Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@09:10:00 GMT

کار خطرناک پلیس هنگام دستگیری سارق کامیون + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۰۷۲

‍‍‍‍‍‍

رکنا: ماموران پلیس برای دستگیری یک سارق دست به اقدام خطرناکی زدند.

حجم ویدیو: 5.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

ماموران پلیس Police در ایالت کالیفرنیای آمریکا برای دستگیری سارقی که یک کامیون را دزدیده بود به صورت عمدی با خودروی وی تصادف Crash کردند.
خودروی سارق در این تصادف به لاین مخالف منحرف شد و چپ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از چپ کردن کامیون، سارق پا به فرار Escape گذاشت، اما ماموران پلیس وی را در جلوی یک فروشگاه دستگیر کردند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

زن جوان با عکس های برهنه خود پسرهای جوان را به دام می انداخت ! تجاوز به لی لی معروف در هتل + عکس سیروس خیلی هوسران بود هم با من بود و هم پنهانی با ناهید دوست صمیمی ام ! مرد 43 ساله توسط دوست صمیمی اش عقیم شد + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس مرد 440 کیلویی می خواهد چاق تر شود! + تصاویر تجاوز خواستگار به شیرین تا جواب بله بگیرد! ماجرای ماشین لوکس وزیر ارتباطات چه بود؟ + عکس و جزییات مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا فاجعه ای دیگر / ازدواج ۳۸ دختربچه زیر ۱۵ سال در آذربایجان شرقی قتل خاشقجی چگونه به نفع ایران تمام شد؟ شوهرم زحمتکش بود اما من خائن شدم! + سرنوشت شوم فریبا طرفداران یک دزد با سنگ به پلیس حمله کردند / درآبادان رخ داد قیمت طلا به بالاترین رقم یک هفته گذشته رسید مجازات متلک انداختن به زنان چیست؟!

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس Police تصادف Crash فرار Escape اخبار حوادث تصادف سارق عمدی کامیون فیلم عکس فیلم حادثه ایران مرد وزیر رئیس ساعت اعدام دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در این باره گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری طلاجات از چند منزل درشهر کرمان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت متوجه شدند بیشترسرقت‌ها با شکستن نرده‌های ضعیف و شیشه‌های فاقد حفاظ صورت گرفته اما به هر ترتیب سرنخ‌هایی از سارق یا سارقان بر جای مانده است.

وی افزود: ماموران با پی‌جویی‌های تخصصی به هویت سارق که اهل و ساکن شهرستان ریگان بود، پی برده و این فرد را پس از تعقیب و مراقبت‌های شبانه‌روزی هنگام فروش بخشی از طلاجات سرقتی دستگیر کردند.

 بگفته رئیس پلیس آگاهی استان کرمان: این سارق در تحقیقات تکمیلی به ۱۲ فقره سرقت طلاجات از منزل شهروندان کرمانی به ارزش ۴۰ میلیارد ریال و فروش آنها به مالخرهایی در شهرستان‌های جنوبی استان اعتراف کرد و پیگیری‌های لازم برای شناسایی و دستگیری این افراد و بازگرداندن طلاهای سرقتی به مالباختگان در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه