Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@10:06:22 GMT

سعید الهی: نباید فیلم مبتذل به خورد مردم داد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۳۴۵۶

سعید الهی: نباید فیلم مبتذل به خورد مردم داد

این کارشناس فرهنگی با ابراز نگرانی جدی از وضع سینمای ایران گفت: انتخاب برخی از تماشاچیان انتخاب همه مردم نیست و آنها نماینده همه مردم نیستند و نباید فیلم مبتذل و سطح پایین به خورد مردم داد.

به گزارش مشرق، کارشناس ارشد حوزه رسانه و سینما با ابراز نگرانی جدی از وضع سینمای ایران گفت: انتخاب برخی از تماشاچیان انتخاب همه مردم نیست و آنها نماینده همه مردم نیستند و نباید فیلم مبتذل و سطح پایین به خورد مردم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلایل افزایش تولید و پخش برخی فیلم های مبتذل در سینمای ایران در مناظره زنده تلویزیونی «سعید الهی» کارشناس فرهنگ و رسانه و «سید ضیاء هاشمی» رئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما بررسی شد.

سعید الهی در برنامه «شهر فرنگ» گفت: ما درباره هنر و سینما که غذای روح و روان مردم است حرف می زنیم و اساسا بین غذای خوب و بی کیفیت و یا بد تفاوت وجود دارد.

کارشناس فرهنگ و رسانه افزود: تولید هنر آزاد است و محدودیت جایی شروع می شود که پای مسئولیت اجتماعی و اخلاقی اشخاص به میان می آید و هنرمند حسب مسئولیت اجتماعیش باید متوجه ارتقای جامعه و تعالی خانواده باشد.

سعید الهی گفت: وزارت ارشاد به عنوان نماینده حاکمیت نقشش را درست اجرا نکرده است که  فیلم هایی سطح پایین و مبتذل مجوز نمایش گرفته است، همانقدر که جامعه نیاز به نشاط و خنده دارد، باید فیلم کمدی سالم بسازیم.

این کارشناس فرهنگی با ابراز نگرانی جدی از وضع سینمای ایران گفت: انتخاب برخی از تماشاچیان انتخاب همه مردم نیست و آنها نماینده همه مردم نیستند و نباید فیلم مبتذل و سطح پایین به خورد مردم داد.

منبع: سینما پرس

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف ابتذال در سینما سعید الهی فیلم مبتذل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک ایران به پایان رسید تا فوتسال ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

در پایان این رقابت‌ها سعید احمدعباسی با ۸ گل زده عنوان آقای گلی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

کد خبر 6091212

دیگر خبرها

  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • آیت الله نورمفیدی: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیت معلمان باید از میان بهترین‌ها انتخاب شوند
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند +فیلم
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • سعید احمدعباسی آقای گل جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل سعید احمد عباسی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-2 ایران)