Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از النشره، «خالد بن سلمان» سفیر سابق عربستان در آمریکا و برادر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در واکنش به گزارش روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست مبنی بر اینکه سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به این جمع‌بندی رسیده است که محمد بن سلمان دستور قتل جمال خاشقجی (روزنامه‌نگار منتقد سعودی) را صادر کرده است، اعلام کرد: اگر آمریکا اطلاعاتی درباره این ادعا دارد آن را ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه نوشت سیا پس از بررسی مستندات، با اطمینان بالا به این جمع‌بندی رسیده که محمد بن‌سلمان، ولیعهد سعودی شخصا دستور قتل جمال خاشقجی را صادر کرده است.

این منابع به واشنگتن‌پست گفته‌اند برخلاف روایتی که حکومت عربستان سعودی مطرح کرده، جمع‌بندی سازمان سیا این است که محمد بن سلمان نقش اصلی را در قتل روزنامه‌نگار منتقد سعودی داشته است.

منابع مذکور که به شرط عدم افشای نامشان با واشنگتن‌پست مصاحبه کرده‌اند به این روزنامه گفته‌اند کارشناسان سیا در راستای تحقیقات خود درباره این پرونده، اسناد و مدارک مختلفی را مورد بررسی قرار داده‌اند.

از جمله این اسناد، تماس تلفنی «خالد بن سلمان» -برادر کوچک ولیعهد سعودی و سفیر سابق عربستان در آمریکا- با جمال خاشقچی است.

انتهای پیام/

واکنش خالد بن سلمان به گزارش روزنامه‌ واشنگتن پست درباره جزئیات قتل خاشقجی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان آمریکا قتل سازمان سیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید

بارندگی‌های بی‌وقفه در اصفهان منجر به تخریب برخی از منازل قدیمی شهر زواره اصفهان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • (ویدیو) ریزش وحشتناک یک خانه بخاطر بارندگی شدید
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • نئوم، بن‌سلمان را دست به دامن چینی‌ها کرد!
  • رونمایی از کوچک‌ترین مدل هوش مصنوعی مایکروسافت
  • گام‌های تهران و ریاض برای تقویت روابط
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم