Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@07:53:09 GMT

گوشی جدید شارپ با دو بریدگی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۳۱۶

گوشی جدید شارپ با دو بریدگی معرفی شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال گزشته کمپانی شارپ Aquos R Compact را به صورت رسمی معرفی کرد؛ یک گوشی با بریدگی بسیار کوچک بالای نمایشگر که محل قرار گرفتن دوربین سلفی بود و حاشیه بسیار بزرگ پایین نمایشگر که فقط سنسور اثر انگشت در آن قرار داشت. ظاهر آن چندان جذاب نبود اما برای مدل امسال، شارپ راه حلی اندیشیده تا حسگر اثر انگشت روی پنل جلویی گوشی باقی بماند اما صفحه نمایش سایز بزرگتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

Aquos R2 Compact امسال معرفی شد که دارای دو بریدگی در صفحه نمایش خود است. نکته جالب اینجاست که این دو ناپ حتی با هم قرینه نیستند.

صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچ با رزولوشن 2280 در 1080 پیکسل است و جنس آن IGZO LCD است. این نمایشگر به طور کامل اطراف دوربین سلفی و سنسور اثر انگشت را می‌گیرد. البته صفحه نمایش به طور کامل تا انتها به سمت گوشه‌های پایینی پنل جلویی نرفته است اما از گوشه‌های بالا حاشیه کمتری دارد. طراحی Aquos R2 Compact نسبت به نسل قبل آن خیلی پیشرفت کرده است. از نظر مشخصات اجزای داخلی، این گوشی در هر جای جهان می‌تواند به عنوان یکی از قدرتمندان شناخته شود. پرچمدار جدید شارپ دارای یک تراشه پردازنده Snapdragon 845 است. این پرددازنده با حافظه رم 4 گیگابایتی همراه است. سیستم عامل آن به صورت پیش فرض اندروید 9.0 Pie است و دوربین اصلی آن 22.6 مگاپیکسل قدرت دارد. انرژی این دستگاه هم از باتری 2500 میلی‌آمپر ساعتی آن تأمین می‌شود.

شاید دو بریدگی روی صفحه نمایش باب سلیقه هر کسی نباشد اما این گوشی یک گوشی با کیفیت اندرویدی به همراه صفحه نمایشی کوچک است و با ظاهر امروزی نمایشگر کم خاشیه طراحی شده است. مدل سال گذشته این گوشی، Aquos R Compact از یک پردازنده میان رده Snapdragon 660 هم استفاده می‌کرد اما حالا این گوشی پرچمدار شارپ شده است. مسئولان این کمپانی اعلام کرده‌اند که این گوشی فعلا در ژاپن عرضه می‌شود تا این که سال بعد برای کل جهان صادر شود. شارپ صحبتی از قیمت Aquos R2 Compact هم نکرده است.

بیشتر بخوانید: نمونه تصاویر گرفته شده با دوربین سه‌گانه هوآوی منتشر شد

انتهای پیام/

پرچمدار شارپ، Aquos R2 Compact به صورت رسمی معرفی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • این خودرو با چشم‌هایش شما را می‌بیند!/ عکس
  • قابلیت جدیدی از اندروید 15 برای استفاده از گوشی در تاریکی
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند