Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی گفت: مولایی، امانی و فرضایی به عنوان بازیکن و آقایی به عنوان کمک مربی به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی دعوت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شاهین کهنمویی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اشاره به دعوت سه بازیکن و یک مربی به تیم ملی هندبال ساحلی، اظهار داشت: پیمان مولایی، فرزاد امانی و امیرحسین فرضایی از آذربایجان غربی در لیست ۲۱ نفری تیم ملی هندبال ساحلی حضور دارند و احد آقایی نیز به عنوان کمک مربی در جمع کادر فنی تیم ملی حضور می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان این که امانی سابقات عضو تیم ملی بوده، خاطر نشان کرد: این اردو از هجدهم تا بیست و سوم آبان ماه جاری به میزبانی اصفهان برگزار می شود برای آمادگی تیم ملی هندبال ساحلی در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۹ آسیا است.

رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی با تشریح آخرین وضعیت هندبال آذربایجان غربی، افزود: از تیر ماه سال ۹۷ دوره جدید مدیریت هیئت هندبال استان آغاز شده و دران مدت هیئت هندبال فعالیتش را جدی‌تر از گذشته شروع کرده است.

وی، یادآور شد: در مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان کشوری ارومیه میزبان مسابقات بود که از این شهر دو تیم چی‌ چست و مقاومت در مسابقه حضور داشتند که تیم چی‌ چست مقام دوم کشور را کسب کرد و در نتیجه ۵ نفر از بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی هندبال ساحلی کشور دعوت شدند.

کهنمویی، تأکید کرد: هیئت هندبال در بخش آموزش نیز فعالیت دارد و برای آقایان و بانوان دوره‌های آموزش مربی‌گری در شهرستان سلماس و آموزش داوری در ارومیه برگزار می‌کند و آموزش‌های لازم برای بانوان نیز در تمام رده‌های سنی با کمک آموزش‌ و پرورش در شهرهای ارومیه، محمدیار، نقده، سلماس، بوکان و مهاباد برگزار می‌ شود.

وی، ابراز داشت: مشکل اصلی هندبال کمبود بودجه و بازیکن در این رشته است زیرا هندبال با اینکه رشته‌ ای پرهیجان است اما علاقمند کم دارد و تنها رشته‌ ای که در این استان هیچ هزینه و شهریه‌ ای دریافت نمی‌ کند و حتی خود برای علاقه‌ مندان هزینه نیز می‌کند هندبال است تا علاقه‌ مندان بتوانند در هندبال و سطح حرفه‌ ای در مسابقات شرکت کنند.

رئیس هیئت هندبال آذربایجان غربی، بیان داشت: تیر ماه امسال هم تیم های هندبال ارومیه و نقده با ناکامی در مرحله مقدماتی رقابت های لیگ باشگاه های نوجوانان پسر کشور از صعود به مرحله دوم بازماندند و مهر ماه امسال نیز تیم دختران جوان استان با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت های منطقه ۳ کشور به مرحله نهایی و مسابقات کشوری راه یافت.

وی، اضافه کرد: به دلیل ظرفیت داشتن و وضعیت فیزیکی افراد این استان، ارومیه میتواند در هندبال و حتی سایر رشته‌ های توپی مانند والیبال و بسکتبال نتایج خوبی داشته باشد و امروزه در تیم ملی هندبال ساحلی افرادی همچون فرزاد امانی با قدبالای دو متر را داریم که به مسابقات جهانی روسیه نیز اعزام شده بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۳۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خبرهای تلخ این هفته درگذشت فرهاد چیذری، مربی بدنساز با سابقه فوتبال بود که علاوه بر حضور در تیم‌های مطرح، مربی شخصی بازیکنان هم بود.

فرهاد چیذری در لیگ دوازدهم در پرسپولیس به‌عنوان مربی بدنساز کار می‌کرد و عضوی از کادرفنی سرخپوشان بود.

حالا تصویری از تمرین آن زمان پرسپولیس در ورزشگاه درفشی‌فر منتشر شده که مرحوم فرهاد چیذری در حال تمرین دادن هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس است. آسمانی شدن هردوی آنها شوک بزرگی برای فوتبالی‌ها بود‌.

دیگر خبرها

  • دعوت از بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • صعود بانوی قایقران آذربایجان‌غربی به نیمه‌نهایی مسابقات روئینگ انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه
  • حضور ۹۰ بازیکن و مربی در سومین مرحله جشنواره مینی بسکتبال کشور
  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • دعوت والیبالیست های آذربایجان شرقی به اردوی انتخابی تیم ملی
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • دعوت ۳۵ بازیکن و مربی از استان آذربایجان‌غربی به تیم‌های ملی کشور / بیداری دوباره پایتخت والیبال