Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@13:44:11 GMT

بسته ورزشی استان کرمان در ۲۶ آبان ماه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۴۴۲

بسته ورزشی استان کرمان در ۲۶ آبان ماه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته ی خبری امروز به سوژه های ورزشی چون: جدال نمایندگان فوتبال کرمان در هفته سیزدهم جام آزادگان، معرفی اسکیت بازان برتر کرمانی برای حضور در مسابقات استعدادهای برتر کشور، جیرفت میزبان خلبانان استان کرمان در جشنواره پاراگلایدر، پایان رقابت های شطرنج جام فاتحان اروند در رفسنجان و برگزاری مسابقات تکواندو چند جانبه در شهرستان جیرفت پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدال نمایندگان فوتبال کرمان در هفته سیزدهم جام آزادگان

در چارچوب رقابت های هفته‌ی سیزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور مس کرمان، گل گهر سیرجان و مس رفسنجان عصر امروز مقابل حریفان صف آرایی می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو تیم مس کرمان و ملوان، شنبه ۲۶ آبان جاری ساعت 14:30 دقیقه در سالن تختی انزلی به مصاف هم می روند.

تیم مس برای این بازی به دلیل اخراج نادر دست‌‌نشان نمی‌تواند از وی برروی نیمکت تیم استفاده کند، در بحث بازیکنان نیز به غیر از شهدادنژاد و خرسندنیا که در بازی قبل اخراج شدند، محروم دیگری نخواهد داشت.

در رابطه با وضعیت مصدومان تیم نیز، سجاد حیدری تنها مصدوم مس برای این بازی است و حیدری از دو روز قبل زیر نظر دکتر مداحی مراحل فیزیوتراپی‌ خود را سپری می‌کند و بعد از بازگشت تیم از انزلی به تمرینات گروهی تیم اضافه خواهد شد.

این دیدار را ناصر جنگی قضاوت می کند.

در دیگر این بازی ها، مس رفسنجان میزبان آلومینویم اراک است و گل گهر سیرجان نیز در تبریز به مصاف شهرداری این شهر می رود.

هم اکنون مس کرمان با 22 امتیاز بر صدر جدول ایستاده، گل گهر سیرجان با 21 امتیاز و یک بازی کمتر در رده ی دوم جدول است و مس رفسنجان با 7 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

معرفی اسکیت بازان برتر کرمانی برای حضور در مسابقات استعدادهای برتر کشور

در پی برگزاری آخرین مرحله ی اردوی آماده سازی تیم های منتخب اسکیت سرعت استان کرمان، سرانجام نفرات اصلی این تیم ها برای حضور در مسابقات استعدادهای برتر کشور معرفی شدند.

امیررضا آشورماهانی، رییس هیئت اسکیت استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: سومین و آخرین مرحله ی اردوی آماده سازی تیم های منتخب اسکیت سرعت استان کرمان (آقایان و بانوان) به مدت دو روز به میزبانی شهرستان کرمان برگزار شد تا نفرات اصلی این تیم ها به منظور اعزام به مسابقات استعدادهای برتر کشور به میزبانی هرمزگان مشخص شود .

وی افزود: نفرات منتخب تیم های اسکیت سرعت استان در رده های سنی ۸۲ تا ۸۵ به شرح زیر است:

آقایان

سرپرست : وحید کریم الدینی

سرمربی : صابر نقوی

رده سنی ۸۲ :

امیر حسین محمود زاده

مهرشاد بیگلری

رده سنی ۸۳ :

محمد جهانی مقدم

امیررضاکارآموزیان

رده سنی ۸۴ :

طاها فتح آبادی

متین ببراک

رده سنی ۸۵ :

محمد علی توکلی

کیان اکبرزاده

بانوان

سرپرست : مریم عباسی

سرمربی : صبا نقوی

رده سنی ۸۲ :

مبینا ملک پور

سارا محمدی

رده سنی ۸۳ :

یاسمن پایندان

درسا صافی

رده سنی ۸۴ :

پریناز افشارخیز

فرزانه اشرف زاده

رده سنی ۸۵ :

آیسا اسماعیلی

ستایش محمد امینی

آشورماهانی در بخش دیگری از سخنانش به دومین جلسه ی تمرینات آماده سازی تیم اسکیت رولبال آقایان استان کرمان به میزبانی شهرستان زرند اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان خود را برای حضور در مسابقات دستجات آزاد کشور به میزبانی مازندران آماده می کنند.

جیرفت میزبان خلبانان استان کرمان در جشنواره پاراگلایدر

به همت اداره ورزش و جوانان جیرفت جشنواره پاراگلایدر با حضور خلبانان استان در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا معاضدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: خلبانانی از سراسر استان کرمان در شهرستان جیرفت حضور یافتند و به مدت سه روز در منطقه دشت کوچ حرکات جذاب و دیدنی خود را بر فراز آسمان جیرفت به نمایش گذاشتند.

