف برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر اعلام کرد.
این مسئول ادامه داد: دبیرخانه دائمی جشنواره رسانه‌ای ابوذر در محل سازمان بسیج رسانه استان راه‌اندازی شده است و هیئت‌داوران با همکاری سازمان بسیج رسانه استان گیلان از اساتید دانشکده خبر این استان انتخاب شده‌اند.
کشاورز در رابطه با ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره عنوان کرد: کلیه اصحاب رسانه می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و هر متقاضی تنها می‌تواند در دو بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد.
این مسئول با بیان ویژگی‌های آثار مورد قبول گفت: صاحبان آثار مکتوب باید اثر خود را ترجیحاً در قالبpdf و یا عکس شفاف و واضح ارسال نمایند و صاحبان آثار منتشر شده در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز باید لینک اثر خود را در بخش آثار به دبیرخانه ارسال کنند.
وی تصریح کرد: به دلیل هم‌زمانی برگزاری جشنواره ابوذر با کنگره سه هزار شهید استان قزوین، این جشنواره به‌منظور استفاده خبرنگاران از ظرفیت برگزاری کنگره برای ارسال آثار تا 15 آذر ماه تمدید شد.
کشاورز بیان کرد: علاقه‌مندان باید آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی basijmedia.ir به دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج رسانه ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02833785100 تماس و یا به آدرس دبیرخانه قزوین، شهرک کوثر، خیابان اندیشه، نبش خیابان ابوذر جنوبی، پ 9، سازمان بسیج رسانه استان قزوین مراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: جشنواره ابوذر جشنواره رسانه ها بسیج رسانه ایکنا قزوین کنگره شهدای قزوین رسانه های قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳

سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر ۱۳" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سیزدهمین دوره جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی "تیتر 13" با همکاری وزارت علوم و بهداشت و با حضور فعالان این حوزه در دانشگاه فردوسی مشهد آغاز به کار کرد.

قرار است در این جشنواره که تا روز 18 اردیبشهت ماه ادامه دارد آثار برتر در حوزه ها و قالب های مختلف ادبی و رسانه ای معرفی شوند.

برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه‌ها و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه‌های محوری این جشنواره است.

به گفته مسئولان نمایشگاه، آثار برتر در 42 رسته با معرفی 120 اثر در حوزه های مختلف علمی، ادبی اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی انتخاب شدند. آثار برتر در بخش های مختلف تیتر و لید، یادداشت، مقاله، سرمقاله، مصاحبه و نشریات برتر قرار دارند.

ایجاد فضای تعاملی بین دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌های سراسر کشور، توانمندسازی دانشجویان از طریق برگزاری کارگاه‌ها و برگزاری نشست‌های تخصصی کارشناسان برای بررسی آیین‌نامه‌های مرتبط با نشریه‌های دانشجویی از جمله اهداف برگزاری جشنواره «تیتر 13» است‌.

به گزارش تسنیم، جشنواره تیتر دانشجویی در مرحله اول با صدور فراخوانی آغاز و دانشجویان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند. آثار در دو مرحله با حضور چهره‌های رسانه‌ای داوری شد. در اختتامیه جشنواره که با حضور مسئولان کشوری برگزار می‌شود، از برگزیدگان تقدیر و آثار آنها در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»/ هنوز برای ستاره شدن وقت هست
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله برگزار می‌شود
  • آغاز به کار جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی تیتر ۱۳
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر آغاز شد
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر منتشر شد