مسعود احمدی، رییس کمیته ورزش های هوایی شهرستان جیرفت نیز گفت: تا کنون چندین جشنواره و مسابقه در این شهرستان برگزار شده است که خلبانان سراسر استان استقبال بسیار خوبی از آن داشته اند.

وی از میزبانی این شهرستان برای برگزاری رقابت های پاراگلایدر در سطح استان و کشور خبر داد و افزود: در نظر داریم شرایطی فراهم کنیم تا میزبانی مسابقات استانی و کشوری پاراگلایدر را برعهده بگیریم.

پایان رقابت های شطرنج جام فاتحان اروند در رفسنجان

دومین دوره ی مسابقات شطرنج جام فاتحان اروند رفسنجان با حضور ۳۵ شرکت کننده از شهرستانهای کرمان، رفسنجان و  زرند در رفسنجان برگزار شد.

 علیرضا موسی علی رئیس هیئت شطرنج استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به نفرات برتر این رقابت ها گفت: در پایان، حامد بهروزی، محسن جلالی، احسان ملکوتی، مرتضی حسینی  و حجت بهروزی عناوین اول تا پنجم رقابت ها را از آن خود کردند.

وی افزود: همچنین علی ایران نژاد به عنوان بهترین بازیکن رفسنجان، اکبر نگارستانی بهترین بازیکن بالای ۵۰ سال، مهدی مولایی بهترین بازیکن کمتر از ۱۴ سال، محمد پارسا ضیا الدینی بهترین بازیکن زیر ۱۰ و بنفشه رضایی بهترین بانو معرفی شدند.

پایان مسابقات تکواندو چند جانبه در شهرستان جیرفت

مسابقات چند جانبه تکواندو با حضور تیم هایی از شهرستان های بم، عنبرآباد، رودبار جنوب و جیرفت به میزبانی شهرستان جیرفت در سالن رزمی تمدن واقع در ورزشگاه تختی این شهرستان برگزار شد.

علیرضا معاضدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در نهایت، در رده خردسالان، تیم های جیرفت، بم، عنبرآباد و رودبار عناوین اول تا چهارم رقابت ها را از آن خود کردند.

در رده نونهالان نیز جیرفت، عنبرآباد، بم و رودبار مقام های اول تا چهارم را کسب کردند.

وی افزود: در پایان این رقابت ها، به تیم های برتر حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.

انتهای پیام/ب

اخبار ورزشی استان کرمان

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اسکیت فوتبال شطرنج تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، بر همین اساس مسئولان عالی و متولیان ورزش استان در دوره جدید با هدف ایجاد شرایط و بسترسازی برای کشف و شناسایی استعدادهای ورزش استان اردبیل برگزاری مسابقات ورزشی در قالب جام صفوی را در دستور کار قرار داده اند.نکته قابل تامل اینکه در پیگیری این مهم نوعی اجماع و اهتمام بین مسئولین استانی وجود دارد.
به گفته مسئولان محلی، با مشاهده اراده مسئولان و متولیان ورزش استان برای برگزاری هرچه باشکوهتر این رویداد ورزشی، علاقه روسای فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری جام صفوی افزایش یافته به طوری که در حال حاضر هشت فدراسیون کشتی، فوتسال، وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده و نامزد برگزاری مسابقات در این جام هستند.
بر این اساس علاوه بر کشتی، برگزاری مسابقات بین المللی فوتسال با حضور تیم ملی کشورمان و سه کشور خارجی در اردبیل در قالب جام صفوی در سال جاری قطعی شده و مسئولان استان در حال رایزنی برای برگزاری مسابقات در رشته‌های وزنه برداری، بسکتبال، شمشیربازی، مینی گلف، اسب سواری (سوارکاری نمایشی) و دارت هستند.
آغازگر مسابقات جام صفوی در استان اردبیل کشتی فرنگی نوجوانان است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم اردیبهشت ماه امسال به مدت ۲ روز تحت عنوان گرامی داشت «رحیم علی آبادی» کشتی‌گیر نامی اردبیلی عضو اسبق تیم ملی کشورمان در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.
بدیهی است برگزاری شایسته این مسابقات نیازمند همراهی و اجماع نخبگان ورزشی، رسانه ای، فرهنگی و اجتماعی استان است و در شرایطی که مسئولان آستین همت بالا زده اند، تمامی آحاد مردم استان باید احساس مسئولیت کنند تا جام صفویدر اردبیل نهادینه شده و به اصطلاح برای استان آورده و ارزش افزوده اقتصادی و ورزشی به همراه داشته باشد
علاوه بر این با توجه به اینکه جام صفوی یک رویداد ملی و بین‌المللی است، باید علاوه بر برگزاری باشکوه و پرشور از نظر کمی و کیفی نیز این جام نسبت به جام‌های دیگر متفاوت و بیانگر ارزش‌های هویتی و فکری استان باشد.

دیگر خبرها

  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • پایان مسابقات ورزشی قهرمانی مراکز توانبخشی اوتیسم استان کرمان